کابینت کلاسیک و ویژگی های آن:

در مقاله های قبلی در رابطه با انواع کابینت های آشپزخانه توضیح داده شده است. در این مقاله به نوع مهمی از کابینت آشپزخانه یعنی کابینت کلاسیک می‌خواهیم بپردازیم. همان طور که در مقاله قبل گفته شد کابینت های کلاسیک نوعی کابینت زیبا با طراحی قدیمی هستند که در خانه های امروزی می توان آن ها را یافت. البته ممکن است این روز ها کابینت های مدرن چشمگیر تر باشند و بیش تر از آن ها استفاده نمایند، اما با این وجود هنوز کابینت های کلاسیک طرفداران خاص خود را دارند. ابتدا قبل از هر چیز باید شما را با کابینت کلاسیک آشنا گردانیم و بگویم که کابینت های کلاسیک چیست؟ برخی افراد به سبک های کلاسیک یا همان سبک های قدیمی بسیار علاقه مند می باشند.  ما می‌دانیم که کابینت ‌آشپزخانه از ضروری ترین اجزای یک آشپزخانه است. بدون کابینت ها هیچ آشپزخانه زیبا و کاربردی نیست. از این رو باید اهمیت کابینت ها را کم نشماریم. کابینت ها از گذشته تا کنون در آشپزخانه ها به شکل های مختلف وجود داشتند. در گذشته از کابینت های تمام فلزی استفاده می شد اگر چه دارای مقاومت زیادی در برابر ضربه های فیزیکی بودند اما به زیبایی کابینت های امروزی نبودند. طرح آن ها ساده و نصب آن ها بسیار راحت بود اما به زودی در معرض رطوبت دچار زنگ زدگی می‌شدند. با گذشت زمان و پیشرفت علم و فناوری کابینت ها با طراحی ویژه در آشپزخانه ها قرار گرفتند. از جنس، رنگ و طرح کابینت که بگذریم. کاربرد آن بسیار اهمیت دارد و شما می توانید هر نوع کابینت را با سلیقه ی خاص خود و به صورت منحصر به فرد در آشپزخانه خود قرار دهید. کابینت های کلاسیک جزو آن دسته کابینت های زیبا و جذاب هستند که می‌توانند رضایت هر سلیقه ای را به خود جلب نمایند.برای اطلاع از قیمت انواع کابینت کلاسیک به سایت مراجعه کنید. 

نکات مهم برای خرید کابینت آشپزخانه:

 چند نکته در رابطه با خرید کابینت وجود دارد که ما در این مقاله می‌خواهیم به آن بپردازیم. مسلماً به خاطر این که خانم ها بیش تر با آشپزخانه و کابینت آشپزخانه سر و کار دارند. برای آن ها بسیار حائز اهمیت است که چه نوع کابینتی با چه نوع سایزی خریداری شود. از جمله مهم ترین نکات برای انتخاب یک کابینت کلاسیک به شرح زیر می باشد:

سایز کابینت: در واقع جادار بودن کابینت یکی از ویژگی‌ های خاص کابینت کلاسیک می باشد. به عبارت دیگر باید بدانید که کابینت های کلاسیک نسبت به کابینت های مدرن جادار تر و عمیق تر هستند. این ویژگی می تواند باعث شود که ما بتوانیم در آن وسایل زیادی را جایی دهیم این نوع کابینت ها علاوه بر زیبایی خاصی که دارد می ‌تواند در فضای آشپزخانه شما صرفه جویی نماید زیرا با قرار دادن وسایل زیادی در خود فضای خالی زیادی را ایجاد می نماید. به طوری که می توان به آن کابینت بهینه ساز فضا نیز گفت.

کابینت کلاسیک یا کابینت ویترینی:

یکی دیگر از ویژگی ‌های کابینت کلاسیک که بسیار مورد علاقه خانم ها می باشد حالت ویترینی آن است. حالتی ویترینی یعنی به جای درب های فلزی چوبی و غیره از شیشه استفاده شده و می توان محتویات داخل کابینت را مشاهده نمود. خانم های با سلیقه می‌توانند از این کابینت ها به نحو احسن استفاده نموده و ظروف زیبا و گران بهای خود را در آن قرار دهند و آن را در معرض نمایش دیگران قرار بدهند. وجود درب های شیشه ای می تواند علاوه بر زیبا ساختن آشپز خانه، خود تنوعی در بین کابینت ها نیز به شمار آید. البته باید بدانید که تمام بخش های درب شیشه ای از جنس شیشه نمی باشد بلکه ممکن است شیشه با فریم های فلزی یا چوبی پوشیده شده باشد. همین وجود درب های شیشه ای است که حالت کلاسیک را به آشپزخانه هدیه می دهد. برای اطلاع از هزینه نصب کابینت به سایت شرکت آکاژو دیزاین مراجعه نمایید.

اگر از کابینت کلاسیک استفاده می‌کنید بهتر است یک جزیره درست در وسط آشپزخانه خود قرار دهید. این امر می‌تواند به کلاسیک شدن آشپزخانه ی شما کمک به سزایی نماید. روی این جزیره می توانید سینک ظرفشویی و یا گاز صفحه ای را قرار دهید. این کار باعث می شود در عین کلاسیک بودن در آشپزخانه ی شما یک حالت لوکس به وجود آید. کابینت های کلاسیک دارای طرفداران پروپاقرص خود می باشند از این رو نمی توان گفت که با وجود کابینت های مدرن و سبک های مدرن این نوع کابینت از بازار خارج شده و دیگر طرفداری ندارند. در خانه هایی که سبک سلطنتی فرمانروا است استفاده از این کابینت ها می تواند یک هماهنگی زیبا و خاص را به وجود آورد. در آشپزخانه های کوچک این کابینت ها بسیار زیبا و کاربردی به نظر می‌رسند زیرا به خاطر جا دار بودن خود می‌توانند فضای کم آشپزخانه را جبران نمایند. اگر در کنار استفاده از این نوع کابینت میز ناهار خوری کلاسیک و یا سلطنتی نیز استفاده نمایید می ‌توانید قدم بزرگی در راستای زیبایی منزل خود بردارید.

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 185
نمایش همه
علاقه مندی ها ()