امروزه برای برش فلزات مختلف از دستگاه های برش لیزر استفاده می شود. لیزر می تواند طرح های مورد نظر شما را ایجاد نماید. با استفاده از برش لیزر می توانید فلز های مختلفی از قبیل مس و برنج و استیل و آهن و... را برش دهید. دستگاه های برش امروزی با استفاده از لیزر برش را بر روی ورقه های فلزات ایجاد می نماید. دستگاه های برش لیزر مس باید دقت بالایی داشته باشند. برش لیزر می تواند طرح ها را با دقت بالایی ایجاد نماید و قطعات بسیار ریز را هم بتواند به خوبی برش دهد. در روش سنتی از ابزار آلات دستی برای برش فلزات استفاده می شد اما امروزه می توانیم با استفاده از دستگاه های پیشرفته در سرعت بسیار بالایی فلزات را در هر طرحی که می خواهیم برش دهیم. برش فلزات در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. برای اطلاع از هزینه برش لیزر مس به سایت مراجعه کنید. 

برش لیزر مس چه ویژگی هایی دارد

برای برش لیزر مس می توان تا 6میلی متر از ورق مس را برش داد. برای این که برش فلزات را انجام دهید باید از قطعات ورق استفاده نمایید. برش نامناسب باعث از بین رفتن فلز می شود و می تواند هزینه های اضافی را برای ما داشته باشد بنابراین با دستگاه های برش لیزر این مشکلات برطرف شده و ما می توانیم قطعات را  به راحتی برش دهیم و در نتیجه کیفیت بسیار بالایی را از آن ببینیم.

مس از آلیاژ های بسیار پر کاربرد بوده که استفاده های بسیاری از آن را می توانیم در صنایع مختلف ببینیم. با استفاده از برش لیزر مس ما علاوه بر برش های خطی می توانیم برش ها ی مختلفی را داشته باشیم همچنین حکاکی بر روی فلز را می توانیم با استفاده از لیزر انجام دهیم.

قیمت برش لیزر مس

قیمت برش لیزر در مقایسه با روش سنتی بسیار به صرفه است زیرا نیازی به استفاده از چندین دستگاه قدیمی را نداریم همچنین از نیروی کار بسیار کمتری در مقایسه با روش قدیمی استفاده می کنیم همین طور در مدت زمان کمی برش ها انجام می گیرد. بنابراین سرعت کار بسیار بالا رفته و بازدهی کار بالا می رود . همینطور با روش های دیگر به جز لیزر امکان برش های پیچیده وجود نداشته اما با لیزر می تاونیم ای قطعات را ایجاد کنیم. بنابراین هزینه ی خرید دستگاه برش لیزر بسیار به صرفه تر در مقایسه با این موارد در روش برش مکانیکی می باشد. برای سفارش برش لیزر مس ارزان به سایت مراجعه کنید. 

طرح هایی که می خواهیم بر روی فلزات با استفاده از لیزر ایجاد نماییم باید با استفاده از کامپیوتر به دستگاه داده شود و سپس بر اساس آن دستگاه برش ها را انجام می دهد.

از برش لیزر مس برای تولید انواع قطعه ها و لوازم خانگی استفاده می شود. لوازم مسی طرفداران بسیاری دارد بنابراین از برش لیزر مس بسیار استفاده می شود. سرعت در برش فلزات بسیار مهم است و هرچه سرعت کمتر باشد برش بهتر انجام می گیرد. برش لیزر با سرعت کم و مناسب با میزان ذوب در برش باید انجام گیرد. در دستگاه های برش لیزر مس تنظیماتی وجود دارد که می تواند برای قدرت و تمرکز بر نقاط باشد که با استفاده از این تنظیمات می توانیم انواع مختلفی از برش ها را داشته باشیم.

مراکز برش لیزر مس قیمت های مختلفی را برای لیزر در نظر می گیرند که به میزان کار و سختی آن مرتبط است. مرکز برش لیزر نیک از شرکت های معتبر در زمینه ی برش لیزر مس و انواع دیگر فلزات می باشد. برای سفارش برش لیزر به سایت مراجعه نمایید و برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. این مجموعه خدمات رسانی عالی و فوری را با مناسب ترین قیمت انجام می دهند.

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 329
نمایش همه
علاقه مندی ها ()