خرید لاستیک به عنوان یکی از وسیله های مهم و کاربردی خودرو محسوب می شود. لاستیک خودروهای مختلف دارای ابعاد متفاوت می باشد چون دارای مشخصات فنی متفاوتی هستند که نقش مهمی در انتخاب ابعاد لاستیک دارد. به این ترتیب زمانی که قصد خرید لاستیک سواری دارید، نیاز به توجه به این نکته می باشد. در حال حاضر خرید و فروش لاستیک متقاضیان خود را در سراسر کشور دارد. اگر روی تایرها را مشاهده کرده باشید، خواهید دید که نوشته هایی بر روی آنها حک شده است و به عنوان برچسب ساخت و یا مشخصات فنی لاستیک محسوب می شوند. در نتیجه پیش از خرید لاستیک ، بهتر است نگاه دقیقی به نوشته ها داشته باشید تا متناسب با خودرو، لاستیک را با قیمت ارزان خریداری کنید. برای اطلاع از قیمت خرید لاستیک به سایت مراجعه کنید. 

خرید بهترین لاستیک

خرید بهترین لاستیک نیاز به دانش، دقت و مراجعه به فروشگاه معتبر و با سابقه دارد. بدین صورت می توانید از راهنمائی کارشناسان مجرب استفاده نمائید. قطر رینگ تایر، ابعاد لاستیک، تاریخ تولید، مواد اولیه تشکیل دهنده، رادیال، حداکثر تحمل بار، طول و عرض تایر، اندازه برجستگی های لاستیک، اندازه آن تایر و ... تعدادی از مواردی است که بر روی تایر نوشته شده و باید بر اساس این فاکتورها، خرید مناسب ترین لاستیک را داشته باشید. کاربرد تایر به عنوان یکی از اجزای مهم خودرو بسیار حائز اهمیت می باشد و ضرورت دارد که بر مبنای مدل و برند آن، خرید لاستیک شاسی بلند و یا سواری را داشته باشید. به همین جهت، افرادی که نیاز به تعویض تایر خودرو دارند، تمام جوانب لازم را در خصوص انتخاب نوع، برند و جنس لاستیک خواهند داشت.

اهمیت برخورداری خودرو به لاستیک های با کیفیت و متناسب، تاثیر بسزایی در سرعت و همچنین سطح اصطکاک تایر با سطح جاده دارد که به واسطه آن بتوان بر ترمز خودرو کنترل داشت. با توجه به فصول مختلف سال که آب و هوا تغییر پیدا می کند، باید لاستیک خودرو متناسب با شرایط آب و هوایی محل استفاده از ماشین باشد. بدین صورت می توانید از عملکرد و طول عمر مفید تایر اطمینان حاصل کنید. به عنوان مثال در شرایط محیط بارندگی باید از لاستیک هایی با آج کوتاه باید استفاده شود تا سطح اصطکاک تایر با سطح جاده چسبندگی بیشتری داشته باشد و از لغزش خودرو، حین رانندگی در سطح جاده بکاهد. برای اطلاع از فروش لاستیک سواری و اسپرت به سایت مراعه نمایید.

خرید انواع لاستیک ارزان

برای خرید لاستیک ارزان، باید به فروشگاه معتبر و با سابقه مراجعه کنید. بدین صورت می توانید از اصل بودن و همچنین طول عمر بالای تایر اطمینان حاصل نمائید. همانطور که می دانید، برخی از افراد سودجو از موقعیت های مختلف برای کسب درآمد نادرست خود استفاده می کنند، به همین دلیل تلاش دارند تا لاستیک های تاریخ گذشته را به عنوان تایر نو به فروش برسانند. از این رو شما مشتری گرامی باید به این نکته توجه داشته باشید و از مدت زمان تولید تایر اطمینان حاصل کنید. چرا که مدت زمان اعتبار انواع لاستیک بر اساس تاریخ تولید آن مشخص می شود. لازم به ذکر است که حدود ۴ یا ۵ سال پس از تاریخ تولید، مدت زمان اعتبار انواع لاستیک می باشد.

خودرو وسیله ای است که تمام قطعات آن باید عملکرد درستی داشته باشد. بدین وسیله انتخاب نوع تایر نیز به نوبه خود تاثیر بسزایی در عملکرد خودرو دارد و می تواند علاوه بر افزایش بازدهی خودرو، از هدر رفت انرژی و سوخت ماشین جلوگیری می کند. با افزایش تولید تایر با برندهای خارجی، در ایران نیز انواع لاستیک با کیفیت تولید می شوند و در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد.

فروشگاه لاستیک هم پا یکی از فروشگاه های با سابقه در حوزه فروش انواع لاستیک در برندهای داخلی و خارجی فعالیت دارد و امکان خرید اینترنتی لاستیک های سواری و غیره را برای مشتریان گرامی فراهم نموده است.

آدرس: تهران، امیر کبیر شرقی، نرسیده به سرچشمه، روبروی مسجد بنی فاطمه، پاساژ 110 

ایمیل : info@hammpa.com

تلفن تماس: 7809 570 0992

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 153
نمایش همه
علاقه مندی ها ()