تابلو ها در بخش تبلیغات از موثر ترین وسیله ها می باشند که جایگاه بالایی دارند و با خرید یک تابلوی خوب و باکیفیت می توانید متوجه شوید که تا چه میزان بر روی میزان فروش و مراجعین شما تاثیر خواهد گذاشت. مراکز تابلوسازی امروزه انواع تابلو ها را تولید می کنند . این مراکز از مواد اولیه ی مختلفی برای ساخت تابلو ها بهره می گیرند که موجب تفاوت در میان انواع مختلف تابلو ها می باشد.برای سفارش انواع تابلو چلنیوم  به سایت مراجعه کنید. 

تابلو چلنیوم چیست؟

چلنیوم نوعی از آلیاژ های آلومینیوم می باشد که دوام و ماندگاری بالایی دارد و یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت تابلو می باشد. از جمله مزایای چلنیوم انعطاف بالای آن است که باعث تنوع بالای این تابلو شده است. این نوع از آلیاژ آلومینیوم ضد زنگ بوده و در مقابل وارد شدن ضربه به آن دوام خیلی خوبی دارد. کلمه ی چلنیوم از دو کلمه ی چنل که در انگلیسی به معنای کانال و انحنا در حروف است و آلومینیوم که جنس آن را تعیین می کند که این دو کلمه با هم ترکیب شده و چلنیوم را تشکیل می دهد. در واقع فلز چلنیوم ترکیبی از آلومینیوم و استیل می باشد. این فلز در مقابل باد و باران و گرما و سرما تغییر شکل نمی دهد. حروف این تابلو از ورقه های چلنیوم در لبه ها و از پلکسی در روی آن می باشد. کلمات در این تابلو در اندازه های مختلفی می باشند.

انتخاب رنگ و طرح مناسب در تابلو چلنیوم

برای انتخاب طرح و رنگ در تابلو چلنیوم باید بسیار دقت نمایید . انتخاب کلماتی که می خواهید در تابلو به کار رود می تواند نام محصول باشد و یا نام محصولات و شماره تلفن و... که انتخاب فونت و اندازه بسیار مهم می باشد. اندازه ی حروف باید طوری باشد که بتوان به راحتی آن را خواند یعنی نه خیلی کوچک باشد و نه خیلی بزرگ بنابراین شما با توجه به موقعیت مکان مورد نظر می توانید اندازه ی حروف را تعیین نمایید.

رنگ تابلو چلنیوم نیز بسیار مهم می باشد شما باید رنگی را انتخاب کنید که نتیجه ی خوبی را داشته باشد و کلمات بسیار واضح باشند. برای این که بتوانید تاثیر مطلوبی از رنگ ها را داشته باشید باید بتوانید از ترکیب مناسبی برخوردار شوید. می توانید از دو یا چند رنگ هماهنگ استفاده نمایید که تفاوت میان رنگ کلمات با زمینه دارای اختلاف زیادی باشد و حروف در زمینه کاملا مشخص باشند. برای کلمات رنگ های تیره تر و پر رنگ تر نسبت به زمینه معمولا انتخاب می شود مثلا دو رنگ سفید و سیاه را در نظر بگیرید ، بهتر است از رنگ سفید برای زمینه و برای حروف از رنگ سیاه استفاده گردد، همچنین می توان از رنگ های براق تر مانند نقره ای و طلایی برای حروف استفاده کرد که جلوه ی خوبی را داشته باشد.

قیمت تابلو ها

تابلو ها با توجه به متریالی که در آن ها وجود دارد و میزان زمان و کاری که می برد ، دارای تفاوت قیمتی می باشند. هر یک از مراکز تابلوسازی نیز قیمت های مختلفی را برای تابلو ها در نظر می گیرند. برای سفارش ساخت تابلو باید مرکز معتبری را بیابید تا بتوانید تابلوی باکیفیتی را داشته باشید. برخی از مراکز از متریال بهتر و باکیفیت تری برای ساخت تابلو ها استفاده می کنند. قیمت تابلو چلنیوم در مراکز معتبر بسیار مناسب می باشد.

مرکز تابلوسازی اچ دی لایت از مراکز بزرگ تابلوسازی می باشد که با ارائه ی خدمات عالی توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد. این مرکز با بهره گیری از بهترین پرسنل و دستگاه های به روز و پیشرفته تابلو هایی با بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه می دهد.

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 281
نمایش همه
علاقه مندی ها ()