اسباب بازی دخترانه دسته ای از ابزارهای بازی در رنگ های متنوع و مورد علاقه دختر بچه ها می باشد، که اغلب در قالب بازیهای فکری، کتاب های قصه، رنگ آمیزی، عروسک و اثاثیه عروسکی منزل مانند ظرف آشپزخانه، چرخ خیاطی و غیره تولید می شوند و بیشترین متقاضی را در میان دختران دارند. اسباب بازی ها در تمامی مراحل رشد کودکان با آنها همراه می باشند و اوقات و خاطره های شیرینی را برای آنها به ارمغان می آورند. تمامی کودکان از بازی با انواع اسباب بازی های دخترانه و پسرانه خسته نمی شوند و در طول بازی استرس، اضطراب، ناراحتی و شادی و انرژی خود را تخلیه می کنند. اسباب بازی ها به دنیای کودکانه آنها رنگ و رویی زیبا و مفرح می بخشد و حتی در دوران بزرگسالی نیز شیرین ترین خاطرات خود را در هنگام بازی با اسباب بازی هایشان به یاد می آورند. خرید اسباب بازی دخترانه برای کودکان به منظور خرید سیسمونی، هدیه و یا هر عنوان دیگری یک انتخاب بسیار عالیو مناسب می باشد، زیرا نوع اسباب بازی ها با رشد کودکان تغییر می کند و در هر برهه زمانی کودکان به بازی با اسباب بازی آن دوره نیازمند هستند برای مثال استفاده از اسباب بازی های نرم و رنگی، جغجغه، توپ و غیره برای خردسالان به منظور کمک به قوای بینایی، حرکتی و شنوایی آنها می باشد و پس از این دوره کودکان تمایل به خرید انواع اسباب بازی دخترانه و پسرانه پیدا می کنند.

ویژگی های اسباب بازی دخترانه مناسب

والدین معمولا تمامی تلاش خود را برای آرامش و پرورش فکری کودکان خود انجام می دهند و در همین راستا خرید اسباب بازی دخترانه نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و اگر به درستی انتخاب نشود. ممکن است به روحیات آنها صدمه وارد نماید از مهمترین ویژگی های اسباب بازی دخترانه مناسب می توان به ایمن بودن اسباب بازی از نظر جنس بدنه، ابعاد و وزن اشاره کرد. برای مثال خرید اسباب بازی های کریستالی و سرامیکی برای کودکان بسیار خطرناک می باشند و ممکن است در حین بازی صدمه ببینند. علاقه کودکان، رنگ های جذاب، پرورش فکری، تنوع اسباب بازی و غیره از دیگر ویژگی هایی است که برای انتخاب اسباب بازی دخترانه مناسب باید مد نظر قرار داد.برای اطلاع از قیمت اسباب بازی به سایت مراجعه کنید. 

قیمت اسباب بازی دخترانه

قیمت اسباب بازی دخترانه نیز مانند هر محصول تولیدی دیگری بر حسب متریال مصرفی، برند سازنده، ابعاد و اندازه، نوع اسباب بازی و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود. برای مثال انواع عروسک هایی که دارای قطعات دیجیتالی و حرکتی هستند، قیمتی گران تر از عروسک های سفالی، پولیشی و پلاستیکی دارند و تمایل کودکان بیشتر به سمت آنها می باشد. در میان تمامی اسباب بازی های دخترانه ظروف آشپزخانه، انواع عروسک های ساده و موزیکال، بازی های فکری و پازل از محبوبیت بسیار بیشتری برخوردار هستند، و بیشتر دختربچه ها را اغلب در هنگام بازی با این اسباب بازی ها می توان مشاهده کرد، زیرا  کودکان دختر همواره در حال تقلید نقش مادری هستند، و بازی با انواع اسباب بازی دخترانه در این زمینه به شادی و آرامش آن ها کممک بسیار زیادی می کند. قیمت اسباب بازی دخترانه در فروشگاه های عرضه و پخش مستقیم این محصولات بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از دیگر فروشگاه های موجود در سطح شهر می باشد و البته تنوع تولیدات نیز در این فروشگاه های محبوب بسیار بالاتر است.

فروش آنلاین اسباب بازی

فروشگاه معتبر بازی ساز مارکت از معتبرترین و محبوب ترین قیمت در انواع برندهای داخلی و خارجی می باشد. متقاضیان خرید اسباب بازی دخترانه و پسرانه با مراجعه به سایت این مجموعه می توانند پس از مشاهده لیست محصولات و قیمت آنها، نسبت به سفارش و خرید انواع اسباب بازی اقدام نمایند و آنها را با مناسب ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با گارانتی اصالت کالا درب منزل دریافت نمایند‌.

 

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 187
نمایش همه
علاقه مندی ها ()