چاپ سابلیمیشن از جدیدترین روش های چاپ غیر مستقیم بر روی متریال مختلف از جمله شیشه، سرامیک، پارچه های پلی استر، چوب، آهن و غیره می باشد، که از مهمترین ملزومات آن می توان به جوهر سابلیمیشن اشاره کرد. این جوهر دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و دارای خواص تصعیدی است، به این معنی که در دماهای بسیار بالا در حدود 180 درجه سانتی گراد بدون اینکه از حالت جامد به مایع تبدیل شود به بخار تبدیل شده و عملیات چاپ را با کیفیت بسیار بالایی به انجام می رساند این جوهر ها در برابر شست و شو بسیار مقاوم هستند و رنگ آن ها به مرور ترک خورده و پاک نمی شود.  جوهر رنگ دانه ای، جوهر رنگی و جوهر سابلیمیشن سه نوع جوهر اصلی هستند که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، که از اشتراکات آن ها می توان آب دیونیزه (حلال)، ایزوپروپیل الکل، گلیکل و رنگ اصلی را نام برد، و می توان تفاوت این محصولات را در رنگدانه ها، امولسیون، پایه نگهدارنده و همچنین خشک کننده آن ها دانست، که به هر کدام از آن ها ویژگی های خاصی می دهد. جوهر سابلیمیشن بهترین گزینه برای چاپ برروی الیاف مصنوعی و پلیمری می باشد، و در صنایع تبلیغاتی به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. برندهای بسیار زیادی در صنعت تولید جوهر سابلیمیشن در حال فعالیت هستند و از ارزان قیمت ترین آن ها می توان به جوهر سابلیمیشن چینی اشاره کرد، که البته در دوره های آتی کیفیت آن به میزان قابل توجهی بالا رفته است، اما کیفیت برندهای ژاپنی، امریکایی، آلمانی و کره جنوبی را نمی توان نادیده گرفت بنابراین مهمترین مسئله در اختلاف قیمت جوهر سابلیمیشن برند و کشور سازنده آن می باشد. برای اطلاع از قیمت فروش جوهر سابلیمیشن به سایت مراجعه کنید. 

انواع جوهر سابلیمیشن برحسب کیفیت و نوع در طیف های رنگی 4 و 6 تایی و در رنگ های زرد، قرمز، آبی، مشکی، صورتی و آبی آسمانی و در حجم های مختلف قرار می گیرند. برای بالابردن دوام و کیفیت این جوهرها باید در برابر حرارت و نورخورشید از آن ها محافظت کرد، زیرا جوهرهای بی کیفیت ممکن است در دماهای بالا باعث سوختگی و تغییر رنگ شوند، و هد دستگاه را مسدود نمایند که به مرور ممکن است خسارت های مالی زیادی را برای مشتریان به  همراه داشته باشند. جوهر سابلیمیشن مناسب به راحتی فرایند انتقال تصویر را از سطح کاغذ بر روی اجسام مختلف با استفاده از گرما و توسط کلندر یا پرس های حرارتی میسر می کند، این جوهر ها را می توان درون دستگاه های جوهر افشان محبوب Epson و Ricoh مورد استفاده قرار داد، و تصاویری با کیفیت بسیار بالا را تولید نمود. از مهمترین معیارهای خرید جوهر سابلیمیشن مناسب باید به مواردی همچون نرخ انتقال جوهر سابلیمیشن، میزان خلوص رنگ، سازگاری آن با هدهای دستگاه، سرعت خشک شدن بالا، کنترل hp، پخش ذرات رنگدانه، میزان نمک و قیمت جوهر سابلیمیشن اشاره کرد، که به مشتریان در انتخاب بهترین جوهر سابلیمیشن متناسب با دستگاه شان کمک می کند. از مهمترین خصوصیات تعیین کیفیت این جوهر ها نرخ انتقال جوهر سابلیمیشن و همین طور اندازه ذرات رنگدانه آن ها می باشد، که باید بسیار ریز باشند تا به هدهای دستگاه آسیب نرسانند و آن ها را مسدود نکنند، البته سرعت خشک شدن و میزان اسیدی و قلیایی بودن آن ها نیز از دیگر دلایل حائز اهمیت در انتخاب و خرید جوهر سابلیمیشن مناسب و ارزان می باشد.برای خرید اینترنتی جوهر چاپ های لایت از طریق لینک اقدام نمایید. 

فروشگاه معتبر اینترنتی فرارنگ از بزرگترین و معتبرترین مجموعه های فروش جوهر سابلیمیشن با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در برندهای معتبر و پرفروش جهانی می باشد، که با مراجعه به وب سایت آن می توان تمامی محصولات این مجموعه بزرگ فروشگاهی را به همراه لیست قیمت جوهر سابلیمیشن و مشخصات فنی آن ها مشاهده کرد، و نسبت به خرید آنلاین آن ها اقدام نمود. تحویل فوری و مطمئن، تضمین اصالت کالا و قیمت مناسب از مهمترین مزایای خرید از این مرکز معتبر فروشگاهی می باشد.

  تلفن :  50 50 6656 -021  ( خط ویژه ) 

   فکس : 73 42 6656 -021 

 تلگرام : 2268 201 0902             کانال تلگرام :  https://telegram.me/FaraRangCo          

  ایمیل :  Info@FaraRang.com  

 پیج رسمی اینستاگرام :  https://www.instagram.com/fararang_tabligh/    

  دفتر مرکزی : تهران - خیابان ستارخان -خیابان باقرخان - پلاک 99 - واحد 5 و 6

      انبار مرکزی : کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج - شهرک استقلال   

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 272
نمایش همه
علاقه مندی ها ()