بررسی انواع گاو صندوق خانگی:

گاو صندوق خانگی یا همان صندوق های قفسه ای در  بازار به  شکل نسوز ، دیجیتال و دکوراتیو دیده می شوند .تقریبا  تمام  صندوق های استاندارد ویژگی نسوز بودن را دارا می باشند اما چیزی که باعث تنوع این وسیله می شود. دیجیتال و دکوراتیو بودن آن می باشد.

مدل دیجیتال خانگی: این مدل صندوق قفسه ای  دیجیتال خانگی سری  جدیدی از محصولات ایمن  درخانه می باشد. شما می توانید با تایید اثر انگشتان یا وارد کردن چند رقم رمز درب صندوق را باز کنید و نگرانی بابت گم کردن کلید نداشته باشید . یکی از ویژگی های این مدل قابلیتی می باشد که به کاربر این امکان را می دهد که هر زمان که خواست با چند کلمه رمز عبور خود را تغییر دهد.

مدل نسوز خانگی: این مدل صندوق قفسه ای علاوه بر اینکه از اسناد واشیای با ارزش شما در برابر  دستبرد محافظت می کند  بلکه امنیت مدارک شما را در مواردی مثل آتش سوزی و سایر بلایای طبیعی مثل سیل تضمین می کند. از ویژگی های گاوصندوق نسوز خانگی داشتن ابعاد  و اندازه مناسب است که حجم بیرونی مورد نیاز از ۷/۰مترمکعب فراتر نخواهد رفت.

مدل دکوراتیو خانگی: معمولا افراد با شنیدن واژه گاو صندوق خانگی به یاد قاب های سنگین و زمخت فلزی می افتند. صندوق دکوراتیو علاوه بر داشتن تمام استانداردهای ایمن انتخاب کسانی است  که زیبایی صندوق و هم خوانی آن با فضای داخلی خانه برایشان از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. هنگام خرید گاو صندوق خانگی باید در نظر داشت وظیفه اصلی هر صندوق قفسه ای همیشه حفظ و حراست از اسناد، جواهرات و مدارک شما است و اگر محصول انتخابی ویژگی های یک صندوق نسوز را ندارد دکوراتیو بودن آن نباید تصمیم شما را تحت تاثیر قرار دهد. 

هنگام خرید گاو صندوق خانگی دکوراتیو خانگی باید به موارد زیر توجه داشت:

وقتی حرف از طراحی ودکوراسیون به میان می آید ابعاد فروش گاو صندوق اهمیت ویژه ای دارد . براقی سطوح ، رنگ اتوماتیک شفاف و یکدست، پارچه ها و روکش های پلی استری میکروفیبر ضد آب ، استفاده از قفل های دیجیتال با سیستم های ایمنی  بایومتریک (اثر انگشتی ) مشخصاتی است که باید به آن توجه داشت .

ویژگی های یک گاو صندوق خانگی امن:

  • یک صندوق خانگی برای اینکه امنیت کافی را داشته باشد باید در مقابل آتش و آب مقاوم باشد و ضد سرقت باشد واز امنیت و کیفیت مناسبی برخوردار باشد.
  • قفل آن مناسب باشد..
  • حداقل مقاومت یک صندوق در مقابل آتش باید ۳۰ دقیقه باشد.
  • خطر آب گرفتگی منزل و سیل و احتمال از بین رفتن اسناد کاغذی با اهمیت،  از دیگر مواردی است که هنگام خرید گاو صندوق خانگی امن باید به آن توجه شود و صندوقی را خریداری نمود که ضد آب باشد. .
  • با توجه به نظر کارشناسان سارقان در درجه اول به دنبال حمل و ربودن صندوق می باشند. پس بهتر است که صندوق وزن مناسب را داشته باشد که به راحتی قابل حمل نباشد و همچنین بهتر است که صندوق به زمین یا دیوار پیچ شود و یا در درون کمد و دیوار قرار داده و مخفی شود. کمترین وزن برای صندوق قفسه ای در آپارتمان ۲۰۰ کیلو گرم است. در خانه های بزرگتر باید صندوق با وزن بیشتر باشد.
  • رمز صندوق می تواند به صورت قفل مکانیکی ، الکترونیکی ،دیجیتالی و یا ترکیبی باشد. صندوق های  قفسه ای اثر انگشتی نیر دارای ایمنی بالا می باشند.
  • رمز دیجیتالی نسبت به رمز مکانیکی ایمن تر می باشد و همچنین راحت تر چون فرصت آزمون و خطا رو از سارقین می گیرد و اگر چند بار پسورد اشتباه وارد شود  پنل کنترل قفل شده و برای مدتی کار نمی کند .
  • بدنه صندوق و اتصالات آن باید ضد ضربه و دریل باشد.
  • دارای سیستم هشدار دهنده باشد.
  • بهتر است برای امنیت بیشتر ترکیبی از رمز و اثر انگشت باشد.
  • درصورت فراموش شدن رمز امکان باز شدن با کلید را داشته باشد.
  • دارای ضمانت نامه وخدمات پس از فروش باشد.
  • اگر در محیطی زندگی می کنید که رطوبت هوا بالا است صندوق با قفل مکانیکی مناسب تر است چون رطوبت در عملکرد قفل دیجیتالی ها اختلال ایجاد می کند..

فروشگاه لوازم فروشگاهی و اداری تجهیزات

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 182
نمایش همه
علاقه مندی ها ()