اتوبار واژه ای آشنا است که بسیاری از ما آن را شنیده ایم ولی برخی از ما درباره ی مزایای آن کمتر می دانیم. اتوبار شامل حمل کالا و مواد مختلف از محلی به محل دیگر است. اتوبار ویژه ی شرکت های اتوبار و باربری می باشد . مرکز اتوبار اتومبیل ها را در اختیار ما قرار می دهد تا بتوانیم کالا های مورد نظر خود را به مکان دیگری انتقال دهیم.

انواع اتوبار در مراکز اتوبار

اتوبار شهری: این نوع از خدمات اتوبار در داخل شهر است یعنی محدود به شهر مورد نظر بوده و کالا ها می تواند در شهر از محلی به محل دیگر انتقال یابند.

اتوبار بین شهری: در این نوع از اتوبار خدمات دهی در سطح کشور انجام می شود یعنی شما می توانید کالا های خود را از شهری به شهر دیگر ارسال نمایید.

ویژگی مرکز اتوبار معتبر

مرکز اتوبار معتبر باید مسئولیت پذیر باشد یعنی کالا های شما را بدون رساندن آسیبی از مبدا به مقصد برساند. دادن خدمات دهی کامل نیز از ویژگی های دیگر یک مرکز خوب و معتبر اتوبار می باشد ، این خدمات دهی شامل جابجایی و بسته بندی و آماده سازی و... می باشد. خدمات دهی فوری شرکت های اتوبار نیز بسیار مهم است که هر زمان که درخواست اتومبیل داشته باشید به سرعت خدمات رسانی انجام گردد. از آن جا که اجناس و کالا های شما ممکن است قیمت بالایی هم داشته باشد و بسیار برای شما مهم است باید حتما از مراکز اتوبار معتبر در خواست خدمات نمایید.

برای خدمات دهی اتوبار از انواع اتومبیل ها نظیر وانت ها، کامیون ها و... استفاده می شود که شما می توانید بر اساس نیاز خدمات هر نوع از آن را داشته باشید. 

نیروی کاری که در اتوبار استفاده می شود دارای مهارت در جابجایی بار هستند که برخی از مراکز تعدادی نیروی کار برای انتقال بار را برای شما می فرستند. بهتر است کار جابجایی بار را به نیروی کار بسپارید تا به درستی بار را انتقال دهند .

تفاوت باربری با اتوبار

اتوبار با باربری متفاوت می باشد.

اتوبار: اتوبار جابجایی کالا ها و اجناس در سطح شهری و بین شهری می باشد که به روش زمینی انجام می گیرد .

باربری: باربری شامل حمل کالا و اجناس در سطح کشوری و حتی بین المللی با هر وسیله ای می باشد.

بنابراین همان طور که گفته شد تفاوت زیادی بین باربری و اتوبار وجود دارد اما بسیاری از افراد این دو را به یک نام می شناسند.برای استفاده از خدمات انجام اسباب کشی به سایت مراجعه کنید. 

خدمات مراکز اتوبار

مراکز اتوبار بار شما را از هر نوعی که باشد با استفاده از وسیله های مخصوص حمل می کنند یعنی با وسیله ای که مصالح ساختمانی را حمل می کند ، مواد غذایی حمل نخواهد شد و یا مواد دارویی دارای حمل و نقل جداگانه از سایر لوازم می باشند زیرا می توانند به هم آسیب وارد کنند. مراکز اتوبار خدمات دهی در محدوده ی شهری و بین شهری را دارند البته برخی از این مراکز در شهر خدمات دهی دارند و برخی هم در شهر و هم بین شهری ، بنابراین برای دریافت خدمات باید حتما بررسی نمایید که حمل کالای شما در چه محدوده ای می باشد.

مراکز باربری و اتوبار  بسیار متعهد هستند که هیچ آسیبی به اجناس شما نرسد. شما با تماس به یک شرکت اتوبار و باربری می توانید از خدمات دهی این مراکز برخوردار شوید و اتومبیل را برای تایم مورد نظر در اختیار داشته باشید. مرکز اتوبار آزادی یکی از مراکز بسیار معتبر در زمینه ی ارائه ی خدمات اتوبار می باشد که با در نظر گرفتن تعرفه های بسیار مناسب رضایت مراجعین را به خود جلب نموده است.

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 273
نمایش همه
علاقه مندی ها ()