پارکت کف یک کفپوش بسیار زیبا و جذاب برای تمامی ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و ویلاها می باشد، که به فضای داخلی ساختمان گرمای بیشتری می بخشد، و یک محیط بسیار شیک و جذاب را طراحی و پیاده سازی می کند.  انواع پارکت را با توجه به روش های تولید و مقاومت در برایر عامل های محیطی می توان در دو گروه پارکت چوبی و پارکت لمینت قرار داد، که هر کدام از آن ها خصوصیات فیزیکی خاص خود را دارد، و متقاضیان خرید پارکت با توجه به نیاز خود نمونه ای از این محصولات را انتخاب می کنند. قیمت  فروش پارکت  هم مانند تمامی محصولات تولیدی رابطه ی مستقیمی با کیفیت و دوام آن ها دارد، اما فاکتورهای دیگری نیز نظیر برند سازنده، ضخامت پارکت، نوع پارکت و مقاومت آن نیز در تعیین قیمت این محصولات بی تاثیر نمی باشد.

تفاوت پارکت و لمینت

پارکت و لمینت از مهمترین منسوجات چوبی هستند، که از آن ها برای تزئین کف ساختمان های مختلف استفاده می شود، و گرما و جذابیت بسیار زیادی به محیط می بخشد، بطوریکه در میان تمامی کفپوش های ساختمانی از محبوبیت بسیار بالاتری برخوردار هستند. تفاوت پارکت و لمینت را می توان در فرایند تولید و فراوری این محصولات دانست، به عنوان مثال لمینت ها نوع مصنوعی پارکت هستند که سطح رویی آن ها با استفاده از ماده ای به نام HDF پوشیده می شود که در برابر عواملی نظیر  رطوبت، برخود اجسام تیز و سنگین و  بسیاری موارد دیگر از این روکش های چوبی محافظت می کند. از دیگر تفاوت های انواع پارکت و لمینت می توان به رنگ براق و درخشان لمینت ها اشاره کرد، البته پارکت ها به دلیل ظاهر طبیعی و جذاب آن ها همچنان در بازار های داخلی طرفداران بسیار زیادی دارد.

روش های نصب پارکت

روش های نصب پارکت و لیمنت با یکدیگر بسیار متفاوت است، انواع پارکت چوبی را با استفاده از چسب مخصوص این محصولات بر روی سطوح صاف و یک دست نصب می کنند. اما شیوه های نصب لمینت متفاوت است، این محصولات را بعد از قرار دادن عایق کف با استفاده از شیارهایی که در لبه زیرین آن ها قرار گرفته و به صورت نری و مادگی لست به یکدیگر متصل می کنند، البته مراحل نصب انواع پارکت و لمینت باید توسط افراد حرفه ای و خبره در این زمینه انجام شود، تا بتوان کیفیت و دوام این محصولات را تضمین نمود. از پر طرفدارترین روش های نصب پارکت و لمینت می توان به روش های خطی، جناغی، هفت و هشت، مورب، لوزی و غیره اشاره کرد، کهمعمولا با توجه به سلیقه مشتریان و نوع فضای داخلی ساختمان نمونه ای از آن ها را انتخاب کرده و نصب می کنند.برای خرید پارکت لمینت دنیز به سایت مراجعه کنید. 

خرید پارکت ارزان و باکیفیت

عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت این کفپوش های چوبی موثر هستند، که  از مهمترین آن ها می توان به برند سازنده، مقاومت و ضخامت پارکت ها در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی مختلف اشاره کرد، که سبب تفکیک قیمت این محصولات در گروه های مختلف شده است، و به راحتی می توان متناسب با بوجه خود نمونه ای از این کفپوش های جذاب را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد.  متقاضیان خرید پارکت ارزان و باکیفیت با مراجعه به شعب نمایندگی این محصولات و یا مراکز معتبر واردات و پخش پارکت می توانند محصولات مورد نظر خود را در برندهای مختلف و بدون واسطه با مناسب ترین قیمت سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرند.

فروش پارکت ارزان و باکیفیت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از معتبرترین مجموعه های فروش پارکت ارزان و باکیفیت در برندهای مطرح و معتبر جهانی می باشد، که تمامی محصولات خود را همراه با گارانتی تضمین کیفیت و اصالت کالا در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند. متقاضیان خرید انواع پارکت با مراجعه به سایت فروشگاهی این مجموعه معتبر می توانند محصولات مورد نظر خود را در تعداد دلخواه انتخاب نمایند و نسبت به ثبت سفارش و تکمیل فرایند خرید اقدام نمایند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 339
نمایش همه
علاقه مندی ها ()