میز ناهارخوری میزی است که برای میل غذا از آن استفاده می شود. این وسیله دارای جنس ها و طرح های متنوعی می باشد. شما می توانید با توجه به دکوراسیون منزل نوع مناسبی از میز ناهارخوری را تهیه نمایید. این وسیله همان طور که می تواند باعث زیبایی منزل گردد دارای اهمیت بالایی نیز می باشد. میز ناهارخوری باید اندازه ای مناسب برای تمامی افراد خانواده داشته باشد بنابراین می توان این وسیله را در اندازه ی استاندارد تهیه نمود. همچنین با توجه به جنس و کیفیت این میز ها که می تواند در انواع فلزی و چوبی باشد می وانید انتخب متنوع تری داشته باشید. انواع فلزی این میز ها در طرح های ساده بوده و دارای مقاومت بالایی می باشند اما به دلیل اینکه تنوع کمی دارند در منازل خیلی طرفدار ندارند اما در مقابل نمونه های چوبی این وسیله هم دارای تنوع بالایی می باشند و هم از نظر طرح و رنگ مطابق با سلیقه ی افراد می توان آن ها را سفارشی ساخت. برای اطلاع از فروش انواع میز ناهار خوری به سایت مراجعه کنید. 

انواع میز های ناهار خوری

میز های ناهار خوری جدا از تنوع در جنس که در انواع فلزی و چوبی هستند دارای تنوع سبکی نیز می باشند .شما می توانید با توجه به دکوراسیون منزل خود انواع مدرن و کلاسیک را انتخاب نمایید. همین طور جنس های مختلفی را برای میز در نظر بگیرید مثلا چوب و شیشه و .... که استفاده از هر یک از این ها می تواند سلیقه ای باشد و همینطور با توجه به دکوراسیون تایین گردد.

میز ناهارخوری های شیشه ای برای مکان های کوچک انتخاب مناسبی می باشد زیرا بازتاب کننده ی نور بوده و فضا را بازتر نشان می دهد اما باید توجه داشت که این نوع میز ها آسیب پذیر تر در مقابل ضربه و خراش می باشند بنابراین انتخاب این میز ناهارخوری برای افرادی که دارای فرزندان کوچک هستند مناسب نمی باشد.  

سنگ مرمر نوعی دیگر از جنس میز ناهار خوری می باشد که می تواند زیبایی خاصی را برای خانه داشته باشد. یکی از معایب این میز ها لکه افتادن بر روی آن میباشد همین طور این میز ها دارای وزن بالایی می باشند و برای افرادی که می خواهند آن را جابجا کنند مناسب نخواهد بود. برای خرید از مرکز فروش میز های چوبی به سایت مراجعه نمایید. 

استفاده از میز های ناهار خوری

انتخاب مکان قرار گیری میز ناهار خوری بسیار مهم می باشد. میز ناهارخوری را می توانید در آشپزخانه در صورت وجود فضا قرار دهید  یا آن را در اتاق نشیمن و پذیرایی قرار دهید. برای انتخاب محل مناسب برای این میز باید مکانی را انتخاب کنید که تردد بالایی نداشته باشد . امروزه انواع جدید و کم حجم این میز ها روی کار آمده اند که برای فضا های کوچک مناسب بوده و می توان از آن ها استفاده نمود. فروشگاه های بسیاری فروش انواع میز ناهارخوری را در مجموعه ی خود دارند که می توانید به صورت حضوری  یا اینترنتی سفارش خرید این وسیله را انجام دهید. فروشگاه ها قیمت های مختلفی را برای محصولاتشان در نظر بگیرید . انتخاب یک میزناهارخوری خوب و مناسب باید بر پایه ی کیفیت باشد زیرا میز انتخابی هر قدر هم زیبا باشد ولی کیفیت لازم را نداشته باشد در کوتاه مدت دچار خرابی خواهد شد و شما مجبور به پرداخت هزینه ی مجدد می شوید. بنابراین کیفیت موضوع مهمی است که برخی از افراد به آن توجه نمی کنند و فقط زیبایی میز را ملاک قرار می دهند. فروشگاه دیجی چوب فروش انواع محصولات چوبی را در مجموعه ی خود دارد. برای مشاهده ی محصولات و ثبت سفارش از طریق لینک ها اقدام نمایید.

تلفن مرکز

41256562 - 021

66300923 - 021

6231055 - 0903

آدرس : یافت آباد شهرک ولیعصر خیابان آخوندی

info@digichoob.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 187
نمایش همه
علاقه مندی ها ()