افزودنی بتن با توجه به تعریف سازمان BIS به هر ترکیبی اعم از ترکیبات آلی و معدنی، به غیر از سیمان، پرتلند، سنگدانه، آب، پلیمر و الیاف اطلاق می شود، که به منظور افزایش مقاومت و قدرت چسبندگی بتن به آن افزوده می شود. استفاده از بتن برای ساخت و ساز در عصر معاصر غیر قابل اجتاب می باشد، و با افزایش تعداد طبقات و وسعت پروژه های ساخت و ساز، اهمیت قدرت گیرش و مقاومت بتن دو چندان می شود، و همواره مهندسین و فعالان فعالان صنعت عمران و ساختمان سازی در حال تلاش برابر بالا بردن قدرت چسبندگی بتن و استحکام سازه ها می باشند، تا به خوبی بتوانند در این صنعت پویا رشد کنند. روان کننده و فوق روان کننده بتن از مهمترین و پرکاربرد ترین انواع افزودنی بتن می باشند، که توسط فعالان این صنعت مورد استفاده قرار می گیرند. همیشه استفاده از ترکیبات جایگزین و ارتقاء عملکرد و استحکام بتن توسط مهندسین و پیمانکاران مورد تحقیق و مطالعه قرار می گیرد تا بتوانند بهترین مقاومت و گیرش بتن را در سازه ها افزایش دهند، این تحقیقیات بر روی خواص تمامی ترکیبات شیمیایی و طبیعی انجام می گیرد، و تا کنون موفقیت های بسیار زیادی داشته است، و منجر به تولید محصولات جدیدی از انواع افزودنی بتن با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت شده است، که مقدار و نحوه ی استفاده از آن را به صورت کاملا روشن بر روی بسته بندی های آن ها توضیح داده اند، تا مشتریان در هنگام استفاده با مشکل مواجه  نشوند، البته مشاوران و متصدیان فروش افزودنی بتن باکیفیت نیز، آموزش های لازم را درباره ی فراوری بتن با استفاده از این ترکیبات به مشتریان می دهند، تا علاوه بر جلب رضایت مشتریان، کیفیت محصولات خود را نیز به نمایش بگذارند.

از انواع افزودنی مورد استفاده در بتن می توان به ترکیبات شیمیایی و آلی اشاره کرد، که هرکدام از آن ها دارای تعداد بسیار زیادی زیرمجموعه هستند، و هر کدام دارای خواص فیزیکی و شیمیایی متفاوتی می باشد. از مهمترین ترکیبات شیمیایی که در ساخت و تولید انواع افزودنی بتن استاندارد و مستحکم مورد استفاده قرار می گیرد، می توان به مواد افزودنی کاهنده آب(روان کننده ها و فوق روان کننده ها)، افزودنی بتن و مواد مضاف هوازا (ایجاد حجم معینی از حبابهای ریز میکروسکوپی به منظور افزایش مقاومت بتن در برابر دوره های یخبندان و ذوب) و مواد افزودنی کند گیر کننده اشاره کرد، که با استفاده از آن ها می توان به یک ترکیب بسیار قوی و مستحکم بتنی دست یافت. قیمت افزودنی بتن در مقایسه با بتن معمولی به مراتب بالاتر است، که این امر حاکی از کیفیت بالای این نوع از محصولات ترکیبی می باشد، و این امر سبب افزایش متقاضیان خرید انواع افزودنی بتن باکیفیت و با قیمت مناسب می باشد. از مهمترین دلایل استفاده از افزودنی بتن برای ساخت انواع پروژه های بزرگ عمرانی می توان به کمک به توسعه پایدار، کاهش هزینه های ساخت و ساز،مقاومت بتن در برابر یخ زدن و آب شدن مکرر، طولانی کردن زمان گیرش و غیره اشاره کرد، که سبب شده بازار خرید و فروش افزودنی بتن لحظه به لحظه افزایش یافت.برای خرید ضدیخ بتن با قیمت مناسب به سایت مراجعه نمایید. 

شرکت معتبر عمرانی و خدماتی سپهر آرمه از بزرگ ترین مجموعه های فروش افزودنی بتن باکیفیت بسیار بالا و استاندارد در کشور می باشد، که کیفیت محصولات آن در انواع افزودنی های روان کننده و ضد یخ در طول سالها فعالیت این مجموعه به اثبات رسیده است، و این امر سبب جلب رضایت و اعتماد مخاطبان این نوع محصولات شده است. متقاضیان خرید افزودنی بتن با ارزان ترین قیمت در هر نوعی می توانند با ورود با سایت اطلاع رسانی این هلدینگ معتبر ساختمانی سفارش مورد نظر خود را در ظرفیت دلخواه ثبت نمایند، تا در اولین فرصت و با مناسب ترین بسته بندی این سفارشات را  از سراسر کشور تحویل بگیرند.

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 264
نمایش همه
علاقه مندی ها ()