پارکت لمینت یکی از رایج ترین انواع کفپوش پارکت است که در سراسر جهان با رنگ بندی و طرح های متنوع عرضه می شوند. کفپوش از مهم ترین بخش های ساختمان محسوب می شود چون قسمت اعظمی از نمای ساختمان را به خود اختصاص داده است. در ضمن کف ساختمان به دلیل اینکه تمام ساعات عمر افراد در حال پیاده روی کردن می باشند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که تأثیر مثبت بر روی عضو اصلی بدن یعنی پا دارد. در واقع ناهموار بودن سطوح کفپوش ممکن است به مرور زمان ناراحتی هایی را برای پا و کمر انسان ایجاد کند. بنابراین انتخاب کفپوش مناسب برای محل زندگی، محیط کار و سایر اماکن می تواند راحتی را برای شما به ارمغان آورد. خرید و فروش پارکت لمینت با کیفیت چندین سال است که مورد توجه قرار گرفته است. این نوع کفپوش از کیفیت بالایی برخوردار است و از نظر نرمی نیز منعطف می باشد و سطح راحتی را برای قدم برداشتن گذاشته است. در حال حاضر انواع پارکت لمینت در برندهای معتبر ایرانی، آلمانی، ترکیه ای، چینی و غیره عرضه می شوند که شامل رنگ بندی های متنوع می باشند و از جذابیت خاصی برخوردار می باشند.

بهترین انواع پارکت لمینت

بهترین انواع پارکت لمینت را می توانید از طریق فروشگاه های معتبر تهیه کنید. انتخاب طرح و رنگ پارکت تأثیر بسزایی در ابعاد داخلی ساختمان دارد، به همین دلیل پیش از خرید بهترین پارکت، ابعاد دکوراسیون داخلی ساختمان و همچنین میزان نورگیر بودن اتاق ها را در نظر داشته باشید. بدین ترتیب می توانید نگاه جامع تری نسبت به انتخاب و خرید کفپوش داشته باشید. توجه به تمام فاکتورها به شما کمک می کند تا مناسب ترین پارکت لمینت ارزان را با دوام بالا خریداری نمائید. رنگ و طرح کفپوش از نظر روانی نیز تأثیر بسزایی در روحیه و خلق و خوی افراد دارد. از ویژگی های بارز کفپوش پارکت لمینت می توان به کیفیت بالا، نرمی و راحتی، دانسیته بالا، قیمت ارزان، تنوع طرح و رنگبندی، ظاهر لاکچری، ضد خط و خش، ضد سایش، مقاوم نسبت به ضربه، قابل شستشو و ... اشاره نمود. هر کدام از این مواردی که ذکر شده است، حائز اهمیت می باشد. در نتیجه هنگام خرید این محصول، نیاز است که نسبت به هر کدام از این فاکتورها را در نظر بگیرید.

خرید پارکت لمینت ضد آب

خرید پارکت لمینت ضد آب نسبت به سایر کفپوش های پارکت بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. این نوع پارکت به دلیل ویژگی های ساختاری که دارد نسبت به نفوذپذیری آب بسیار مقاوم می باشد. ساختار پارکت لمینت از لایه های به هم فشردۀ hdf با روکش ضد آب pvc ساخته شده است و به همین دلیل با نام پارکت ضد آب در سطح جهان شناخته شده است. در ضمن طراحی این پارکت به نحوی است که به دلیل آنکه مقرون به صرفه و ارزان باشد در 5 رده بندی دانسیته طراحی شده است. بنابراین برای مکان های کم تردد می توانید پارکت لمینت با دانسیته ای سی 1 یا 2 خریداری کنید که از نظر قیمت ارزان است و دوام بالایی نسبت به فشار دارند. برای اطلاع از قیمت پارکت هوگر به سایت مراجعه کنید. 

قیمت پارکت لمینت با کیفیت

قیمت پارکت لمینت با کیفیت نسبت به پارکت چوبی ارزان است. در نتیجه عموم مردم اگر قصد ایجاد تغییر اساسی در دکوراسیون داخلی ساختمان را داشته باشند و یا تمایل به تعویض کفپوش ساختمان را داشته باشند، پیشنهاد می کنیم که تجربۀ خرید پارکت لمینت ایرانی را داشته باشید چون دارای قیمت ارزان و در عین حال از نظر کیفیت با برندهای خارجی برابری می کند.

فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا به عنوان یکی از فروشگاه با سابقه در زمینۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی از جمله انواع پارکت لمینت در تهران فعالیت دارد.

خرید پوستر دیواری دیوارپوش کفپوش پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 239
نمایش همه
علاقه مندی ها ()