تفاوت کمد دیواری ها از نظر جنس و سبک:

همه ی کمد های دیواری از چوب ساخته شده اند. البته ما این روز ها کمد دیواری هایی با درب شیشه ای و یا بدون درب را می‌توانیم مشاهده نماییم. بهتر است که برای کمد های دیواری خود از چوب گردو استفاده نمایید زیرا چوب گردو مقاومت بیشتری دارد و هم چنین دارای ویژگی های زیر می باشد:

 جنس مرغوب و مقاوم

 رنگ زیبا

 عدم فرسودگی به مرور زمان

و غیره.برای اطلاع از قیمت انواع کمد دیواری  به سایت مراجعه نمایید. 

چوب درخت گیلاس و درخت بلوط نیز می تواند پیشنهاد خوبی برای ساخت این کمد ها باشد. باید بدانید که چوب درخت گیلاس رنگ روشنی داشته و از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. در ساخت کمد های دیواری از مصنوعات چوبی همانند ام دی اف ممبران و غیره نیز استفاده می شود.  بهتر است بدانید که چوب های طبیعی درخت گردو درخت بلوط درخت گیلاس و غیره بهتر می باشند اما ام دی اف ظاهر زیباتری دارد. تنوع رنگ و طرح در ام دی اف بیش تر بوده و هم چنین قیمت کمد های ساخته شده با این مصنوعات چوبی ارزان تر است. از نظر مقاومت ام دی اف با سایر چوب ها همسان است. همانند کابینت های آشپزخانه ، کمد های دیواری دارای انواع و سبک های خاصی هستند. سبک های مدرن و کلاسیک در کمد های دیواری این روزها بسیار مطرح است. معمولاً در کمد های دیواری که از شیشه و آینه استفاده می‌شود و هم چنین رنگ روشن تری دارند مدرن تر هستند. بهتر است در کمد های دیواری طبقه ی کفش ها را در جای مناسب قرار داده و برای آن از درب شیشه ای استفاده شود زیرا با قرار دادن کفش هایی زیبا در این قفسه ها می توان ظاهر زیباتری به اتاق بخشید. کمد های دیواری مدرن پرطرفدارترین نوع کمد های دیواری می باشند. نوع مدرن باید در عین ساده بودن ظاهری زیبا و شیک داشته باشد. زیباترین نوع کمد های دیواری مدرن به رنگ سفید هستند که دارای قفسه هایی بدون درب می باشند.

 کمد دیواری کلاسیک:

اگر سایر قسمت های خانه شما کلاسیک باشد می توانید این نوع کمد دیواری را انتخاب نمایید. اگر چه نوع مدرن این روز ها بیش تر رایج است اما کمد های دیواری کلاسیک نیز زیبایی خاص خود را دارند. کاربرد هر دو نوع یکسان است. از نظر کیفیت با توجه به نوع چوب و مصنوعات به کار رفته در آن متفاوت می باشد. کمد دیواری می‌تواند مخصوص نگهداری رخت خواب، لباس، لوازم خانه و غیره باشد. باید بدانید که در هنگام خرید یا ساخت کمد های دیواری حتماً این نکته را در نظر داشته باشید که برای چه منظوری می خواهید از آن استفاده نمایند زیرا کمد های دیواری مخصوص رخت خواب و کمد های دیواری مخصوص نگهداری لباس بسیار متفاوت است.برای سفارش خرید کمد دیواری باکسی به سایت مجموعه آکاژو دیزاین مراجعه نمایید.

کمد دیواری مخصوص رخت خواب:

 کمد های دیواری مخصوص رختخواب معمولاً بزرگ تر، جا دار تر و بدون قفسه هستند. این در حالی است که کمد های دیواری مخصوص لباس دارای میله برای نگهداری و آویزان کردن لباس ها، دارای کشو های زیاد برای نگهداری لباس ها و حتی قفسه‌ های کوچک است. اگر بخواهید کمد دیواری را جهت نگهداری وسایل خانه بسازید باید از قفسه های بزرگ و محکم استفاده نمایید. شما می توانید سایز قفسه ها را به دلخواه خود انتخاب نمایید. یکی از کاربردی ترین مصنوعات چوبی و وسایل خانه کمد دیواری می باشند که این روز ها هیچ خانه ‌ای بدون آن ها دیده نمی شود. همانند هر وسیله ی دیگری در حین خرید کمد های دیواری باید یکسری اطلاعات پایه را داشته باشید. با مطالعه ی این مقاله می ‌توانید خرید مناسب و خوبی داشته باشید. در مقاله های بعدی به توضیح کامل تری از کمد های دیواری خواهیم پرداخت. ذکر تمام ویژگی های یک کمد دیواری در حوصله ی این مقاله نمی گنجد.

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 265
نمایش همه
علاقه مندی ها ()