تابلو وسیله ای بسیار کاربردی در بخش تبلیغات کسب و کار ها به شمار می رود و می توان با استفاده از تابلو افراد را از وجود شغل خود باخبر نمود. تابلو ها باعث جذب بیشتر افراد شده و بدین ترتیب مراجعین بیشتری خواهید داشت. خدمات تابلوسازی در انواع مختلفی قرار دارد و انتخاب نوع تابلو مهم است. هر یک از تابلو ها از مواد اولیه ی مختلفی ساخته می شوند و دارای ظاهر متفاوتی می باشند. از قدیمی ترین تابلو ها می توان به تابلو های فلزی و پلاستیک اشاره کرد که به صورت کاملا ساده ساخته می شدند و دارای مقاومت و دوام بالایی بودند. اما کم کم تابلوسازی پیشرفت بسیاری کرد و تابلو های امروزی در طرح های متنوع تری قرار دارند.

تابلو فلزی

تابلو های فلزی دارای استحکام خوبی در آب و هوای خشک هستند و در مقابل رطوبت آسیب می بینند. تابلو های فلزی به دلیل سختی در متریال دارای تنوع کمتری بوده و اغلب در سبک های کلاسیک کاربرد دارند.

تابلو ال ای دی

تابلو ال ای دی ها لز انواع تابلو های جدیدی هستند که دارای دو نوع ثابت و روان بوده و در این تابلو ها از ال ای دی های کوچک استفاده می شود تا بتواند متن های مورد نظر ما را به نمایش بگذارد، شما می توانید هر جملاتی که می خواهید را در این تابلو نشان دهید و این از مزیت های بزرگ آن در میان تابلوسازی های دیگر است. در این تابلو می توان از افکت های جذاب برای جذب بیشتر افراد لستفاده کرد. این تابلو ها امروزه بسیار رواج پیدا کرده و تعداد زیادی از ان را در سطح شهر ها مشاهده می کنیم.

تابلو چلنیوم

تابلوسازی چلنیوم شامل استفاده از تنوع بالا در کنار نورپردازی است. این تابلو ها در طرح ها و نقش های گوناگون قابل اجرا هستند. در تابلوسازی چلنیوم از آلیاژ آلومینیوم استفاده می شود که انعطاف خوبی داشته و می توان طرح های مختلفی را اجرا کرد. تابلو چلنیوم دارای نورپردازی کلمات بوده و بسیار زیبا و جذاب می باشد.

تابلو پلاستیک

تابلوسازی پلاستیک با استفاده از پلاستیک انجام گرفته و حروف به صورت برجسته می باشد و به علت نورانی بودن کل حروف از پلاستیک است و زیرساز ان می تواند متنوع باشد.برای ساخت تابلو استیل به سایت مراجعه کنید.

تابلوسازی رینگی

در تابلوسازی رینگی از فلز آلومینیوم استفاده می شود و در کنار ان برای عبور بهتر نور از ورقه پلاستیک استفاده می گردد بدین ترتیب جلای فلز در کنار نورپردازی قرار گرفته و جذابیت بالایی را ایجاد می کند.

تابلو استیل

تابلوسازی استیل می تواند به دلیل مقاومت این نوع تابلو باشد. تابلو های استیل به صورت ساده و قابدار ساخته می شوند . حروف در این نوع تابلوسازی می توان به صورت حکاکی بوده و یا با استفاده از پلکس حروف تهیه گردد و بر روی تابلو قرار داده شود.

مرکز تابلوسازی معتبر

مراکز تابلوسازی بسیاری وجود دارد که باید برای سفارش ساخت تابلو حتما به مراکز معتبر و با تجربه مراجعه کنید تا تابلو به بهترین نحو ساخته شود.مراکز تابلوسازی باید مجهز به دستگاه ها و ابزار کار پیشرفته باشند تا بتوانند تابلو های باکیفیتی را ایجاد کنند همچنین تابلوسازان باید دارای مهارت بالایی باشند و بتوانند تابلو های استانداردی را با کیفیت بالا بسازند. مرکز تابلوسازی اچ دی لایت از مراکز پیشرفته در بخش تابلوسازی می باشد. شما می توانید سفارش تابلو را از طریق سایت به این مرکز داده و در زمان کوتاهی تابلو را دریافت نمایید. این مرکز تابلوسازی زمینه ی سفارش اینترنتی را برای مشتریان فراهم کرده تا بتوانند به راحتی سفارش خود را انجام دهند. برای مراجعه به سایت از طریق لینک ها اقدام نمایید.

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 274
نمایش همه
علاقه مندی ها ()