اجرای سقف سازه یکی از مهمترین و سخت ترین مراحل ساخت و اجرای سازه محسوب میشود که امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی از یونولیت سقفی بدین منظور استفاده میشود و میتواند روند ساخت و اجرای سقف را تا حد زیادی تسریع کند. اما یونولیت سقفی چیست؟ یونولیت سقفی نوعی مصالح ساختمانی میباشد که از ترکیبات شیمیایی پلی استایرن بهره میبرد و برای استفاده در سقف ها و یا دیوارها کاملا ایده آل و مناسب میباشد. یونولیت سقفی از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار است که هر یک از این ویژگی ها باعث شده تا کاربرد بسیار زیادی پیدا کند و دیگر مصالح ساختمانی که در گذشته مورد استفاده قرار میگرفتند امروزه کاربرد چندانی نداشته باشند و به مرور به فراموشی سپرده شوند. یونولیت سقفی اول از هر چیز وزن کمی را به خود اختصاص داده است که این وزن کم خود یکی از بزرگترین مزیت های آن محسوب میشود و بیشتر از هر چیز نیز همین وزن کم آن است که منجر شده تا کاربرد زیادی در صنعت ساختمان سازی داشته باشد.برای اطلاع از فروش انواع یونولیت سقفی به سایت مراجعه نمایید. 

یونولیت سقفی تا حد زیادی مصرف آب برای تولید مصالح ساختمانی را میکاهد

برای اینکه سقف به روش های قدیمی و سنتی اجرا شود باید میزان زیادی آب مورد استفاده قرار گیرد که  البته آب در حجم زیادی نیز بدین منظور مورد نیاز خواهد بود. اما در صورتیکه از یونولیت سقفی برای اجرای سقف استفاده شود دیگر نیازی به استفاده از آب برای تولید مصالح ساختمانی وجود ندارد و تنها از یونولیت استفاده خواهد شد. یونولیت سقفی  ‌برای اجرا نیاز به هیچگونه آبی ندارد و به راحتی میتوان آنرا بر روی سقف اجرا و نصب نمود. البته تنها مصرف آب نیست که در نصب و اجرای یونولیت سقفی تا حد زیادی کاسته میشود بلکه از میزان انرژی صرف شده برای اجرا و نصب یونولیت نیز تا حد زیادی کاسته میشود و نیازی به انرژی انسانی زیادی بدین منظور وجود ندارد.

ابعاد بزرگ یونولیت سقفی و مزیت های ایجاد شده با ابعاد آن

یونولیت سقفی از ابعاد بزرگی در مقایسه با دیگر مصالح ساختمانی مانند آجر و یا سفال برخوردار است و به همین دلیل میتوان به جای آنکه تعداد زیادی آجر و یا سفال را مورد استفاده قرار داد تنها یک یونولیت را برای اجرای سقف مورد استفاده قرار داد. یونولیت ها مانند آجر وزن بالایی نیز ندارند پس در نتیجه برای اجرای آنها مشکلی نخواهید داشت. وزن کم یونولیت ها این مزیت را ایجاد میکند تا فرد به راحتی یونولیت را آن هم در تعداد بالا حمل کرده و به محل نصب انتقال دهد.برای خرید از شرکت فروش و پخش مصالح ساختمانی  به سایت مراجعه کنید. 

قیمت مناسب یونولیت سقفی و  کاهش هزینه های ساخت و ساز

یونولیت های سقفی جزو مصالح ساختمانی ارزان قیمت محسوب میشوند و به همین دلیل میتوانند هزینه های ساخت و اجرای سازه را تا حد زیادی بکاهند. یونولیت های سقفی در مقایسه با دیگر مصالح ساختمانی که امروزه برای ساخت سازه مورد استفاده قرار میگیرند از لحاظ قیمت قابل مقایسه نیست و قیمت بسیار مناسبتری را به خود اختصاص داده است. استفاده از مواد ارزان قیمت در ساخت و تولید این یونولیت ها  باعث شده تا قیمت تمام شده آن تا حد زیادی کاهش یابد و در مجموعه قیمت تمام شده سازه نیز کاهش یابد. همچنین نه تنها قیمت کم یونولیت ها میتواند در کاهش هزینه های ساخت و ساز تاثیر گذار باشد بلکه کاهش نیروی انسانی بمنظور اجرای یونولیت سقفی نیز خود در کاهش هزینه ها نقش بسیار مهمی دارد زیرا نیروی انسانی کمی بدین منظور مورد نیاز است و کار نیز با سرعت بالایی پیش خواهد رفت.

خرید یونولیت سقفی با بهترین قیمت

برای خرید یونولیت سقفی مطمئنا بودجه کمتری را به نسبت دیگر مصالح صرف خواهید کرد اما  در صورتیکه به یونولیت هایی به مراتب با قیمت مناسب تری نیاز دارید پس بهتر است تا با  کارشناسان آرین سازه رهام یکی از شرکت های پیشرو در زمینه فروش مصالح ساختمانی تماس حاصل نمایید و خرید خود را با قیمت ایده آل انجام دهید.

آدرس : تهران ، خیابان دماوند ، مابین چهارراه خاقانی و آیت ، ایستگاه ابوریحان ، نبش کوچه مهریزی ، برج دماوند ، طبقه 6 ، واحد 64

ایمیل: info@arian-saze.com

شماره تماس : 09129634314 شیخ حسنی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 257
نمایش همه
علاقه مندی ها ()