کپسول آتش نشانی یکی از مهم ترین وسیله ها برای هر مکانی می باشد. کپسول ها ضروری در خانه ها و محیط های کاری و هر مکان دیگر می باشند. همان طر که می دانید آتش یکی از عواملی است که باعث بوجود آوردن صدمات جانی و مالی می شود و مشکلات فراوانی را به وجود می آورد. به همین دلیل داشتن یک کپسول آتش نشانی در زمان های اضطراری بسیار واجب است. کپسول ها حاوی موادی هستند که باعث خاموش شدن آتش می شود. کپسول ها در زمان هایی به شارژ کپسول نیاز پیدا می کنند.

کپسول حاوی مواد خاموش کننده ی آتش می اب اما این مواد چطور آتش را خاموش می کند. همان طور که می دانیم یکی از موادی که باعث آتش می شود اکسیژن است. در صورتی که به مواد قابل اشتعال و جرقه ی ایجاد شده ، اکسیژن نرسد ، آتشی شکل نمی گیرد بنابراین در کپسول های آتش نشانی موادی وجود دارد که بتواند اکسیژن را کاهش دهد یا به عبارتی با خفه کردن مواد آتش گرفته باعث نرسیدن اکسیژن به آن شده و در نهایت آتش از بین می رود. کپسول محفظه ای فلزی است که بسیار مقاوم بوده و داخل این محفظه مواد خاموش کننده پر می شود که در ابتدا باید شارژ کپسول صورت بگیرد تا بتوان از آن استفاده کرد و هر چندوقت یکبار باید شارژ کپسول را انجام دهیم. موادی که داخل کپسول وجود دارد شامل پودر و آب و گاز و مواد ضداشتعال می باشد.برای اطلاع از خدمات شارژ کپسول به سایت مراجعه نمایید. 

به دلیل خطرات ناشی از آتش سوزی باید بسیار جدی گرفته شود. بسیاری از مراکز کپسول آتش نشانی را به فروش می رساند که می توانید خرید خود را از این مراکز انجام دهید. مرکزی که اقدام به خرید و یا شارژ کپسول آتش نشانی می کنید باید معتبر باشد تا از عملکرد مواد داخل آن اطمینان حاصل کنیم.

انواع شارژ کپسول با توجه به نوع کپسول

خاموش کننده های آبی ، خاموش کننده های آب و گاز ، خاموش کننده های پودری و هوا ، خاموش کننده های پودری ، خاموش کننده های پودر و گاز ، خاموش کننده گاز CO2 ، خاموش کننده های هالوژنه ، خاموش کننده ی مواد کفی.

در آتش سوزی ها یک کپسول آتش نشانی می تواند بسیار کاربردی باشد و از صدمات جلوگیری نماید. این وسیله در بسیاری از مکان های عمومی و خصوصی دیده می شود و افراد با هزینه ی یکبار خرید و شارژ کپسول می توانند باعث در امان ماندن جان و ال خود شوند. هر یک از کپسول ها برای مواد مختلفی به کار می رود که با توجه به مکان مورد نظر باید نوع مناسب از کپسول را تهیه نمایید و زمانی که کپسول استفاده می شود باید اقدام به شارژ مجدد آن نمایید. این مراکز پس از تخلیه ی کامل و تمیز نمودن کپسول ها با توجه به نوع آن مواد موردنیاز ، شارژ کپسول را انجام می دهند. هزینه ی شارژ کپسول بسیار مناسب بوده و در قیمت های مختلفی شارژ انجام می گیرد. بسیار مهم است که برای شارژ محصول به مرکزی معتبر مراجعه کنید. مراکز معتبر دارای مجوز های لازم برای شارژ کپسول می باشند . برای شارژ کپسول در مرکز شارژ کپسول آتش نشانی در کرج به سایت مراجعه کنید. 

مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران مرکزی معتبر در زمینه ی شارژ کپسول های آتش نشانی می باشد که این مرکز هزینه های بسیار مناسبی را برای شارژ کپسول ها در نظر گرفته است. برای سفارش شارژ کپسول های آتش نشانی به سایت مراجعه نمایید و درخواست خود را ثبت نمایید و یا در صورت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 220
نمایش همه
علاقه مندی ها ()