تابلوسازی پیشرفت های زیادی داشته و امروزه انواع تابلو ها را با جلوه ای زیبا و طراحی بسیار پیشرفته و خلاقانه مشاهده می کنیم. تابلو ها برای هر مکان کاری ضروری هستند و با استفاده از آن ها می توان خود را له دیگران معرفی نمود. انتخاب تابلو می تواند به فاکتور هایی از قبیل زیبایی ، تاثیرگذاری، کاربرد، هزینه ، نصب و استفاده آسان ارتباط داشته باشد. انواع تابلو ها نیز از قبیل تابلو چلنیوم ، کامپوزیت، فلکسی، ال ای دی، فلزی، استیل ، پلاستیک و.... ساخته می شوند که دارای تفاوت هایی باهم هستند . حال از نکات خرید باید در ابتدا کاربرد و جذابیت را در نظر گرفت زیرا تابلویی موثر واقع می شود که بتواند مخاطب را جذب کند و در فواصل مختلف قابل رویت باشد بنابراین بحث هزینه در تابلوسازی از جهت انتخاب نوع تابلو نباید چندان مهم باشد زیرا هزینه یکبار بوده و استفاده از تابلو چندین سال است پس مهم انتخاب نوع تابلو برای مکان مورد نظر از جهت پربازده بودن است. برای ساخت تابلو چلنیوم  به سایت مراجعه کنید.

زیبایی در کنار جذابیت لازم است و تابلو باید توجه ها را به خود جلب کند بنابراین تنوع تابلو برای پاسخ به نیاز مشاغل مختلف ضروری است. تابلو چلنیوم از تابلو هایی است که امروزه توانسته جایگاه خوبی را در میان سایر تابلوسازی ها داشته باشد  این تابلو زیبا بوده و دارای جنس خوبی است و در شرایط مختلف آب و هوایی دوام و ماندگاری خوبی دارد.

تابلو چلنیوم چیست

چلنیوم نوعی آلیاژ فلز آلومینیوم است. فلز آلومینیوم دارای انعطاف بالایی بوده و می توان شکل پذیری راحت تری را در میان سایر فلزات داشته باشد. همین طور آلومینیوم دارای سطح براق و زیباست که چلنیوم نیز این ویژگی ها را دارد و در صنعت تابلوسازی مورد توجه قرار گرفته است.  لبه حروف در تابلو چلنیوم از چلنیوم بوده و حروف به صورت برجسته می باشد . ساخت تابلو چلنیوم با استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام می گیرد. این تابلو ها دارای جذابیت و زیبایی بسیار بالایی بوده و تنوع بالایی هم دارد به طوری که با هر سلیقه ای می توان این تابلو را سفارشی کرد. این تابلو در روز زیر نور خورشید بازتابی خیره کننده داشته و در شب نیز جلوه ای زیبا دارد.  در روی حروف تابلو چلنیوم از ورقه های پلکسی گلاس استفاده می شود که باید توسط نیروی متخصص و به شکل ماهرانه انجام گیرد تا بتواند نتیجه ی خوبی را داشته باشد

زیرا این لایه نور را از خود عبور داده و باید دارای استاندارد هایی باشد.

مزایای تابلو چلنیوم

زیبایی و جذابیت از مزایای مهم تابلو چلنیوم می باشد که افراد با سلیقه های متفاوت می توانند تنوع بالایی را برای انتخاب داشته باشند.

مقاومت و استحکام این تابلو به دلیل وجود فلز آلومینیوم بالا بوده و در مقابل باران و ضربه مقاوم می باشد.

تابلو چلنیوم دارای نورپردازی زیبایی است که هم جلب توجه کرده و هم در شب دید خوبی را ایجاد می نماید.

ضد زنگ بودن و قابلیت شستشدو از مهم ترین مزایای یک تابلوی مناسب است که تابلو چلنیوم از این مزایا برخوردار می باشد.

سرویس و نصب آسان نیز از دیگر مزیت های تابلو چلنیوم به شمار می رود.برای ساخت تابلو به سایت مرکز تابلوسازی  مراجعه نمایید.

کیفیت تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم دارای جنس عالی بوده و در برابر عوامل طبیعی از قبیل غبار و باران آسیب نمی بیند. بنابراین مقاومت این نوع تابلو از مزیت های ویژه ای است که باعث انتخاب این تابلو توسط افراد زیادی شده است.

مرکز تابلوسازی اچ دی لایت انواع تابلو ها را با بهترین کیفیت به تولید می رساند. این مرکز تعرفه های منصفانه ای را برای تابلوسازی در نظر گرفته است و موجب رضایتمندی مشتریانش شده است.

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 274
نمایش همه
علاقه مندی ها ()