ویدئو پروژکتور جیبی به عنوان یک دستگاه دیتا پروژکتور مجهز به جدیدترین فناوری دستگاه های دیجیتال است که امکان اتصال این دستگاه را به سایر دستگاه های دیجیتال ساده تر نموده است. دستگاه ویدئو پروژکتور با هدف نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ طراحی شده است. در نتیجه افرادی که تمایل دارند تا با قیمت ارزان بتوانند شرایط مناسبی جهت نمایش تصاویر در اندازه های بزرگ را داشته باشند، می توانند از مزایای این دستگاه استفاده کنند. متأسفانه در گذشته این دستگاه به عنوان دستگاه لوکس شناخته می شد و تنها برخی از مؤسسات توانایی خرید این دستگاه را داشتند ولی خوشبختانه به دلیل تولید ویدئو پروژکتور در داخل ایران، موجب کاهش قیمت خرید دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی شده است، ضمن آنکه امکانات دستگاه نیز به نسبت نسخه های قدیمی ارتقاء پیدا کرده است. استفاده از فناوری روز دیجیتال در ساخت بخش های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری این سیستم، باعث بهبود عملکرد دستگاه شده است. بدین وسیله به راحتی می توانید توسط این دستگاه های دیتا پروژکتور، نمایش تصاویر سه بعدی با کیفیت فول اچ دی را برای بینندگان بوجود آورید.برای اطلاع از فروش ویدئو پروژکتور جیبی به سایت مراجعه کنید.

خرید دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی پیشرفته

خرید دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی پیشرفته مجهز به اکثر پورت های دستگاه های منبع دیجیتالی است. به عنوان مثال پورت های ورودی HDMI، USB، S-Video، AUDIO، WiFi، میکروفن، بلندگو و شبکه از جمله پرکاربردترین درگاه هایی هستند که این دستگاه ها به آنها مجهز می باشند. هنگام خرید این دستگاه باید توجه داشته باشید که میزان درصد کنتراست دستگاه، عمر لامپ، میزان رزولوشن تصویر نمایش داده و قدرت پاسخگویی دستگاه نسبت به حد فاصل میان دستگاه و پرده نمایشگر از جمله موارد مهمی هستند که باید در نظر داشته باشید. در نتیجه می توانید انتخاب درستی از این دستگاه داشته باشید. در واقع متناسب با ابعاد اتاق و محلی که قرار است از مزایای دستگاه استفاده نمائید، بهترین نسخۀ دستگاه ویدئو پروژکتور را با قیمت ارزان خریداری نمائید.

با توجه به استقبال فراوان از دستگاه های دیتا پروژکتور، علاوه بر کاربردهای آموزش تصویری، از این دستگاه می توان به عنوان سینمای سه بعدی برای بازی های پلی استیشن یا ایکس باکس و همچنین نمایش فیلم و تصاویر فیلمبرداری شده استفاده نمود. بدین ترتیب می توانید فضای دلنشینی را برای خود و اعضای خانواده محیا نمائید، ضمن آنکه می توانید دورهمی های خانوادگی را نسبت به گذشته بهتر کنید. چرا که با در اختیار داشتن دستگاه دیتا پروژکتور قابل حمل می توانید در میهمانی ها، افراد مختلف با سلایق متفاوت به تماشای تلویزیون و یا بازی دورهمی بپردازند و بدین وسیله محیط مرفهی برای حضار محیا می شود.  

فروش ویدئو پروژکتور جیبی در تهران

فروش ویدئو پروژکتور جیبی در تهران به نسبت مناطق مختلف بیشتر می باشد. امروزه با مورد توجه قرار گرفتن این دستگاه توسط اساتید، مدیران مؤسسات آموزشی، افرادی که علاقه مند به ایجاد فضاسازی سینمای خانگی هستند، می توانند از مزایای این دستگاه ها استفاده نمایند. نکتۀ کلیدی که در رابطه با بخش نرم افزار این دستگاه وجود دارد، مجهز بودن نسخه های جدید ویدئو پروژکتور به سیستم عامل اندروید می باشد. در نتیجه به راحتی می توان به دستگاه هایی که از قابلیت وای فای برخوردار هستند، متصل نمود. همچنین با در اختیار داشتن پورت یو اس بی، به راحتی می توان حافظه های فلش مموری یو اس بی را به این دستگاه متصل نمود و با استفاده از نسخۀ جدید سیستم عامل، تصاویر و داده های موجود در حافظۀ فلش را بر روی پرده نمایش به بینندگان نمایش داد.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان دستگاه های ویدئو پروژکتور برند ایرانی فعالیت خود را چندین سال است، به صورت حرفه ای آغاز کرده است و روزبروز بر تنوع مدل های فروشگاه می افزاید.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 179
نمایش همه
علاقه مندی ها ()