پوست اولین سیستم دفاعی بدن در برابر میکروب، عفونت و بیماری می باشد، که باید با استفاده از بهترین روش های مراقبت از پوست به خوبی از آن محافظت نمود. نور آفتاب، تغذیه نامناسب، عدم نوشین آب به مقدار کافی، کاهش یا افزایش وزن ناگهانی، بیماری، عوامل ژنتیکی، از دست دادن کلاژن و غیره از عوامل بسیار مهم و تهدید کننده پوست صورت و بدن می باشد، که باید مورد توجه قرار بگیرند، و به سرعت نسبت به رفع و درمان آن ها اقدام نمود. بهترین راه برای مراقبت از پوست صورت استفاده از یک الگوی مناسب و تغییر برخی عادات غلط غذایی می باشد، برای مثال می توان استفاده از غذاهای کنسرو شده، فست فود، چرب و فراوری شده را متوقف کرد، و در مقابل از انواع نوشیدنی های طبیعی، آجیل و خشکبار وغذاهای گرم و مغذی مانند ماهی استفاده کرد، تا علاوه بر داشتن اندامی مناسب و متعادل، زیبایی و نشاط پوست خود را نیز حفظ کرد. استفاده از ضد آفتاب های مناسب و استاندارد یکی دیگر از موارد بسیار مهم در مراقبت از پوست می باشد، زیرا پوست بدن انسان در برابر اشعه های نور آفتاب کاملا بی دفاع و آسیب پذیر می باشد، و باید در برابر این پرتوها ایمن سازی شود، استفاده از ضد آفتاب در تمامی فصول سال به ویژه تابستان ها بسیار ضروری است، و توسط تمامی پزشکان توصیه شده است. هزینه مراقبت از پوست در صورت رعایت برخی نکات بهداشتی و مراقبتی بسیار ارزان و مناسب می باشد، برای مثال با استفاده از نرم کننده های طبیعی و سازگار با پوست، می توان از چین و چروک های زودرس پوست جلوگیری کرد، و دیگر نیازی به انجام بوتاکس و تزریق ژل و چربی با هزینه های بالا پیدا نکرد. قیمت خدمات مراقبت از پوست برحسب نوع خدمات دریافتی، امکاناتی که کلینیک ها در اختیارتان قرار می دهند، تعداد جلسات درمانی و نوع دستگاه ها و تجهیزاتی که مورد استفاده قرار می گیرد، متغییر است، و معمولا در  اولین جلسه مشاوره پزشکی به متقاضیان اعلام می شود.

روش های احیاء و مراقبت از پوست

برخی حوادث، بیمارها و یا عومال ارثی و ژنتیکی ممکن است مشکلاتی برای پوست افراد ایجاد کند، برای مثال می توان به جای جوش و آکنه، سوختگی، جوش های سر سیاه، منافذ باز صورت و غیره اشاره کرد، که خوشبختانه در عصر حاضر و با برخی روش های احیاء و مراقبت از پوست می توان آن ها را بهبود بخشید و یا به طور کلی از بین برد. لایه برداری و  پاکسازی پوست یکی از بهترین راه های درمانی برای جدا کردن بافت های مرده پوستی و ترمیم پوست می باشد، که با استفاده از روش ها و ماسک های بسیار زیادی می توان آن را انجام داد. از دیگر راه های مراقبت از پوست و مو می توان به استفاده از روغن های طبیعی و البته تصیفه شده اشاره کرد، تا با استفاده از آن ها بتوان مقاومت موها و پوست را در برابر شرایط طبیعی و ژنتیکی مانند افزایش سن و تابش نور خورشید بالا برد. امروزه تجهیزات و دستگاه های بسیار زیادی در زمینه جوان سازی و مراقبت از پوست تولید شده اند، که با استفاده از آن ها می توان بسیاری از عارضه های پوستی را درمان نمود، و پوست را به شرایط مناسب و  ایده آل خود رساند.

آموزشگاه آرایشگری بهسیما یکی از تخصصی ترین مراکز مراقبت از پوست

آموزشگاه آرایشگری بهسیما یکی از تخصصی ترین مراکز مراقبت از پوست با مناسب ترین قیمت و  به بهترین روش ممکن می باشد، در این مجموعه معتبر درمانی، آرایشی تمامی خدمات مراقبت از پوست و مو تحت نظر پزشکان مجرب، و با استفاده از بهترین اپراتور ها و مربی های آرایشی انجام می شود، و متقاضیان استفاده از این خدمات با مراجعه به سایت مجموعه بهسیما می توانند، اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایند و در صورت لزوم از خدمات مشاوره ای آن نیز استفاده کنند.

 

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :  ۱۹۱۳-۱۸۸-۰۹۱۲

شعبه شرق تهران : بین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه ( شرق تهران )  : ۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهران : مترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه ( غرب تهران ) : ۴۴۰۱۷۷۱۵   

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 322
نمایش همه
علاقه مندی ها ()