توضیحات اجمالی درباره قطعات بیل مکانیکی کوماتسو:

برای خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اول باید اطلاعاتی در مورد هر قطعه داشته باشیم، در ادامه توضیحاتی درباره برخی از قطعات این دستگاه در اختیار شما قرار می دهیم. برای تهیه قطعه مناسب برای ماشین نام برده باید دانست که آن قطعه چه کاربردی دارد و از آن چه استفاده ای به عمل می آید. مخزن رادیاتور ماشین بیل مکانیکی کمپانی کوماتسو که رادیاتور یا سیستم خنک کننده اتومبیل، این ویژگی را به ماشین می بخشد که مانع احتراق می‌ شود. بیل مکانیکی جز ماشین آلات سنگین و بزرگ در صنعت عمران و ساختمان سازی است که به علت استفاده مداوم از این ماشین ممکن است قطعات داخلی و کنار موتور به علت گرمای بسیار بالا موجب آتش سوزی شود. سیستم خنک کننده یا رادیاتور مانع از این امر می شود. نه تنها در ماشین بیل مکانیکی بلکه در تمامی خودروها از این سیستم استفاده می شود. شرکت کوماتسو به شکل جداگانه و منحصر به فرد قطعات خود را تولید و به بازار عرضه می کند. برای اطلاع از  قیمت انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو  به سایت مراجعه کنید.

از دیگر قطعات بیل مکانیکی می‌توان به هواكش درونی و هواكش بیرونی اشاره کرد. تمامی قطعات ذکر شده در این مقاله در تمامی خودروها و ماشین آلات سنگین و بزرگ به یک شکل و یک نحوه کار می کنند اما موارد استفاده این قطعات در ماشین آلات سنگین بیشتر است. و علت آن حجیم بودن و سنگین بودن کار مورد نظر است. پس باید برای ماشین آلات سنگین به خاطر منحصر به فرد بودن آن ها از شرکت تولید کننده این ماشین ها قطعات مصرفی مورد نیاز را تهیه کرد. چرا که این قطعات اصل بوده، دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش هستند و موجب می شوند که خود ماشین آسیبی نبیند. به عنوان مثال ممکن است یکی از قطعات داخلی خودرو دچار صدمه شود. اگر از قطعه های تقلبی دیگر کمپانی ها برای برطرف کردن مشکل مورد نظر استفاده کنیم آسیب های جبران ناپذیری به وسیله وارد می کند.

برای خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو چه مقدار هزینه باید کرد:

 برای خرید بیل مکانیکی باید هزینه قابل توجهی را پرداخت کرد پس برای جلوگیری از هزینه های اضافی باید در نظر داشت که قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز برای ماشین را از شرکت تولید کننده تهیه کنیم. همانطور که از قبل می دانیم کمپانی کوماتسو علاوه بر تهیه و تولید لودر، بولدوزر و بیل مکانیکی قطعات جانبی آن را تولید می کند. از دیگر قطعات بیل مکانیکی کوماتسو می توان به سر سیلندر، سیلندر، چراغ عقب و جلو اشاره کرد. که کاربرد آن ها در تمامی خودروها یکسان است اما اندازه و ابعاد آن ها در خودروهای مختلف متفاوت است. کمپانی کوماتسو از جزئی ترین قطعه تا کلی ترین قطعه را تولید و به بازار های داخلی و خارجی خود عرضه می کند. همانطور که می دانید این شرکت واقع در  ژاپن است. برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی از طریق لینک به سایت فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی مراجعه نمایید. 

محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر می ‌کند. منطقی و عاقلانه است که برای جلوگیری از هزینه های گزاف و سنگین از شرکت های داخلی وابسته به شرکت کوماتسو خرید کرد. علت این خرید در قیمت منحصر به فرد و خاص قطعات بیل مکانیکی کوماتسو است. و هم چنین کاربرد، کارایی، ویژگی گارانتی و ضمانت نامه آن بر می‌گردد. یعنی شما با تهیه قطعات مورد نیاز خود از این شرکت می توانید خرید مطمئن را تجربه کنید. لازم به ذکر است که این دستگاه به علت بزرگ بودن و حجیم بودن بر روی چرخ های بسیار بزرگی سوار است که  چرخ ها به دو نوع چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی طبقه ‌بندی می ‌شود. که چرخ های لاستیکی معمولاً برای استفاده های شهری کاربرد بسیار فراوانی دارند، زیرا به روی سطوح فشار زیادی وارد نکرده و آسفالت و کفپوش های خیابان را مورد صدمه قرار نمی دهند. اما از چرخ زنجیری بیل مکانیکی برای راه های صعب العبور استفاده می کنند زیرا دارای آج های عمیقی است که بر روی زمین و خاک فرو رفته و به اصطلاح لیز نمی خورد و مقاوم است.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 172
نمایش همه
علاقه مندی ها ()