سی بی سی تی دندان یکی از روش های بسیار پر کاربرد تصویر برداری فک و دندان می باشد. با استفاده از این روش اشعه ی مخروطی دور سر بیمار قرار می گیرد و عکس هایی از جهات مختلف تهیه می کند که این تصاویر بسیار با کیفیت بوده و می توان جزئیات را مشاهده نمود و همین طور این نوع تصویربرداری به صورت سه بعدی می باشد. مرکز تصویر برداری سی بی سی تی دندان سعادت آباد آماده ی ارائه ی خدمات رسانی به شما می باشد.

موارد استفاده ی ضروری از سی بی سی تی دندان سعادت آباد

زمانی که با استفاده از رادیوگرافی نتوان تصویر مشخص و باکیفیتی را از عصب و سینوس تهیه نمود می توان با استفاده از سی بی سی تی دندان سعادت آباد معاینه را با دقت بیشتری بررسی کرد. در زمان هایی که قرار است جراحی و یا پیوند استخوان بر روی فک انجام گیرد باید به صورت کامل بررسی فک را انجام داد بنابراین سی بی سی تی دندان روشی مناسب برای کنترل وضعیت بیمار و تصمیم گیری درمان خواهد بود. زمان های که از ایمپلنت خاص در دهان استفاده می شود باید از سی بی سی تی استفاده گردد .برای ارتباط با مرکز سی بی سی تی دندان در سعادت آباد به سایت مراجعه کنید.  

سی بی سی تی روشی جدید تصویر برداری از دهان و دندان به صورت پیشرفته می باشد. این روش مانند سی تی اسکن اما به روش مخروطی می باشد که دارای کیفیت بهتری بوده و می توان با استفاده از آن بافت های لثه و استخوان و عصب را مشاهده نماییم.  با استفاده از سی بی سی تی دندان سعادت آباد می توان تصاویری سه بعدی را از دندان ها به دست آورد که با استفاده از آن بررسی دقیق از دندان ها و فک انجام می گیرد و در بسیاری از بیماری ها و یا مشکلات دهان و دندان استفاده از این نوع تصویربرداری الزامی بوده و می تواند کاربرد بسیاری داشته باشد.

با استفاده از سی بی سی تی دندان سعادت آباد می توان به بسیاری از عارضه ها پی برد و نسبت به درمان آن اقدام کرد مانند وجود تومور و ضایعات و داشتن دندان نهفته، ایمپلنت های مختلف و...

برای مواردی مانند ارتودنسی نیز از سی بی سی تی دندان سعادت آباد استفاده می گردد و همچنین در زمان انجام عمل بینی به دلیل نیاز به بررسی تیغه ی بینی سی بی سی تی می تواند کمک کننده باشد. برای انجام رادیوگرافی بایت وینگ BW  به سایت مراجعه کنید. 

مزایای سی بی سی تی دندان سعادت آباد

راحتی بیمار در زمان عکس برداری که بیمار م تواند به صورت ایستاده یا نشسته این عکس ها را تهیه نماید.

وضوح تصاویر در مقایسه با عکس برداری های دیگر و سه بعدی بودن تصاویر گرفته شده.

استفاده از اشعه مناسب در سی بی سی تی دندان سعادت آباد

میزان اشعه در کیفیت تصویر ها تاثیر مستقیمی دارد بنابراین اگر میزان اشعه خیلی پایین باشد ، کیفیت بالایی از تصاویر را نخواهیم داشت بنابراین میزان اشعه باید طوری باشد که هم تصاویر باکیفیتی تهیه شود و هم میزان اشعه طوری نباشد که به بیمار صدمه وارد کند. برخی از انواع دستگاه های جدید می تواند میزانی برای اشعه را با توجه به جثه ی افراد تعیین نماید.

مراکز سی بی سی تی دندان سعادت آباد

مراکز تخصصی سی بی سی تی دندان سعادت آباد از دستگاه های پیشرفته برای تصویر برداری استفاده می کنند. این مراکز با استفاده از بهترین پرسنل می توانند خدمات رسانی بسیار خوبی داشته باشندو شما با مراجعه به این مراکز بتوانید سی بی سی تی دندان را تهیه نمایید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل از مجهز ترین کلینیک های دندان پزشکی می باشد.

 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 294
نمایش همه
علاقه مندی ها ()