ویژگی های تخت دو طبقه:

در مقاله می ‌خواهیم در رابطه با مزیت استفاده از تخت دو طبقه نسبت به تخت های معمولی توضیح دهیم. همواره شما میتوانید تخت های دو طبقه را در اتاق کودکان مشاهده بفرمایید. از تخت های دو طبقه می توان در خوابگاه ها، بیمارستان ها، اردوگاه های نظامی، سربازخانه ها و غیره استفاده نمود. این در حالی است که هر کدام از آن ها دارای طرح و سبک و حتی جنس مخصوص به خود می باشند. معمولاً در مکان های عمومی سعی می شود که از تخت دو طبقه با جنس بسیار مقاوم استفاده شود زیرا افراد در مکان عمومی توجه لازم به سلامت وسایل اطراف خود را ندارند و لذا ممکن است اگر از جنس نا مرغوب برای این تولید این نوع تخت ها استفاده شود به زودی این تخت ها شکسته شده و نیاز بهترین را تعویض داشته باشند. خانه هایی که دارای تعداد اتاق کم تری هستند در آن ها می شود از تخت دو طبقه استفاده کرد. این روز ها با کاهش فضای منزل افراد و تبدیل خانه های بزرگ ویلایی به آپارتمان های کوچک فضای کافی برای قرار دادن بسیاری از وسایل نیست و چه بسا گاهی اوقات دو کودک یا دو نوجوان مجبور هستند که در یک اتاق به سر ببرند. برای اطلاع از فروش تخت خواب دو طبقه به سایت مراجعه کنید.

از آن جایی که اندازه ی اتاق خواب ها به حدی کوچک است که نمی توان دو تخت یک نفره در آن قرار داد استفاده از تخت دو طبقه بهترین راهکار می باشد. اگر چه جنس قالب تخت های دو طبقه فلزی است اما ما می توانیم جنس هایی نظیر چوب، تم دی اف، فرفورژه و غیره را نیز مشاهده کنیم. گاهی اوقات سعی می شود که برای زیبا سازی تخت های دو طبقه از ترکیب دو جنس ام دی اف و آهن استفاده نمود.

وسایل جانبی تخت دو طبقه:

تخت های دو طبقه فضای کم تری را اشغال می کنند و می توانند اتاق افراد را بسیار خاص و منحصر به فرد نمایند. در کنار تخت های دو طبقه معمولاً یک نردبان کوچک برای بالا رفتن به طبقه بالا وجود دارد. جنس نردبان از جنس خود تخت خواب دو طبقه است. تولید و ساخت تخت خواب های دو طبقه نسبت به تخت های معمولی کمی دشوارتر است. این دشوار بودن می‌ تواند به خاطر کاربرد مهمی باشد که این تخت ها دارند. هر چقدر ارتفاع یک جسم نسبت به زمین بیش تر باشد جاذبه ی زمین بیش تر روی آن تاثیر دارد لذا برای ساخت تخت های دو طبقه باید از جنس های بسیار مرغوب استفاده نمود تا از شکسته شدن و آسیب دیدن آن جلوگیری کرد. برای خرید انواع تخت خواب به سایت مراجعه کنید. 

 از آن جایی که طبقه بالای تخت دو طبقه دارای ارتفاع زیادی است بسیاری از کودکان واهمه خوابیدن روی آن را دارند. شما می توانید برخی از تخت های دو طبقه را مشاهده کنید که دارای لبه هایی برای جلوگیری از پرت شدن و افتادن افراد از آن بالا باشد. این روز ها آنقدر مساحت خانه ‌ها کم شده که تولیدکنندگان سعی می ‌کنند محصولات جدیدی را که فضای کم تری اشغال می ‌کند، وارد بازار نمایند. تولید تخت دو طبقه در واقع، یک خلاقیت بسیار زیبا بود که در سال‌ های دور به وجود آمد.  تخت های قدیمی دارای ابعاد و وزن بسیار زیادی بودند به همین جهت جابجایی و آن ها بسیار زیاد سخت بود. از طرف دیگر فضای که آن ها اشغال می کردند زیاد بود اما امروزه ابعاد تخت دو طبقه و تخت های یک طبقه کوچک شده تا افراد بتوانند به راحتی از آن ها در فضای خانه کوچک خود استفاده کنند. معمولا از تخت دو طبقه برای کودکان استفاده می کنند. اگر به دنبال خرید تخت دو طبقه هستید حتماً به وجود لبه ی محافظ، جنس تخت، فرم و جنس نردبان، تاج های تخت و غیره توجه کافی را داشته باشید زیرا در صورت متناسب نبودن هر کدام از این اجزا خوابیدن روی این تخت ها می تواند بسیار آزاردهنده باشد.

فروشگاه بهسازان چوب

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72

0912-799-61-55

0933-444-91-19  

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام: 09127996155     09025684868

ارتباط مستقیم با ما در واتس آپ : 09127996155 

 شمــاره فکــس :     02166310464

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 181
نمایش همه
علاقه مندی ها ()