از مهم ترین لوازم در دکوراسیون داخلی پوستر دیواری می باشد. پوستر دیواری نوعی دیوار پوش است که می توان نمونه های زیادی از آن را در بازار مشاهده کرد. این نوع از دیوارپوش نسل جدیدی از کاغذ دیواری ها می باشد.

انتخاب رنگ در پوستر دیواری

پوستر دیواری ها دارای رنگ بندی های بسیاری می باشند که هر یک دارای زیبایی خاصی می باشند . شما می توانید با توجه به رنگ دکوراسیون رنگی مناسب برای پوستر یواری انتخاب کنید اما توجه کنید که رنگ های تیره در طولانی مدت تاثیر خوبی نخواهند داشت .  شما با توجه به ترکیب رنگی دکوراسیون که شامل رنگ های مختلفی می باشد می توانید ترکیبی مناسب برای پوستر های دیواری انتخاب کنید. بهتر است در هر اتاق از یک پوستر دیواری استفاه شود که معمولا دیوار بزرگ تر را در نظر می گیرند یا در برخی از افراد دیوار پشت تلویزین را برای اجرای پوستر انتخاب می کنند . بنابراین شما می توانید یک دیوار را انتخاب کنید و پوستر دیواری را در اندازه ی مناسب بر روی آن نصب نمایید. در اتاق های خواب می توانید از رنگ های ملایم با طرح های زیبا و آرامش دهنده استفاده نمایید تا انرژی خوبی را به شما انتقال دهد. همچنین برای اتاق کودکان می توان از تصاویر کودکانه و جذاب استفاده کرد که کودکان علاقه ی بسیاری به این طرح ها نشان می دهند.برای اطلاع از فروش مستقیم پوستر دیواری به سایت مراجعه نمایید.

پوستر دیواری سه بعدی

پوستر دیواری های سه بعدی نوع جدیدی از پوستر هایی هستند که شکل سه بعدی و زیبایی دارند . امروزه این پوستر دیواری ها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و بسیاری از افراد این پوستر ها را در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می دهند و با استفاده از آن بر روی فضا نیز تاثیر می گذارند زیرا برخی از شکل های پوستر های سه بعدی طرح های حجم دار دارد که می تواند فضا را باز تر نشان دهد.

همان طور که می دانیم کاغذ دیواری به دلیل داشتن طرح های تکراری باعث یکنواختی اتاق ها می شود . استفاده از کاغذ دیواری گرچه باعث زیبایی مکان می شود اما یکنواختی آن باعث می شود که نیاز به تنوع و جذابیت بیشتری در دکوراسیون ها داشته باشیم.  بنابراین پوستر دیواری می تواند گزینه ی مناسبی برای ما باشد می توان یکی از دیوار ها را با پوستر دیواری پوشاند و تغییرات بسیاری را ایجاد نمود.

انواع پوستر دیواری

پوستر دیواری ها دارای انواع مختلفی هستند که از نظر کیفیت و سبک و جنس دسته بندی می شوند.

سبک های پوستر دیواری

پوستر دیواری در سبک های تاریخی، هنری، سنتی، منظره، کودکانه و ... وجود دارد که هر یک می تواند در دکوراسیون های مرتبط جلوه ی زیبایی داشته باشد.برای خرید پوستر دیواری های گل از طریق لینک اقدام نمایید.

کیفیت پوستر دیواری

در زمان خرید صرفا زیبایی نباید مورد نظر باشد زیرا در طولانی مدت کیفیت است که باعث زیبا دیدن شدن دیوار پوش ها می شود. بنابراین در وحله ی اول کیفیت را در نظر بگیرید و جنس کاغذ مورد استفاده در پوستر دیواری را بررسی نمایید ، امروزه جنس های مختلفی برای پوستر های دیواری وجود دارد که برخی قابلیت شستشو دارند و در ضخامت های مختلفی قرار گرفته اند. پوستر ها با قابلیت شستشو دارای قیمت بالاتری نسبت به انواع ساده ی آن می باشند اما به دلیل این که این پوستر ها را می توان از دوده و گرد و غبار تمیز کرد ، انتخابی مناسب بوده و دوام بالایی هم خواهد داشت. در صورتی که کیفیت پوستر دیواری بالا باشد می توانید مدت زمان طولانی را بدون تغییر طرح و رنگ و کیفیت، از آن استفاده کنید. فروشگاه دکوراسیون داخلی دکور آفیس محصولات باکیفیت را با قیمت ارزان به شما عرضه می دارد.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 189
نمایش همه
علاقه مندی ها ()