موکت نوعی از کفپوش های بسیار خوب و کاربردی می باشد. این کفپوش از زمان های گذشته تا الان مورد استقبال بوده و از محبوبیت آن کم نشده است. شما با استفاده از موکت فضایی زیبا و دلنشین را ایجاد می کنید. موکت کفپوشی دارای تنوع بالا بوده و می توان گزینه های بسیاری را برای هماهنگی با دکوراسیون داخلی در اختیار داشت. همچنین تعویض موکت ها بسیار راحت است اما کفپوش های دیگر از این مزایا بهره مند نمی باشند. برای اطلاع از فروش اینترنتی موکت به سایت مراجعه کنید. 

کیفیت موکت ها

موکت ها کفپوش هایی هستند که برخلاف دیگر کفپوش ها می تواند بر روی آن به راحتی راه رفت و یا نشست بنابراین کیفیت آن بسیار مهم است. موکت ها مانند هر وسیله ای در کیفیت های مختلف در بازار یافت می شوند. برخی از انواع بی کیفیت در زمان کوتاهی تغییر پیدا می کند یعنی پرز ها و طرح و رنگ آن کیفیت خود را از دست می دهند بنابراین شما باید دوباره برای خرید موکت جدید هزینه کنید. اما با خرید موکت های باکیفیت این کفپوش در طولانی مدت نیز تغییری پیدا نمی کند و می توانید از کیفیت آن لذت ببرید.

انتخاب طرح و مدل موکت

برای انتخاب مدل و طرح موکت باید به سبک دکوراسیون توجه داشته باشید. برای هر دکوراسیونی شما می توانید موکت های زیبایی را تهیه کنید . طرح و رنگ موکت باید هماهنگ با رنگ دکوراسیون داخلی شما باشد.

بافت های موکت

موکت از بافت تشکیل شده است که انواع پرز ها را در آن مشاهده ی نماییم. بافت های موکت شامل انواع فریز، ساکسونی، بربر، کات و لوپ و.. می باشد که هر یک دارای زیبایی خاصی بوده و با توجه به دکوراسیون می توان نمونه های زیبایی از آن را انتخاب نمود. موکت را می توان در قسمت هایی از مکان قرار دهیم و در کنار آن از فرش نیز بهره مند شویم. برای خرید انواع موکت مانند خرید موکت پالاز با قیمت ارزان می توانید به سایت مراجعه کنید.

راحتی موکت

موکت کفپوشی نرم و گرم است که از خروج انرژی جلوگیری می کند. به دلیل انعطاف این وسیله می توان به راحتی بر روی آن قدم گذاشت یا استراحت کرد که این مشخصه در کفپوش های دگر دیده نمی شود. در صورت برخورد با زمین موکت دست و پا نمی شکند و صدمه ی خاصی نمی بینیم. موکت همانند عایقی از ورود و خروج صدا نیز جلوگیری می کند.

تمیز کردن موکت

موکت نوعی از کفپوش است که در زمان کثیف شدن می توان به راحتی آن را شست و کیفیت خود را حفظ می کند و سال ها می توان از آن استفاده کرد. برای مکان های شلوغ استفاده از رنگ های بسیار روشن این کفپوش پیشنهاد نمی شود و همچنین با توجه به استفاده ی افراد می توان زمان مناسبی را برای شستشو انتخاب کرد. موکت سبک بوده و در زمان شستشو می تواند بسیار راحت جابجا شود.

ایجاد آرامش با موکت

موکت از زمان های گذشته مورد استفاده قرار گرفته و امروزه نیز این کفپوش جایگاه خود را حفظ کرده است. ایجاد محیطی مملو از آرامش و حس صمیمیت با استفاده از موکت موجب محبوبیت این کفپوش در بین افراد شده است. همچنین با استفاده از این کفپوش محیطی امن به خصوص برای افراد دارای فرزند و یا افراد میانسال می باشند، به وجود می آید.

فروشگاه مای دکوری از فروشگاه های بسیار معتبر در زمینه ی فروش محصولات دکوراسیون داخلی می باشد. این فروشگاه با عرضه ی مستقیم انواع کفپوش و سایر لوازم دکوراسیون ، توانسته قیمت های مناسبی را در نظر بگیرد. برای خرید می توانید به سایت مراجعه نمایید و از محصولات دیدن کنید.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 289
نمایش همه
علاقه مندی ها ()