بررسی نکات مهم ارز شمار:

ارز شمار یا همون پول شمار یکی از تجهیزاتی می باشد که برای جلوگیری از هرگونه سودجویی در مشاغلی مانند صرافی‌ها، طلافروشی ها و .... مورد استفاده قرار می گیرد. صاحبان مشاغل امروزه برای خرید این وسیله تقاضای زیادی دارند و سعی می کنند با پرداخت یک بار هزینه برای خرید این وسیله با ارزش سبب جلوگیری از ضرر و زیان های بعدی شوند. امروز باند های تولیدکننده اسکناس‌های جعلی چه در ایران و چه در کشور های منطقه روزانه مبالغ زیادی اسکناس جعلی را تولید و به طریق های مختلف وارد بازار می‌کنند. دستگاه ارز شمار راه این افراد سودجو را بسته است. اشعه فرابنفش به کار برده شده در این دستگاه این قابلیت را برای صاحبان مشاغل فراهم می نماید که بتوانند به راحتی اسکناس اصلی را از اسکناس تقلبی تمیز دهند. دستگاه پول شمار قابلیت های زیادی دارد و در واقع برندهای مختلف در سرتاسر دنیا روزانه سعی در تولید دستگاه هایی با قابلیت های بیشتر دارند تا بتوانند بازار این محصول را به تسخیر خود در آورد.از جمله برترین برند های تولید کننده ارز شمار در سطح جهان می توان به دو برند گلوری و بی کلسون اشاره نمود. در ایران نیز برند‌های ارز شماری شامل برند سایان، نیکتا، پارا و.... توانسته‌اند با استانداردهای بالا در بازار داخلی رقیب خوبی برای محصولات خارجی باشند. یکی از ویژگی های مهم برای خرید ارز شمار از نوع ایرانی در مقایسه با برندهای خارجی وجود نمایندگی و کمپانی تولید کننده این دستگاه در داخل کشور می باشد. دستگاه پول شمار دارای قطعاتی همچون صفحه کلید، نمایشگر، حسگر، قطعه تولید کننده اشعه فرابنفش و .... می باشد. اگر هر کدام از این قطعات دچار مشکل و آسیب شوند می‌توان به آسانی با مراجعه به نمایندگی‌های اقدام به خرید و جایگزین کردن قطعه آسیب دیده کرد.درواقع با خرید یک برند ایرانی با کیفیت نه تنها می توانید از خدمات پس از فروش آن بهره ببرید بلکه باعث کمک به چرخ صنعت کشور می شوید.

مقایسه ارز شمار برند گلوری و برند ایرانی پارا:

ارز شمار برند گلوری: گلوری یک برند ژاپنی می باشد که تولید کننده انواع مختلف دستگاه پول شمار در دو مدل ایستاده و رومیزی می باشد. محصولات تولیدی این برند نه تنها دارای زیبایی خاص و چشمگیر می باشند بلکه از بهترین تکنولوژی ها برای شمارش اسکناس برخورداراست. تولیدات این برند دارای سرعت شمارش بالایی میباشد. از محصولات این برند ارز شمار می‌توان در بانک ها ، موسسه ها و تمام مشاغلی که روزانه با حجم زیادی از اسکناس سر و کار دارند استفاده نمود. چون سرعت بالای محصولات این برند باعث کاهش اتلاف وقت کاربران می‌شود. قیمت مدلهای مختلف پول شمار  گلوری با توجه به نوسان قیمت قطعات به کار رفته در آن در مقایسه با دیگر پول شمار های داخلی بیشتر میباشد. یکی از ویژگی‌های مهم تولیدات برند گلوری امکان مشخص کردن اسکناس‌های چسبیده شده به هم و نصفه در هنگام شمارش می باشد. همچنین پول شمار های این برند یکی از موفق ترین وسیله ها در جهت تشخیص اسکناس های تقلبی از اسکناس‌های اصلی می باشد.

ارز شمار برند پارا: برندهای ایرانی مختلف امروزه توانستند در بازار داخلی محصولات خود را عرضه نمایند. از جمله این برندهای موفق می‌توان به برند پارا اشاره نمود. برند پارا یکی از محبوب ترین تولیدات کشوری را در زمینه دستگاه خودپرداز و دستگاه پول شمار دارد. این برند که کار خود را نزدیک به دو دهه پیش شروع نمود خیلی زود توانست در رده بهترین تولیدکنندگان قرار گیرد. یکی از ویژگی‌هایی که سبب به دست آوردن این جایگاه برای برند پارا شده خدمات پس از فروش خوبی می باشد که به مشتریان خود ارائه میدهد. خرید پول شمار پارا در دو مدل ایستاده و رومیزی محصولات خود را به بازار ارائه می‌دهد. دستگاه های تولیدی این برند نیز قابلیت های گوناگونی دارند که از جمله مهمترین ویژگی آن می‌توان به تشخیص اسکناس تقلبی از اسکناس های اصلی اشاره نمودند.

فروشگاه لوازم فروشگاهی و اداری تجهیزات

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 242
نمایش همه
علاقه مندی ها ()