تابلو یکی از محبوب ترین لوازم تزئینی است که برای جلوه دادن به نمای داخلی دکوراسیون ساختمان ها مورد استفاده قرار گرفته می شود. از گذشته تا به امروز سبک زندگی افراد با پیشرفت تکنولوژی تغییر پیدا کرده است و همیشه به دنبال استفاده از جدیدترین تجهیزات و وسایل الکترونیکی می باشند تا بتوانند راحتی و آسایش را برای خود به ارمغان آورند. امّا نکتۀ قابل توجهی که در سبک های مختلف زندگی از گذشته تا به امروز قابل مشاهده می باشد، وجود یک سری وسایل دکوراتیو و تزئینی است که متناسب با گذشت زمان تغییر نکرده اند و تا به امروز نیز بدون تغییرات چشمگیر به کار برده می شوند. خرید و فروش تابلو در سبک های مدرن و کلاسیک از جمله مواردی هستند که همانند گذشته بر روی دیوار نصب می شوند و زیبایی دکوراسیون را بهبود می بخشند. برای اطلاع از فروش تابلو های زیبا  به سایت مراجعه کنید. 

خرید انواع تابلو مدرن

خرید انواع تابلو مدرن که به صورت چند تکه ای طراحی شده اند، متناسب با سبک دکوراسیون مدرن و لوکس به فروش می رسند. لذا افراد مختلف با سلیقه های متفاوت می توانند برای قسمت های مختلف ساختمان از مدل های طراحی شده به روش سبک جدید استفاده کنند تا نمایی خاص در دکوراسیون بوجود آورند. تابلو عکس، تابلو برجسته، تابلو فانتزی، تابلو های تزئینی، تابلوهای خطاطی، تابلو نقاشی، تابلوهای سه بعدی و ... از جمله مدل های متنوع این محصول است که در دیزاین دکوراسیون ساختمان به کار برده می شود. امروزه از این محصول نسبت به سبک های قدیمی بیشتر مورد پسند قرار گرفته می شود چون از زیبایی خاصی برخوردار می باشد. سبک های مختلف این محصول از ارزش مالی متفاوتی برخوردار می باشد چون متریالی که برای طراحی و ساخت آنها به کار برده می شوند، نشان دهندۀ ارزش و قیمت این کالا می باشد.

تابلو دیواری و تزئینی قاب دار دو دسته بندی پرفروش از این محصول دکوراتیو است که در نوع خود دارای محصولات رقیبی چون تابلوهای عکس و دکوراتیو هستند. هر کدام از مدل های مختلف تابلو دارای یک سری ویژگی های هنری و بصری می باشند که مخاطبان خاص خود را دارند و مورد پسند خیلی از افراد قرار گرفته می شود. برای اطلاع از قیمت انواع تابلو خط و نقاشی با قیمت مناسب  به سایت مراجعه کنید. 

فروش تابلوهای لوکس

فروش تابلوهای لوکس برای دکوراسیون های مدرن و لاکچری همانند هر دکوراسیونی یک ضرورت محسوب می شود. چرا که این محصول به تنهایی می تواند زیبایی و جلوۀ دکوراسیون را بهبود ببخشد که بهای خاصی به دکوراسیون می بخشد. با نصب تابلوی زیبا در سالن پذیرایی، اتاق میهمان، اتاق خواب، سالن انتظار و سایر قسمت های ساختمان می توانید نمای دکوراسیون را خاص و زیبا سازید. فکر خرید تابلو لوکس برای پذیرایی بهترین پیشنهاد برای شیک پسندان می باشد تا بتوانند زیبایی دکوراسیون سالن پذیرایی را لاکچری نشان دهند. استفادۀ مناسب از تابلوهای نقاشی و سایر لوازم دکوراتیو می تواند جلوۀ منحصربفردی به دکوراسیون ببخشد که بیش از پیش جلوه ای خاص در بر داشته باشد. امروزه اصول طراحی دکوراسیون تغییر کرده است و تمایل به ساده زیستی و در عین حال مدرن بودن نمای داخلی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته می شود.

خرید اینترنتی انواع تابلو

خرید اینترنتی انواع تابلو با سبک های مختلف برای علاقه مندان خرید این محصول فراهم می باشد. با گسترش فضای اینترنت، امکان خرید و فروش آنلاین برای تمام اقلام و کالاها فراهم شده است. در ضمن این روش به هیچ عنوان محدودیت زمانی و یا مکانی ندارد و به راحتی می تواند در موقعیت های مختلف با مشاهدۀ طرح های متنوع تابلوها، مناسب ترین طرح آن را به صورت اینترنتی خریداری نمائید و به عنوان کادو به دوستان خود هدیه دهید.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مفتخر است که با داشتن تجربۀ فروش در زمینۀ محصولات دکوراسیون داخلی از جمله تابلوهای مدرن و کلاسیک در تهران فعالیت حرفه ای دارد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 151
نمایش همه
علاقه مندی ها ()