موکت نوعی کفپوش از جنس الیاف پلی پروپیلن می باشد که شامل دیگر الیاف چون اکریلیک و پلی استر نیز می باشد. کاربرد این نوع کفپوش نسبت به سایر محصولات مورد استقبال مردم قرار گرفته است. این نوع پوشش علاوه بر اینکه گزینۀ مناسبی برای پوشاندن سطوح کف ساختمان های مختلف می باشد، بلکه نوعی عایق حرارتی و صوتی نیز محسوب می شود. کاربرد گستردۀ انواع موکت را می توان بر روی سطوح کف اتاق ها، راهرو ساختمان، کف اتومبیل، قطار، هتل، هواپیما، غرفه های نمایشگاه و غیره مشاهده نمود. نام لغت موکت برگرفته از واژه های زبان فرانسوی است که به عنوان فرش کرک دار با الیاف پشم مانند شهرت داشت. این محصول به دلیل برخورداری از الیاف مقاوم و قابل شستشو، بسیار سبک با قیمت ارزان می باشد. در نتیجه افرادی که علاقه مند به کفپوش قابل حمل می باشند که بتوانند آن را در سطوح مختلف استفاده کنند به دنبال خرید موکت هستند.

خرید موکت پالاز

در حال حاضر انواع موکت پلی آمید، پلی استر، پلی پروپیلن، الیافت پشم و اکریلیک در سطح بازار عرضه می شوند. از این رو می توانید شاهد فروش انواع موکت برند خارجی و همچنین برند داخلی باشید که از نظر کیفیت با محصولات مشابه خارجی کاملاً برابر می کند. از این رو برخی از فروشگاه های پخش محصولات دکوراسیون داخلی، خرید موکت پالاز و یا ظریف مصور را به مشتریان خود پیشنهاد می دهند که بسیار مقاوم با ترکیب رنگ بندی های متنوع و خوش نقش و نگار هستند. لذا افرادی که تمایل به استفاده از کفپوش مدرن و شیک هستند، می توانند از مزایای ویژۀ انواع موکت بهره گیرند. به همین جهت موکت های پرز کوتاه و پرز بلند با الیاف مقاوم پلی استر و پلی پروپیلن تولید شدند که امکان شستشو و دوام این نوع کفپوش را بهبود بخشیدند.

خرید و فروش موکت لوکس

امروزه خرید و فروش موکت لوکس طرفداران زیادی پیدا کرده است چون به راحتی می توانند با استفاده از یک کفپوش ارزان با طراحی زیبا، نظر بینندگان را به آن جذب کنند. به همین دلیل روز بروز بر تنوع طرح، مدل و برندهای این کالا در سراسر کشور افزوده می شود که شامل ویژگی های خاص می باشند. در نتیجه افرادی که قصد تجهیز محل زندگی خود به کفپوش نرم، مقاوم، قابل شستشو و در عین حال قیمت ارزان را دارند، برای آنها پیشنهاد خرید موکت لاکچری و با دوام را داریم. با استفاده از این محصول به راحتی می توانند با حداقل هزینه سطوح کف را بپوشانند و از هدر رفت انرژی برودتی جلوگیری کنند.برای اطلاع از فروش موکت پارس به سایت مراجعه کنید. 

قیمت موکت های ایرانی

قیمت موکت های ایرانی به نسبت برندهای خارجی بسیار ارزان می باشد چون تولید داخل هستند و این مسئله موجب کاهش قیمت خرید موکت در داخل کشور شده است. در ضمن محصولات برند داخلی از نظر کیفیت نیز بسیار با کیفیت می باشند که موجب ترغیب خریداران شده است. این کالا در میان محصولات کفپوش به عنوان یکی از گزینه های کفپوش با دوام و لاکچری در نظر گرفته می شود و به نوبۀ خود نظر مصرف کنندگان را به خود جذب نموده است. امروزه با پیشرفت فناوری تولید موکت، موجب شده تا بتوان موکت هایی که نسبت به جریان الکتریسته مقاومت بالایی داشته باشند را با قیمت مناسب به دست مصرف کننندگان برسانند. به این ترتیب می توانند لکه و کثیفی را به راحتی از روی سطح موکت از بین ببرند، ضمن آنکه در برابر فشارهای وارده بر روی آن، مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری از ابتدای فعالیت مجموعه در تلاش بوده تا بتواند امکان خرید آنلاین محصولات دکوراسیون داخلی چون کفپوش موکت، پارکت و غیره را به همراه ضمانت نامه برای تمامی هموطنان ایرانی فراهم کند.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 261
نمایش همه
علاقه مندی ها ()