چاپ پوستر دیواری یکی از جدیدترین خدماتی است، که در سالهای اخیر  متقاضیان بسیار زیادی داشته است، و دلیل آن نیز معمولا کیفیت بالای تصویر و هماهنگ سازی موضوعی آن با محیط مانند اتاق خواب، سالن پذیرایی، اتاق مدیریت و سالن پذیرایی می باشد، که سبب می شود، جزئیات محیط معنا و مفهوم پر رنگ تری به خود بگیرند. چاپ کاغذ دیواری اسپرت، تبلیغاتی، کودکانه، موضوعی و غیره به فضای کار و زندگی پرستیژ و اعتبار بیشتری می دهد، و به دلیل همین موارد است که از سوی شرکت های تبلیغاتی و دکوراسیون داخلی با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است. پوستر دیواری معمولا یک تصویر  و نقاشی به هم پیوسته و مرتبط از یک موضوع خاص می باشد، که بسته به مساحت دیوار و سفارش مشتریان در ابعاد یک تکه، دوتکه و چند تکه طراحی و تولید می شود، و برای حفظ کیفیت آن باید مراحل نصب پوستر دیواری توسط افراد مجرب و حرفه ای انجام شود، تا افراد با  تماشای تصویر، یک قاب عکس بزرگ یکپارچه را مشاهده نمایند، و از آن لذت ببرند. قیمت سفارش چاپ پوستر دیواری به عوامل بسیار زیادی از جمله نوع و کیفیت کاغذ دیواری، ابعاد و اندازه آن، کیفیت تولید، نوع لمینت و سلفون و غیره محاسبه و تعیین می شود. چاپ پوستر دیواری اداری را می توان متناسب با زمینه شغلی خود در انواع پزشکی، آرایشی، آموزشی، خدماتی و غیره سفارش داد، و به نوعی صنعت و خدمات خود را با زبان تصویر به دیگران معرفی نمود، و برای کسب و کار خود به نوعی برندسازی و تبلیغات نمود.

مهمترین ویژگی های چاپ پوستر دیواری

اگر بخواهیم مهمترین ویژگی های چاپ پوستر دیواری را نام ببریم، در ابتدا باید به دوام و  کیفیت کاغذ و سپس به دستگاه چاپ و کیفیت جوهر آن،  طرح های متنوع، عدم ترک خوردگی روی دیوار، سهولت نصب و یکپارچگی سطح بر روی دیوار  توجه کرد، تا بتوان از تصویر قرار گرفته بر روی دیوار رضایت کامل پیدا کرد. انواع چاپ پوستر دیواری اسپرت و مدرن برای منازل و مشاغل مختلف بسیار پر طرفدار هستند، این محصولات در طرح ها و رنگ های جذاب آماده و سفارشی تولید می شوند، و تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی ساختمان ها دارند.

مزایای چاپ پوستر دیواری

چاپ پوستر دیواری نیز مانند انواع کاغذ دیواری سه بعدی در انواع مختلف انجام می شود، و از مهمترین مزایای چاپ پوستر دیواری می توان به کیفیت بسیار بالای تصویر، دوام و ماندگاری آن در برابر پارگی و رطوبت، تنوع در طرح، ابعاد گرماژ و تصویر، تبلیغات گرافیکی و بصری، اطلاع رسانی موضوعی، برقرار ارتباط با متقاضیان خدمات و مشتریان و بسیاری دیگر اشاره کرد، که سبب فروش بسیار بالای انواع پوستر دیواری اسپرت و اداری شده است.برای اطلاع از فروش پوستر دیواری گل فانتزی و گرافیکی به سایت مراجعه کنید.

قیمت چاپ پوستر دیواری

قیمت چاپ پوستر دیواری ارزان بر اساس موارد بسیار زیادی تعیین می شود، که از مهمترین آن ها می توان به متریال اولیه پوستر دیواری اشاره کرد. از انواع کاغذ هایی که برای چاپ پوستر دیواری مورد استفاده قرار می گیرد می توان به انواع کاغذ گلاسه، چاپ پوستر دیواری در ابعاد A3، چاپ پوستر دیواری A4 و چاپ پوستر A3++ اشاره کرد، که هر کدام از آن ها برای به تصویر کشییدن موضوعی خاص در یک، دو و چند قطعه طراحی و چاپ می شوند. از دیگر کاغذ هایی که در چاپ پوستر دیواری مورد استفاده قرار می گیرد می توان به کاغذ دیواری چرمی، ماسه ای، پوشالی و اکلیلی اشاره کرد و قیمت چاپ پوستر دیواری ارزان نیز برحسب نوع آن ها متفاوت می باشد.

چاپ پوستر دیواری با مناسب ترین قیمت

مجموعه معتبر دکورآفیس از مجرب ترین مراکز چاپ پوستر دیواری با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد، این مرکز معتبر تمامی محصولات خود را با گارانتی اصالت کالا به دست متقاضیان آن در سراسر کشور می رساند. برای مشاهده لیست کامل محصولات و قیمت آن ها می توان به سایت فروشگاهی دکورآفیس مراجعه کرده و نسبت به سفارش و خرید آن ها اقدام  نمود.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 186
نمایش همه
علاقه مندی ها ()