در میان تمامی تجهیزات مهم و اصلی موتورخانه، دودکش یکی از مهمترین اجزاء این سیستم می باشد، که عملکرد صحیح آن در ساز و کار سیستم موتورخانه تاثیر مستقیم می گذارد، این وسیله به ظاهر ساده تمامی دود حاصله از احتراق و ذرات معلق هوا را به خارج از ساختمان انتقال می دهد، و از نظر ظاهر و کارایی دودکش موتورخانه تفاوت هایی با دیگر دودکش های ساده ساختمان ها دارد. این دودکش ها مطابق با اصول مهندسی و در شکل های پره ای، چهارگوش و اچ طراحی و تولید می شوند، و  باید تمامی موارد و اصول ایمنی در هنگام نصب آن ها رعایت شود، تا برای ساکنین  ساختمان ها مشکلاتی به وجود نیاورد. دودکش موتورخانه تمامی فشار و حرارت حاصل از احتراق موتورها و بویلر را با استفاده از سیستم های مکش به سمت خروجی ساختمان هدایت می کند، تا از مشکلاتی نظیر دودگرفتگی و خفگی افراد جلوگیری کند. برای اطلاع از قیمت دودکش موتورخانه  به سایت مراجعه نمایید. 

می توان گفت این اتصالات در مسیر پیشرفت و تکنولوژی قرار نگرفته اند، و با همان الگوی همیشگی تولید و عرضه می شوند و سالهاست که این کلاهک های فلزی زینت بخش بام های ساختمان ها می باشند. مهمترین مسئله در انتخاب دودکش موتورخانه  قطر و ضخامت فلز به کار رفته در آن است که باید در برابر حرارت و فشار تجهیزات آن از مقاومت کافی برخوردار باشد، تا در اثر برخورد حرارت و فشار به دودکش با مشکل و ذوب شدن مواجه نشود.  خرید دودکش موتورخانه باکیفیت و ارزان یکی از اساسی ترین موضوعاتی است که فعالان این صنعت به آن توجه می کنند، تا ضمن حفظ ایمنی ساختمان در هزینه های مصرفی نیز صرفه جویی کنند. این دوکش ها برخلاف دیگر دودکش های ساده که از اتصال چند قطعه فلزی به یکدیگر تشکیل شده اند، دارای ساختاری یکپارچه هستند، و متناسب با فشار و حرارت موتورخانه انتخاب و نصب می شوند.

قیمت دودکش موتورخانه بسیار مناسب و ارزان قیمت می باشد، و فاکتورهایی همچون متریال مصرفی و ضخامت لوله ها در نوسان قیمت آن ها تاثیر گذار هستند. لوله راسته، زانو و تبدیل سه راهی از مهمترین اجزاء تشکیل دهنده این دودکش ها می باشند، که معمولا در ساخت آن ها از آلیاژ های استیل، کربن استیل، گالوانیزه و لوله سیاه مورد استفاده قرار می گیرد. برای  محاسبه ضخامت و قطر انواع دودکش موتورخانه باید مواردی نظیر فشار خروجی دود از بویلر، ظرفیت حرارتی بویلر، فشار و حرارت دود خروجی از موتورخانه، حرارت و فشار محیط و همین طور ارتفاع ساختمان به دقت بررسی شود تا در میان صدها نوع دودکش با ضخامتهای مختلف بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب کرد. معمولا انتخاب دودکش موتورخانه مناسب توسط افراد خبره صنعت تاسیسات و نصابان متعهد و مجرب انجام می شود، تا در نتیجه در خروجی سیستم تاثیر منفی نداشته باشد، و در سازو کار سیستم های موتورخانه خللی به وجود نیاورد. دودکش های موتور خانه را معمولا در ارتفاع یک متری از پشت بام قرار می دهند تا دودهای حاصله از احتراق ماشین آلات و بویلر موتورخانه را به خوبی به خارج از محیط انتقال دهند، انواع دوکش موتورخانه استاندارد معمولا عمودی هستند و  ساختاری کاملا مستحکم دارند. برای اطلاع از هزینه سیستم شوت نخاله از طریق لینک اقدام نمایید. 

شرکت معتبر و فنی نخستین کار از بزرگترین مجموعه های فروش دودکش موتورخانه با مناسب ترین قیمت می باشد، که البته فنی کاران این مجموعه سالهاست برای مشتریان خدمات نصب دودکش را در ساختمان های بزرگ و مجتمع ها به روش اصولی انجام می دهند، برای مثال می توان به دودکش موتورخانه فرودگاه امام خمینی و برج میلاد اشاره کرد. سایت شرکت نخستین کار در رابطه با این مرکز و مشتریان وفادار آن اطلاعات لازم را در اختیار متقاضیان استفاده از این خدمات قرار می دهد، ارسال فوری کالا، قیمت مناسب و ضمانت کالا از مهمترین ویژگی های خرید از این مرکز معتبر می باشد، که سبب شده روز به روز به مخاطبان این شرکت معتبر افزوده گردد، و این شرکت را بتوان در شمار برترین شرکت های خدماتی و مهندسی قرار داد.

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس : 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 196
نمایش همه
علاقه مندی ها ()