ساخت استخر از محبوب ترین پروژه های عمرانی می باشد، که در قالب های خانگی، باشگاهی و مجموعه های آبی بزرگ طراحی و اجرا می شود، و معمولا این پروژه ها به دست مهندسین مجرب معماری ساختمان انجام گیرد. نقشه ها و طراحی های بسیار متنوعی برای ساخت استخر تا کنون به مراحل اجرا و بهره برداری رسیده اند، که بر حسب موقعیت جغرافیایی قرار گیری استخر و سلیقه مشتریان می توان از هر کدام از آن ها استفاده کرد. شنا و ورزش های آبی از محبوبترین سرگرمی های بزرگسالان و کودکان می باشد، و  امروزه با پیشرفت صنعت و هنر معماری استفاده از این سازه ها دیگر به باشگاه ها، خانه باغ ها و ویلاها محدود نمی شود، و می توان بر روی پشت بام منازل و مجتمع ها، زیرزمین ها و هر قسمتی از محوطه ساختمان اجرا و ساخت استخر ارزان و خانگی را به مرحله اجرا رساند. برای سفارش ساخت استخر  به سایت مراجعه کنید. 

قیمت ساخت استخر بر حسب نوع و ظرفیت پروژه متغیر است، برای مثال از ارزان ترین پروژه های ساخت استخر می توان به استخرهای بلوک بندی شده درویلاها اشاره کرد، که طراحی بسیار ساده ای دارند و به دلیل قیمت بسیار مناسب و پایین طرفداران بسیار زیادی دارند، این نوع از استخر ها در محوطه باغ یا حیاط خلوت ویلاها ساخته می شود. ساخت استخر به دلیل پیچیدگی ها و تنوعی که در طراحی و پیاده سازی دارد، به عنوان یک شاخه جداگانه در مهندسی معماری تدریس می شود، و به دلیل استقبال بسیار بالا از آن در پروژ های عمرانی مختلف داوطلبان بسیار زیادی دارد. انواع استخر های شنا در سه مدل فایبر گلاس، وینیلی و بتنی طراحی و تولید می شوند، که  استخرهای بتنی به دلیل مقاومت بسیار بالا از محبوبیت بیشتری برخوردار است، و از اولین انتخاب های مشتریان و  پیمانکاران ساختمانی می باشد، که البته باید حتما توسط شرکت های معماری معتبر و موفق در این زمینه اجرا شود.

اگر بخواهیم به ترتیب مراحل اجرا و ساخت استخر را شرح دهیم، می توان به خاک برداری(گودبرداری)، بتن مگر، آرماتور بندی، لوله کشی، تجهیزات تصفیه، بتن ریزی و کاشی کاری اشاره کرزد، که هر کدام از آن ها باید زیر نظر متخصصین این صنعت و به درستی اجرا شود تا خروجی مورد نظر را بتوان از آن ها گرفت. هدف از ساخت استخر در طراحی و  اجرای آن باید در نظر گرفته شود، این مجموعه های آبی را می توان در گروه های استخرهای عمومی، خصوصی، قهرمانی، درمانی، گردابی و هوایی قرار داد.  یکی از دیگر نکات حائز اهمیت در ساخت استخر استاندارد و باغکیفیت سیستم هیدرولیک گردش آب و سیستم تصفیه می باشد، که کاری بسیار تخصصی است و باید توسط کارشناسان حرفه ای انجام گیرد، سیستم موتورخانه معمولا یک متر پایین تر کف استخر می باشد. اگر بخواهیم هزینه های ساخت استخر را دسته بندی کنیم، این هزینه ها شامل کاسه استخر، تجهیزات و نازک کاری می شود، که بر حسب نوع و وسعت استخر قیمت ساخت استخر نیز تغییر می کند. متقاضیان سفارش ساخت استخر در انواع مختلف در ابتدا باید مشاوره های لازم را در خصوص زوایای پروژه، هدف از احداث، ابعاد و بوجه در نظر گرفته شده برای آن را با کارشناسان و معماران مجرب در میان بگذارند، تا نهایتا بتوانند یک استخر بسیار زیبا و رویایی را در محوطه مورد نظر خود احداث نمایند. برای کاشت میلگرد و برش بتن به سایت مراجعه کنید. 

هلدینگ معتبر معماری سپهر آرمه با سالها فعالیت مستمر در زمینه اجرا و خدمات ساخت استخر و تجهیزات آن توانسته رضایت حداکثری مخاطبان خود را کسب نماید، نمونه کارهای این مرکز معتبر را می توان در سایت شرکت سپر آرمه مشاهده نمایید، و در صورت تمایا سفارش احداث استخر خود را به این گروه مهندسی مجرب و متخصص بسپارید. ساخت استخر با مناسب ترین قیمت و در کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان و افراد زبده و با تجربه از مهمترین مزایای اعتماد به این شرکت معماری معتبر می باشد.

 

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 213
نمایش همه
علاقه مندی ها ()