تعریف اره استخوان بر دستی:

اره استخوان بر دستی یکی از دستگاه هایی است که در مشاغل مختلفی از آن ها استفاده می شود. همانطور که از نام دستگاه مشخص است این وسیله می تواند به برش انواع استخوان بپردازد. البته غیر از استخوان قادر است به برش دادن گوشت و انواع گوشت های یخی بپردازد. نام اره استخوان بر دستی به دستگاهی اطلاق می شود که به صورت دستی می تواند به برش دادن استخوان و انواع گوشت و یخ بپردازد. نوع دیگری از دستگاه ها هستند که کاملا به صورت اتوماتیک قادر هستند انواع استخوان را برش دهند. این دستگاه کاملا اتوماتیک، می تواند با قطعات خود که شامل تیغه، عرشه و فک هستند به برش دادن بپردازد. البته در دستگاه های اره استخوان بر اهرمی وجود دارد که به صورت دستی می توان آن را فشار داده و به برش استخوان انجامید. اره استخوان بر به صورت اتوماتیک به برش استخوان های بزرگ و کوچک می پردازد که در سایز های متفاوتی ارائه می شود که مطمئنا سایز های بزرگ آن برای مشاغل صنعتی بیشترین کاربرد را خواهد داشت. اندازه بزرگ اره استخوان بر برای کارخانه های تولید مواد غذایی که از گوشت و مرغ استفاده می کنند، مناسب استفاده است. خرید اره استخوان بر دستی که دارای سایز های کوچکتری است می تواند در هتل، رستوران و انواع مشاغل خانگی کوچکتر که به توزیع و تولید غذا می‌ پردازند استفاده شود. این دستگاه به صورت دستی به برش استخوان ها می پردازد و دارای تیغه های متفاوتی است. جنس این تیغه ها باعث تفاوت در اره استخوان بر دستی خواهد شد. این دستگاه که دخالت انسانی بیشتری نسبت به دستگاه اتوماتیک در آن وجود دارد ممکن است خطر بیشتری برای افراد داشته باشد. هنگام کار با اره استخوان بر دستی باید الزاماتی رعایت شود. از این الزامات می‌ توان به پوشیدن لباس های مخصوص و کلاه و عینک اشاره نمود. زیرا هنگام کار با این دستگاه برش هایی از استخوان و گوشت پرتاب شده که ممکن است خطرناک باشد.

انواع و ویژگی های اره استخوان بر دستی:

همانطور که می ‌دانید هر دستگاهی دارای انواع متفاوتی می باشد. که اره های استخوان بر دستی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و می توان آن ها را بر حسب برند های مختلف تقسیم بندی نمود. این دستگاه توسط کشور های مختلف و برند های متفاوتی تولید می شود و همچنین در کشور ما نیز این دستگاه ساخته شده و توسط نمایندگی های مختلفی به فروش خواهد رسید. به طور کلی در اندازه های اره استخوان بری که به صورت دستی کار می ‌کنند، ممکن است تفاوت ‌هایی وجود داشته باشند و همین تفاوت ها باعث ایجاد کاربری ‌های مختلفی در این دستگاه خواهد شد و همچنین قیمت دستگاه هایی که با یکدیگر از نظر اندازه تفاوت دارند متفاوت است. به طور کلی می‌ توان گفت کاربرد های دستگاه های استخوان بری که دستی هستند، شامل مشاغلی مانند هتل ها، رستوران ها، فست فود و کارخانه های کوچکی که قسمت های مختلف گوشت و مرغ را توزیع می ‌کنند و همچنین کارخانه های تولید شیلات می باشند. در کشتارگاه ها نیز استفاده از این دستگاه ها دیده خواهد شد. اره های استخوان بر دستی را می توان مانند اره استخوان بر اتوماتیک از مراکز مختلفی تهیه نمود. این دستگاه در نمایندگی های مجازی که در سراسر کشور وجود دارد می ‌توان یافت. همچنین به غیر از مراکز حضوری مراکزی هستند که به صورت غیر حضوری به فروش این محصولات می پردازند. این مراکز با معرفی سایت ها و شماره تلفن هایی خرید را برای خریداران خود آسان تر نموده تا خریداران بتوانند به راحتی محصولات مورد نیاز خود را تهیه نمایند. البته برای خرید از مراکز حضوری و غیر حضوری باید نسبت به کیفیت کالای آن ها اطمینان داشته و سپس به خرید اره استخوان بر محصولات آن ها پرداخت.

فروشگاه لوازم فروشگاهی و اداری تجهیزات

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 300
نمایش همه
علاقه مندی ها ()