هنر یکی از رشته هایی است که بسیار طرفدار دارد و هر فردی به میزانی به هنر علاقه مند است. هنر نیاز به لوازمی دارد که برای انجام باید آن لوازم هنری را تهیه نمود. هنر در سبک های مختلفی می باشد که هر یک نیاز به لوازم مخصوص به آن را دارد گرچه برخی از لوازم در برخی از انواع هنر به صورت مشترک کاربرد دارد. استفاده از لوازم و کیفیت آن اثر مستقیم به هنر خلق شده دارد بنابراین استفاده از خرید لوازم هنری اصلی و باکیفیت در مقایسه با لوازم بی کیفیت بسیار متفاوت بوده و نتیجه ی کار نیز بسیار متفاوت می باشد.  فروشگاه های عرضه کننده ی لوازم هنری اغلب چندین برند از محصولات را به فروش می رسانند که برند های معروف و باکیفیت معمولا فروش بیشتری دارند.

در نقاشی رنگ از لوازم هنری اصلی است که این رنگ با استفاده از وسیله های مختلفی اجاد می گردد مثلا مداد ها و ماژیک و رنگ های روغنی از وسیله هایی هستند که به نقاشی رنگ می دهند. بنابراین این لوازم بسیر مهم بوده و در هر یک از سبک ها مختلف می باشد. استفاده از هر یک از رنگ ها نیاز به مهارت داشته و سبک اجراث هر یک مختلف می باشد همچنین برای انتقال رنگ به سطح مورد نظر ابزار هایی لازم است که باید به کار گرفته شوند. انواع لوازم هنری شامل قلم مو، مداد، قلم ، کارتک و.... می باشند که با استفاده از هر یک از آن ها می توان اثری را ایجاد نمود.

مداد: مداد وسیله ی بسیار ضروری برای بسیاری از نقاشی ها می باشد. مداد از مغزی گرافیت ساخته می شود . مداد در رنگ هی سیاه و یا رنگی وجود درد که می تواند در نقاشی های رنگی و سیاه قلم به کار گرفته شود. در کنار مداد می توان از پودر گرافیت یا زغال نیز استفاده کرد تا بتوان سایه ه را ایجاد نمود. مداد ها از نظر سختی و نرمی و چرب بودن در انواع مختلفی دسته بندی می شوند که باید به آن توجه داشت. مدا ها از نظر ضخامت نیز دارای انواع مختلفی هستند که در دسته بند کلی شامل انواع  F, H, B, HB می باشند. مداد از لوازم هنری است که بسیر پر کاربرد بوده و مکمل ابزار های دیگر است. همین طور انواع مدااد کنته نیز وجود دارد که از زغال بوده و نرم است و برای طراحی های سیاه قلم استفاده می گردد و در کنار کنته می توان از پودر زغال نیز استفده نمود . اتود از دیگر انواع مداد ها می باشد که برای نوشتن و کشیدن جزئیات به کار می رود.برای خرید قلمو نقاشی به سایت مراجعه کنید. 

قلم: قلم از دیگر لوازم هنری بسیا پر کاربرد می باشد که ر انواع مختلفی در فروشگاه های لوازم هنری یافت می شود. قلم های نوک سزنی، نوک فولادی، فرانسوی، هاشور، فولادی و... ز انواع قلم هایی است که برای خطاطی ها به کار گرفته می شود و انواع خوشنویسی ها را ا آن می توان انجام داد.

فروشگاه های لوازم هنری

فروشگاه های لوازم هنری انواع این لوازم را در قیمت های مختلفی به فروش می رسانند. شما با مراجعه به این فروشگاه ها می توانید لوازم هنری مورد نیازتان را تهیه نمایید اما باید دقت کنید که وسیله های خریداری شده حتما اصلی باشند زیرا امروزه انواع لوازم متفرقه در بازار وجود دارند که کیفیت خیلی پایینی دارند . بنابراین شما با خرید از مراکز معتبر می توانید لوازم اصلی را با قیمت مناسب تهیه نمایید. فروشگاه گروه هنری گلدیس از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش انواع لوازم هنری با قیمت بسیار مناسب می باشد.

آدرس : تهران ، خ 15 خرداد ، بازار آهنگران ، کوچه مسجد جامع ، پاساژ ابن رضا ، طبقه زیر همکف ، پلاک 12

تلفن : 55817532-55632460 موبایل : 09031901595              ایمیل : goldisgroup@gmail.com کدپستی : 1165656737

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 294
نمایش همه
علاقه مندی ها ()