بررسی ویژگی های انواع دستگاه خمیرگیر:

دستگاه خمیرگیر تنها دستگاهی است که برای به هم زدن و مخلوط کردن انواع خمیر که در جهت درست شدن خمیر پیتزا ، پیراشکی، شیرینی و .... استفاده می شود‌. بیشترین آلیاژی که برای بدنه دستگاه خمیرگیر استفاده می شود از جنس استیل و آلومینیوم است. این دستگاه در سایزهای مختلف و به اندازه وزن های متفاوت از 8 تا 240 کیلوگرم تولید می شود و جهت راحتی استفاده تمام کاربران در برندهای گوناگون به بازار عرضه می گردد.  این دستگاه با توجه به نیاز مشتریان به کاربردهای صنعتی، خانگی ، حتی در نانوایی و نان فانتزی ها به عنوان دستگاه خمیرگیر مورد استفاده قرار می گیرند. فروش این دستگاه با کیفیت مناسب و بالایی که دارد، همیشه باعث جلب رضایت و توجه مشتریان برای خرید دستگاه خمیرگیر بوده است. فروش به صورت دست اول و دست دوم است، به همین خاطر در قیمت های پایین تری میتوانید دستگاه را خریداری کنید. بعضی وقت ها فروشگاه ها ، شرکت ها و کمپانی برای فروش بیشتر دستگاه تولید شده، تخفیف ویژه ای می دهند و شما میتوانید در آن مدت تخفیف با قیمت پایین تری و همچنین ارسال کالا به سراسر نقاط کشور به صورت رایگان بهره مند شوید. در زمان خرید باید به سرعت و قدرت موتور، مقدار جریان دهی ، ولتاژ کاری کالا، تک فاز یا دو فاز بودن آن توجه نمود. اگر از روی دستگاه موارد قبل را نمیتوانید بخوانید بهتر است دفترچه راهنما و ضمانت نامه را مطالعه کنید، تا از مشخصات دستگاه مطمئن شوید. شباهت زیاد دستگاه خمیرگیر با دستگاه میکسر از نوع کاسه دار سبب شده است که برخی کاربران نسبت به خرید دستگاه خمیرگیر صنعت کار تهران و اصفهان نوآوران کم لطفی کرده کنند. چون زاویه متفاوت چنگک دستگاه و ساختار متنوع چرخش دو دستگاه با هم متفاوت بوده است و پس بهتر است نام این دو دستگاه را به جای هم اشتباه گرفته نشود.

مشکلات دستگاه خمیر گیر و انواع نکات مفیدی که باید بدانید:

موادی که میتواند درون محفظه دستگاه خمیرگیر قرار گیرد، آب و روغن و آرد است. گنجایش مختلف دستگاه به خاطر زیاد قرار گرفتن این مواد درون کاسه آن است که خمیر بیشتری درست می شود. بهتر است بدانید که اگر حجم دستگاه با ظرفیت کوچک است، شما نمیتوانید خمیر بیشتری درون محفظه آن بریزید. زیرا اگر این کار را انجام دهید از کیفیت خمیر شما کم شده و آن خاصیت دلخواه که کشسان بودن است را از دست می دهد. پس در هنگام خرید باید به ظرفیت دستگاه نسبت به نیاز مصرف خود آن را انتخاب کنید. دستگاه با ظرفیت متفاوت قطعا توان موتور آن هم متغیر است چون باید قدرت به هم زدن مواد بیشتری را داشته و در موادهای مختلف دانه های درشت و سختی وجود دارد که دستگاه باید بتواند آنها را مخلوط کرده و به صورت خمیر نرم در آورد. باید به جنس شاسی و پایه توجه نمود، چون بیشتر در رطوبت قرار می گیرند. باید از جنسی ساخته شونده که در مقابل آب مقاوم و دارای استحکام باشند. جنس کاسه بیشتر از آلیاژ استیل است، چون نباید با برخورد چنگک به درون کاسه سبب خوردگی آن شود. به مدت ضمانت و گارانتی دستگاه توجه کنید. سعی کنید هنگام خرید از مشاوران شرکت کمک ساخته و از کاتالوگ های تبلیغی دستگاه مطالعه کنید. دقت کنید کدام مدل دستگاه خمیرگیر یعنی رو باز یا رو بسته برای نیاز مصرف شما از آن مناسب تر بوده و به خدمات بعد از فروش محصول ،مشخصات فنی و کاربردی دستگاه در دفترچه راهنما دقت نمایید. چنگک به صورت دایره ای ، ساده، چرخش از مرکز، مارپیچی و اریب طبق درخواست شما وجود دارد. مثلا برای نانوایی از نوع اریب استفاده شود بهتر است و برای پخت انواع کیک و شیرینی از نوع اسپیرال که مارپیچی است، بهتر است خریداری کنید.

فروشگاه لوازم فروشگاهی و اداری تجهیزات

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 169
نمایش همه
علاقه مندی ها ()