تولید کننده لوازم یدکی لودر ولوو:

لودرها یکی از انواع ماشین می باشند که حتما هر کسی آن ها را در مناطق مختلفی دیده است که درآن با این ماشین مشغول گود برداری، حفر ‌کردن، جاده سازی، باز کردن مسیر و راه ها، حفر تونل و هر چیز دیگری بوده‌ اند. شرکت های بسیار زیادی به تولید این لودر ها و ماشین آلات سنگین دیگری می‌پردازد که می‌توان از آن ها به کوماتسو و ولوو اشاره کرد. قطعات و لوازم یدکی کوماتسو و و همچنین قطعات و لوازم یدکی لودر ولوو از محصولات دیگر این شرکت ها می باشند که هر کدام برای ماشین هایی که تولید می کنند قطعات را نیز به طور جداگانه تولید کرده و آن ها را در سراسر دنیا به فروش خواهد رساند. شرکت ولوو که در کشور سوئد قرار دارد، با استفاده از بهترین متریال و دستگاه های جدید و به روز دنیا نسبت به تولید این ماشین و لوازم یدکی لودر ولوو و ماشین های دیگر اقدام می کند و همین امر باعث شده است که محصولات این شرکت در بین کل دنیا معروف بوده و کشورهای بسیار زیادی از آن استفاده کنند. برای خرید لوازم یدکی لودر ولوو به سایت مراجعه کنید. 

شرکت ولوو علاوه بر تولید محصولات با کیفیت خود ضمانت نامه یا گارانتی را مبنی بر کیفیت بسیار بالای محصولات خود ارائه می کند تا هر کسی با خرید آن اطمینان خاطر کاملی داشته باشد و بتواند در صورت وجود هر گونه مشکلی این قطعات را مرجوع و یا آن ها را تعویض نماید. از کاربرد های مهمی  که می ‌توان برای لودر ها نام برد، هنگام ریزش بهمن و یا برف شدید و همچنین ریزش کوه می باشد که منجر به بسته شدن راه و جاده شده است و در این هنگام مسئولان مربوطه باید به باز کردن جاده بپردازند که البته فقط توسط لودر می توان به این امر دست یافت. لودر ها هم در نوع کوچک وجود دارند که به آن ها مینی لودر می گویند، در نوع بزرگ هم می توان این لودر ها را مشاهده کرد که هر کدام کاربرد خاصی دارند.

انواع لوازم یدکی لودر ولوو:

پس از انجام کاربرد هایی که می‌ تواند برای لودر سنگین باشد، ممکن است قطعاتی از آن نیاز به تعویض داشته باشند که می ‌توان با خرید قطعات با کیفیت و اصل که مربوط به شرکت سازنده لودر می باشد، به لودر توانایی تازه ‌ای بخشیده و آن را دوباره به کار برد.  شرکت ولوو با توجه به این که انواع مدل های لودر را ساخته است اقدام به تولید انواع لوازم یدکی لودر ولوو می ‌کند. از لودر هایی که می توان نام برد که توسط این شرکت تولید شده است مدل L90 E، L90F، L120 E، ولوو 4400 و ولوو لودر 4500 می باشد که شرکت ولوو برای هر یک از این مدل ها لوازم یدکی لودر ولوو های جداگانه ‌ای را تولید نموده است. برای خرید از مرکز فروش لوازم یدکی لودر به سایت فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی مراجعه نمایید. 

از لوازم و قطعاتی که می توان برای این لودر های مدل ولوو نام برد می ‌توان به فیلتر های هواکش درونی، چراغ های خطر عقب و جلو، چراغ های راهنمایی لودر، سوئیچ استارت، پوسته گیربکس، صفحه گرافیک مربوط به گیربکس،  جک های بالابر، فشنگی حرارت، فیلتر های هواکش درونی و بیرونی، منبع آب، رولبرینگ، پمپ گیربکس، شلنگ های آب رادیاتور و قطعات اصلی و بزرگتر لودر ها اشاره نمود که هر کدام از آن ها باید با بهترین کیفیت ممکن تهیه شوند و روی این ماشین نصب شوند زیرا در صورت تقلبی بودن، علاوه بر کم بودن کارایی آن ها باعث می شود خودرو ضرر های جبران ناپذیری ببیند و همین امر باعث ایجاد هزینه های بسیار بیشتری خواهد شد. برای اینکه بتوان قطعات اصلی را از قطعات تقلبی تشخیص داد، دارا بودن گارانتی همراه این قطعه ها ضروری است. زیرا گارانتی ازطرف شرکت ولوو برای لوازم یدکی لودر ولوو اعطا شده و هنگام خرید قطعات و لوازم یدکی لودر ولوو باید به آن توجه داشت.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 177
نمایش همه
علاقه مندی ها ()