قطعات لودر ولوو شامل چه لوازمی می شود؟

لودر ولوو انواع و اقسام مختلفی دارد که شامل لودر ولوو ۴۴۰۰، لودر ولوو ۴۵۰۰، لودر ولوو ۲۰۰HL و تعداد بسیار دیگری از ولوو ها است. تفاوت این ولو ها با یکدیگر در کیفیت و توانایی وزن بار است. اما به طور کل قطعات لودر ولوو کار یکسانی انجام می دهند و کاربرد مجزا از یکدیگر ندارند. به عنوان مثال قطعات درونی ولو که شامل موتور است همگی در تمامی لودر ها کاربرد یکسانی دارند. مثلاً قطعات موتور در لودر ولوو شامل پیستون، یاتاقان ثابت، میل لنگ، سوزن فارسونگا، رادیاتور،  واتر پمپ، سیلندر و سر سیلندر، سوپاپ هوا، سوپاپ دود، واشر و بسیاری دیگر از قطعات مختلف و متفاوت را دارند. هم چنین می ‌توان به لوازم دیگر مانند گیربکس اشاره کرد. که همچنین خود گیربکس تشکیل شده است از تمامی لوازم و قطعه های گیربکس های شامل گیربکس های کلارک، Zf و گیربکس هایی و که مشابه آن هستند. همان طور که می دانید از وسایل مورد نیاز هر ماشین چه ماشین آلات سنگین و چه خودروهای سواری جک می باشد که خود جک به چند دسته تقسیم میشود که شامل: جک بالابر، جک خالی کن، جک پایه و بسیاری از جک های دیگر می باشد. برای خرید قطعات لودر ولوو به سایت مراجعه نمایید. 

از دیگر قطعات لودر ولوو می ‌توان به لوازمی که برای چرخ آن استفاده می شود، اشاره کرد که این قطعات و لوازم شامل رینگر، پلوس و هاب می باشد. لودر ها مانند دیگر ماشین ها دارای قطعات برقی هم می باشند که این قطعات برقی شامل سیم کشی، دینام، چراغ ها، بوبین، ترموستات و استارت و دیگر لوازم کاربردی می باشد. لودر ها در دسته ماشین آلات سنگین و بزرگ قرار می ‌گیرند اما این به این منظور نیست که تمامی قطعات داخلی که دیگر خودروها دارند لودر ها نداشته باشند. لودر ها از یک کابین تشکیل شده ‌اند که قطعات و لوازمی که درون کابین مورد استفاده قرار می گیرند شامل داشبورد، کولر، بخاری، صندلی، پدال ها، فرمان، دنده و... مواردی از این قبیل است.

توضیحاتی درباره قیمت و هزینه قطعات لودر ولوو:

می ‌دانیم که لودر جز ماشین آلات صنعتی است که در عمران و صنعت ساختمان سازی از آن استفاده می شود. از کارهای تخصصی لودر باید به خاک برداری، خاک ریزی، پر کردن چاله ها و حفر کردن چاله ها اشاره کرد. لودرها انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند و با اضافه کردن چند قطعه و لوازم خاص می توان آن ها را به ماشین های برف روب یا کانال کن تبدیل کرد. کاربرد و کارایی لودر ها مخصوصاً لودر های شرکت ولوو بسیار بالا است که از دو مدل چرخ تهیه و توزیع می شود. که چرخ های آن مانند دیگر ماشین آلات صنعتی شامل چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری هستند. که چرخ زنجیری برای مکان هایی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد که مسیرهای صعب العبور و شیب دار دارند، به دلیل اینکه آج های عمیقی که بر روی این لاستیک ها طراحی شده است موجب می شود که وسیله مورد نظر به اصطلاح سُر نخورد. اما چرخ های لاستیکی آن برای برطرف کردن نیاز در سطح شهر کفایت می کند. به این دلیل که به سطح زمین مثل سنگ فرش ها و آسفالت ها آسیبی وارد نمی کند. همانطور که می دانید، خرید لودر و ماشین آلات صنعتی به طور کل باید هزینه بسیار بالایی را پرداخت کرد. برای خرید قطعات لودر ولوو به سایت مراجعه نمایید.  

اما برای خرید قطعات لودر چینی و... نیازی به صرف هزینه های بسیار سنگین و گزاف نیست. می توانیم قطعاتی که دارای ضمانت پس از فروش و گارانتی هستند را از شرکت مورد نظر دریافت کنیم و با تعویض به موقع قطعات موجب بهبود و عملکرد بسیار بالای این لودر ها بشویم. یکی از افتخارات شرکت ولوو برای لودر هایی که به بازار عرضه می کند لودر هایی است که چرخ لاستیکی دارند. که این لودر ها را در مقیاس و اندازه کوچک و بزرگ به بازار وارد کرده است. که با کم کردن باد چرخ های لاستیکی می‌ توان به حرکت کردن لودر سرعت بخشید و این کار موجب اصطکاک کمتر لاستیک با زمین می شود، و آسیب های احتمالی که ممکن است به سنگ فرش ها وارد آید را به شکل قابل توجهی کاهش می ‌دهد. فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی در خدمت شماست.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 183
نمایش همه
علاقه مندی ها ()