قلب در بدن عضوی بسیار مهم بوده و به وسیله ی آن خون در بدن به جریان می افتد. بروز مشکلی در بدن می تواند در سیستم کلی بدن تداخل ایجاد نماید. احساس درد و ناراحتی در قفسه ی سینه بسیار مهم بوده و اگر درد به طول انجامید باید حتما توسط پزشک معاینات لازم انجام گرفت. درد قفسه سینه می تواند از قلب و یا سایر بخش های بدن باشد. در صورتی که درد قفسه ی سینه ناشی از قلب باشد پزشک شما را به تخصص قلب ارجاع می دهد تا درمان توسط متخصص صورت بگیرد. پزشک متخصص قلب دارای علم بالا در زمینه ی قلب می باشد. در مواقعی پزشک متوجه ناراحتی در قلب بیمار شود و نیاز دارد تا برای درمان بررسی بیشتری را انجام دهد در این زمان پزشک ممکن است از بیمار بخواهد آنژیوگرافی و اکوی قلب را انجام دهد. برای اطلاع از خدمات آنژیوگرافی به سایت مراجعه کنید. 

اکوی قلب چیست؟

اکوی قلب نوعی تصویر برداری از قلب است. امواجی صوتی توسط دستگاه مخصوص به سمت قلب بیمار فرستاده می شود و امواج با برخورد با قلب برمی گردند که توسط دستگاه دریافت می شوند و با استفاده از این صوت تصویری شکل می گیرد. با استفاده از این تصویر می توان برخی از مشکلات قلبی مانند وجود کیست و یا دلیل ضربات نامنظم و ... را بررسی نمود.

آنژیوگرافی قلب چیست؟

آنژیوگرافی یا میل زدن رگ روشی برای بررسی رگ های قلبی و انسداد آن ها می باشد. بیمار در زمان هایی دچار گرفتی و یا درد ناگهانی در قلب می شود که در صورتی که پزشک تشخیص دهد مشکل از گرفتگی رگ هاست از بیمار انجام آزمایش آنژیوگرافی را می خواهد. بیمار برای انجام این آزمایش آماده شده و پزشک انژیوگرافی را انجام می دهد. روش کار آنژیوگرافی به این صورت است که با استفاده از مایعی که با اشعه ی ایکس نمایان می گردد وارد رگ ها می شود و با بررسی پزشک می توان گرفتگی ها را مشخص نمود. با این کار لازم است میلی نازک و بلند وارد رگ شود . پزشک معمولا از رگ دست یا پا برای این کار استفاده می کند و میل را وارد رگ می کند. سپس مقدار کمی از مایع مورد نظر را وارد رگ می کند. همه ی لوازم در ابتدا ضدعفونی می شوند و همین طور پزشک با دقت این کار را انجام می دهد. در مورد میزان درد ، سوزشی در قسمت ورود میل وجود خواهد داشت که با زدن آرام بخش کمتر می شود ولی میل در طول رگ حس نمی شود و قابل تحمل است. سپس پزشک می تواند با بررسی مایع درون رگ نسداد را در صورت وجود بیایبد. برای انجام آنژیوگرافی کرونر به سایت مراجعه کنید. 

مرکز آنژیوگرافی و اکوی قلب

مراکز آنژیوگرافی و اکوی قلب برای درمان بسیار مهم می باشد . معاینه ی بیمار حتما باید توسط پزشکی متبحر مانند دکتر ریاستی انجام گیرد همچنین آزمایش ها باید با دقت بسیار بالایی انجام گیرد. مرکز قلب باید دارای لوازم پیشرفته و کامل برای انجام آزمایشات لازم باشد. خدمات دهی یکی از مهم ترین بخش های یک مرکز قلبی می باشد که باید فوری و حرفه ای باشد. متخصص قلب فردی است که درمان را تعیین می کند و نقش اساسی در بهبود حال بیمار دارد بنابراین مراجعه به یک پزشک باتجربه و با دانش بسیار مهم می باشد دکتر ریاستی از متخصصین قلب در کشورمان هستند که دارای تخصص کامل در بخش قلب و بیماری های قلبی می باشند. کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی یک کلینیک تخصصی قلب است که دارای امکانات لازم برای بیماران می باشد.

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 328
نمایش همه
علاقه مندی ها ()