سنگ آسیاب بارون از مرغوب ترین سنگ هایی است که برای ساخت آسیاب به کار برده می شوند. فرآیند سنگ آسیاب به نحوی است که با تکنیک حرکت سنگ ها بر روی یکدیگر، عملیات آردسازی غلات و ادویه جات را در مدت زمان کوتاهی انجام می دهد. در واقع گذشته های دور از حیوانات، باد، آب و همچنین انسان ها برای حرکت و چرخش آسیاب استفاده می نمودند. لذا به دلیل اینکه با دغدغۀ وارد شدن فشار بیش از اندازه و طاقت فرسا به موجودات و علاوه بر آن عدم ثبات وجود آب و باد باعث ساخت آسیاب سنگی شد که از نیرو محرکۀ یک جفت سنگ آسیاب بارون برای حرکت آسیاب استفاده نمودند. به همین دلیل مجموعه هایی که در عرصۀ آسیاب سازی فعالیت داشتند، نیاز به خرید سنگ آسیاب بارون  می باشد تا بدین صورت بتوانند از مزایای آسیاب سنگی استفاده کنند و مدت زمان آردسازی را به حداقل برسانند. برخی از کارگاه ها به روش سنتی عملیات آسیاب سازی را انجام می دهند که نیاز به خرید سنگ مقاوم آسیاب بارون دارند. 

خرید سنگ آسیاب بارون 75

خرید سنگ آسیاب بارون 75 به عنوان یکی از پیشنهادهایی است که برای آسیاب در نظر گرفته می شود. در نتیجه متناسب با نوع موادی که برای آردسازی در نظر گرفته می شود و نوع سنگ مشخص می گردد. بجای استفاده از نیروی انسانی و حیوانی که به عنوان نیروهای فرسایشی محسوب می شدند، تجهیز آسیاب به سنگ آسیاب در محرکه های بالا و پایین، امکان آسیاب کردن غلات و ادویه جات را نسبت به گذشته کاهش داده است و می توانید شاهد فرآیند آسیاب با سرعت بالا باشید. در حال حاضر صنعت خرید و فروش سنگ آسیاب بارون برای دستگاه های آسیاب فعال می باشد و سهولت را برای آسیابان محیا نموده است. معمولاً شافت سنگ های آسیاب بارون متناسب با ابعاد کارگاه و همچنین حجم محصول می باشد. در نتیجه افرادی که نیاز به تهیۀ آرد در حجم بالا می باشند، می توانند از سنگ آسیاب بارون با سایز بالا را با قیمت مناسب خریداری نمایند.

خرید سنگ آسیاب بارون 90

 خرید سنگ آسیاب بارون 90 نیز یکی دیگر از سنگ های آسیاب است که با نمرۀ 90 معرفی می شود که به منزلۀ شافت و یا سایز سنگ آسیاب در نظر گرفته می شوند. در نتیجه اگر از کارگاه بزرگ و دارای حجم غلات زیاد می باشید، می توانید این نوع سنگ آسیاب بارون را به عنوان پیشنهاد اول در نظر بگیرید. برای انتخاب مناسب ترین سایز سنگ آسیاب، می توانید از مشورت کارشناسان فروش استفاده کنید که می توانند شما را در انتخاب و خرید بهترین سنگ آسیاب راهنمائی کنند.برای اطلاع از قیمت سنگ آسیاب به سایت مراجعه کنید. 

قیمت سنگ آسیاب بارون

قیمت سنگ آسیاب بارون متناسب با سایز سنگ مشخص می شود. علاوه بر آنکه میزان مرغوبیت سنگ نیز به نوبۀ خود تأثیر قابل توجهی بر قیمت خرید انواع سنگ آسیاب دارد. همانطور که در بالا اشاره کوتاهی به برخی از انواع سنگ آسیاب بارون نمودیم، سنگ های آسیاب با نمره های 60، 70، 80 و 50 نیز در بازار عرضه می شوند و شما مشتریان گرامی می توانید متناسب با حجم آرد سازی غلات و ادویه جات، انتخاب درستی داشته باشید. همانطور که گفته شد، سنگ آسیاب به عنوان یکی از ابزارآلات قدیمی با قدمت بلند مدت است که امکان آرد کردن انواع غلات را به راحتی فراهم کرده و با چرخش سنگ ها به حول یک محور، زمینه را برای آرد کردن گندم فراهم می کند. سپس آرد حاصل از لبه های سنگ به داخل کانال تعبیه شده در سطح زیرین آسیاب انتقال پیدا می کند.

مجموعۀ سنگ آسیاب ارومیه به عنوان یکی از مجموعه های با سابقه و معتبر در سراسر کشور می باشد.

آدرس : ارومیه انتهای کمربندی خاتم الانبیا رو به روی خانه های سازمانی

ایمیل: youhanyoussef0@gmail.com

شماره تماس : 04432356122

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 260
نمایش همه
علاقه مندی ها ()