لیفتراک ها یکی از مهم ترین ماشین ها در بخش جابجایی کالا ها ، مصالح و سایر اشیاء می باشند. در انبارگردانی ها معمولا از این وسیله استفاده می شود زیرا استفاده از نیروی دستی در شرایط بارگیری های بالا امکان پذیر نمی باشد و همچنین استفاده از ماشین ها بزرگ در مکان های کارخانه ای ناکارامد خواهد بود بنابراین با استفاده لیفتراک که حجم کمی داشته و قدرت بارگیری بسیار بالایی دارد می توان در مکان های سرپوشیده و نیز در مکان های باز از این وسیله استفاده کرد. لیفتراک ها می توانند در بارگیری های مختلفی خریداری شوند. برای اطلاع از فروش انواع لوازم یدکی لیفتراک به سایت مراجعه نمایید.

انواع لیفتراک از نظر سوخت

لیفتراک برقی: این نوع از لیفتراک ها برقی می باشند و از مزایای آن ها داشتن آلاینده و صدای بسیار کم است. این نوع از لیفتراک ها را می توان در محیط های بسته به کار برد و هیچ گونه مزاحمتی برای شما نخواهد داشت. مزیت دیگر این نوع لیفتراک ها هزینه ی پایین سوخت مصرفی آن ها می باشد. همچنین این نوع از لیفتراک ها به دلیل وزن سبک تر لوازم یدکی لیفتراک ، دارای وزن مناسبی برای جابجایی را دارند. دوام این نوع از لیفتراک ها بالا بوده و هزینه ی نگهداری مناسبی دارند.

از معایب لیفتراک های برقی شارژ آن است که باید به صورت مداوم انجام گیرد تا بتوانیم با آن کار کنیم. اگر می خواهید استفاده ی بسیاری از لیفتراک ها داشته باشید لیفتراک برقی انتخاب مناسبی نخواهد بود.

لیفتراک دیزلی : این نوع از لیفتراک ها از لوازم یدکی لیفتراک سخت تری نسبت به نمونه ی برقی آن ساخته شده اند. این نوع از لیفتراک می تواند قدرت بالایی در حمل بار داشته باشد. لیفتراک دیزل از سوخت گازوئیل استفاده می کنند. لیفتراک های دیزلی دارای سرعت بسیار خوبی می باشند و در استفاده های طولانی مدت می تواند کارایی بالایی داشته باشند. لیفتراک ها دارای وزن گیری های مختلفی می باشند که توسط شرکت سازنده تعیین می گردند و باید در محدوده ی تعیین شده بارگیری انجام شود زیرا در غیر اینصورت احتمال آسیب به دستگاه وجود دارد.برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو به سایت مراجعه کنید. 

قیمت لوازم لیفتراک

لوازم یدکی لیفتراک ها در دسته بندی مختلفی قرار دارند و دارای قیمت های مختلفی هم می باشند. هر یک از برند های مختلف دارای قیمت های مختلفی می باشند. خرید از کمپانی هایی که لوازم یدکی لیفتراک باکیفیتی را به تولید می رسانند بسیار بهتر از سایر کمپانی ها خواهد بود زیرا با خرید لوازم باکیفیت می توانیم مدت بسیار خوبی را از این قطعات استفاده نماییم بنابراین نیاز به نصب و تعویض کمتری خواهیم داشت و این قطعات اورجینال با کیفیت صدمه ای به دیگر قطعات وارد نمی کنند. لوازم یدکی لیفتراک در برند ها معتبر با قیمت بالاتری به فروش می رسند و دلیل آن ها کیفیت بالاتر این محصولات است. این قطعات اصلی بسیار به صرفه تر از نمونه های معمولی و دارای کیفیت پایین می باشند زیرا در خرید چندین بار قطعات بی کیفیت شما یکبار خرید قطعات باکیفیت را انجام می دهید.

خرید لوازم یدکی لیفتراک

برای خرید لوازم یدکی لیفتراک می توانید به نمایندگی های اصلی این لوازم و فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. در زمان خرید دقت نمایید که حتما لوازم یدکی لیفتراک اورجینال را خریداری کنید. با توجه به دوام بالا و کیفیت بسیار خوبی که قطعات برند های معروف و معتبر دارند ، خرید این قطعات توصیه می شود . شرکت پارت یدک راهسازی از فروشندگان قطعات ماشین آلات سنگین می باشد که قیمت های بسیار مناسبی را برای فروش قطعات در نظر گرفته است. این مرکز برای جلب رضایت مشتریان تمام تلاش خود را خواهد کرد.

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 173
نمایش همه
علاقه مندی ها ()