مزیت های خرید اقساطی خودرو :

در این مقاله سعی داریم در مورد خرید اقساطی خودرو پژو پارس توضیح دهیم. پژو پارس از خودروهای پرطرفدار در بین خانواده ‌های ایرانی می باشد که توسط کمپانی ایران خودرو معرفی و به بازار عرضه گردید. پژو پارس از نظر ظاهری شباهت زیادی با پژو ۴۰۵ دارد. نام دیگر پژو پارس پژو پرشیا می باشد که در ابتدا نیز با این نام در بین عموم مردم معرفی شد. پژو پارس مدل های مختلفی دارد که وقتی توانست نظر عموم مردم را به خود جلب نماید سبب متوقف کردن خط تولید پژو ۴۰۵ شد. این خودرو که در ابتدا توسط کشور فرانسه تولید شد و بعدها توسط کمپانی ایران خودرو وارد بازار داخلی ایران شد توانست در زمان کمی فروش بالایی داشته باشد. کمپانی ایران خودرو برای اینکه شرایط خرید این اتومبیل را برای عموم مردم فراهم سازد امتیازاتی برای مشتریان خود قرار داد. از جمله این امتیازات می‌توان به خرید اقساطی خودرو اشاره نمود و مشتریان می توانند با شرایط خاص اقدام به خرید این خودرو را داشته باشند. ظاهر این خودرو شاید از نظر خیلی از کاربران نسبت به مدل‌های مختلف خودروهای تولیدی کمپانی های دیگر قدیمی به نظر برسد اما همچنان طرفداران خاص خود را دارد. اگرچه قسمت بیرونی پژو پارس از سالهای گذشته تاکنون تغییرات محسوسی نداشته اما قسمت داخلی پژو تغییرات زیادی را در زمینه زیبایی تجربه کرده است. کاربران با خرید اقساطی ایران خودرو این امتیاز را برای خود استفاده می کنند که بتوانند یک خودرو با کیفیت را خریداری نمایند و ما بقیه پول خودرو را در اقساط  مختلف به کمپانی تولید کننده دهند. از جمله معایب پژو پارس می‌توان به استهلاک بالا و میزان مصرف بالای سوخت اشاره نمود. اما با این حال طراحی جذاب این خود را توانسته بر معایب آن غلبه نماید و همواره  مورد توجه واقع گردد. امروز پژو پارس یکی از پر فروش ترین خودروها در سطح کشور می باشد که فروش اقساطی خودرو نیز این امکان را فراهم نموده تا افراد زیادی از جامعه از این اتومبیل استفاده نمایید.

شرایط خرید اقساطی خودرو :

امروز قیمت بالای بسیاری از قطعات خودرو سبب شده قیمت تمام شده هر اتومبیل برای کمپانی تولیدکننده بالا باشد و همین امر سبب شده قیمت بسیاری از خودروها تولید شده بالا باشد و مردم در حالت عادی امکان خرید را نداشته باشند. از طرفی فروش نرفتن خودرو و انباشته شدن خودرو های مختلف در پارکینگ های کمپانی‌های تولیدکننده سبب شده تا به فکر راه حل اساسی باشند که به نفع کمپانی تولید کننده باشد که بتواند تولیدات خود را به فروش برساند و هم به نفع مردم باشد که بتوانند خودروهای خوب را خریداری نمایند. این راه حل اساسی خرید اقساطی خودرو می باشد کاربران با ثبت نام برای خرید اقساطی خودرو این امکان را برای خود فراهم می‌کند که با واریز پیش پرداخت بتوانند خودروی دلخواه خود را خریداری نمایند و مابقی مبلغ را در طی یک تا سه سال به صورت اقساط پرداخت نمایند.در ادامه سعی داریم به معرفی چند مدل از خود خودروهایی که شامل خرید اقساطی خودرو می باشند و بپردازیم:

رانا: یک خودروی ایرانی که در واقع دومین برند ملی ایران می باشد. این خودرو با امتیازات ویژه‌ای از جمله بدنه محکم، کارت طلایی، بیمه نامه و.... توانست خیلی زود جای خود را در بازار خودروی داخلی تثبیت نماید. رانا شباهت ظاهری بسیاری با خودروی پراید دارد. برای خرید اقساطی خودرو می‌توان به نمایندگی‌های معتبر ایران خودرو مراجعه نمود تا بتوان از شرط لازم برای خرید اطلاع پیدا کرد.

پژو پارس: یکی از خودروهای پرطرفدار در بین خانواده‌های ایرانی پژو پارس می باشد. پژو پارس علیرغم قدیمی بودن ظاهر همچنان طرفداران خاص خود را در بین عموم مردم دارد و همین امر سبب شده در هنگام اعلام اسامی خودروهای دارای شرایط فروش اقساطی نام این خودرونیز در صدر جدول قرار گیرد و خواهان زیادی داشته باشد.

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 189
نمایش همه
علاقه مندی ها ()