بررسی مزیت های پارس اقساطی:

در این مقاله سعی داریم در مورد پارس اقساطی نسل اول که در ابتدا با نام پرشیا به بازار ایران وارد شد صحبت کنیم. نسل اول پژو پارس که به پژو پارس سال نیز معروف بود از سال ۷۹به بازار عرضه شد. شرکت ایران خودرو در واقع با تولید این مدل خودرویی که ایرانی فرانسوی می باشد توانست بازار ایران را به خوبی در دست بگیرد. از تولید اولیه پژو پارس تا به امروز افراد بسیار زیادی علاقمند به خرید انواع مختلف پژو پارس به صورت نقد و یا پارس اقساطی میباشند. این خودرو بسیار عالی می باشد برای خانواده‌هایی که دارای فرزند هستند و می توانند با خرید این خودرو به آسانی از آن استفاده نمایند. پارس سال نسبت به دیگر مدل های پژو پارس دارای قیمت پایین تری می باشد. ایران خودرو با فروش پارس اقساطی این امتیاز را به بسیاری از خانواده‌ها داد که بتوانند به صورت اقساطی از این خودرو با کیفیت که دارای طراحی بدنه زیبای میباشد استفاده نمایند. همچنین تجهیزات و امکانات خوبی که در این اتومبیل به کار گرفته شده در مقایسه با قیمت های خودرو بسیار مقرون به صرفه است. پژو پارس اقساطی از طرف کمپانی ایران خودرو دارای ۲۴ ماه گارانتی می باشد که در صورت هر گونه مشکل کاربران می توانند به نمایندگی معتبر در سراسر کشور مراجعه نمایند و اقدام به تعمیر خودرو خود نمایند. کاربرانی که پارس را به صورت اقساطی خریداری می کنند در همان زمان که ۵۰ درصد اولیه هزینه خودرو را پرداخت می‌کنند و سند به نام آنها ثبت می شود از این امتیاز گارانتی می توانند به مدت ۲۴ ماه استفاده نمایند. از جمله امتیازات مهم تولیدات ایران خودرو این نکته می باشد که می توان به راحتی قطعات خودرو را در بازارهای داخلی پیدا نموده و مشکلی برای پیدا شدن قطعات اساسی خودرو وجود ندارد.

معایب خرید پژو پارس سال:

قطعاً هر خودرویی که در بازار وجود داشته باشد دارای مزایا و معایب بسیاری می باشد. پژو پارس نیز دارای معایبی است. کاربران باید بدانند قبل از اینکه تصمیم به خرید اقساطی خودرو می نمایند و یا اینکه آن را به صورت نقد خریداری می کنند خودرو دارای چه مزایا و معایبی است که بعد از خرید اتومبیل پشیمان نشوند و بتوانند از خودروی خریداری شده نهایت لذت را ببرند. در ادامه سعی داریم به بررسی چند مورد از معایب پژو پارس اقساطی نسل اول بپردازیم:

موتور: یکی از معایب اساسی در پژو پارس صدای زیاد موتور آن می باشد که  بعد از مدتی استفاده از خودرو شروع میشود و ممکن است کاربر را اذیت میکند.

مصرف سوخت :مصرف سوخت در پژو پارس بسیار بالا می باشد و امروزه که سوخت خودروها به صورت سهمیه بندی می باشد اصلاً استفاده از این مدل اتومبیل برای افرادی که کاربری زیادی از اتومبیل دارند مناسب و مقرون به صرفه نمی باشد.

شیشه درهای عقب و جلو: درب های جلو دارای شیشه بالابر برقی میباشند اما شیشه درهای عقب به صورت دستی بالا و پایین می شود.

کابین داخلی خودرو: کابین داخلی پژو پارس سال که به صورت نقد و یا پارس اقساطی به بازار عرضه می شود دارای کیفیت بسیار پایین می باشد و همین هم سبب شده که بسیاری از کاربران علاقه به خرید این خودرو نداشته باشد.

طراحی بدنه: نزدیک به دو دهه از تولید  پارس نسل اول می گذرد اما همچنان بدنه خارجی خودرو تغییرات محسوسی نداشته است. کمپانی ایران خودرو با فروش پارس اقساطی این امتیاز را برای خود فراهم نموده که بتواند محصولات خود را به فروش برساند.

هزینه نگهداری: هزینه نگهداری پژو پارس مدل سال بسیار بالا می باشد چون باید در فواصل زمانی نزدیک به هم قسمت موتوری خودرو چک شود.

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 185
نمایش همه
علاقه مندی ها ()