کابینت آشپزخانه و نکات خرید آن:

کابینت تمام چوب از دیگر کابینت های آشپزخانه است و معمولاً از این کابینت ها به ندرت استفاده می‌شود. شما می‌ توانید آن ها را در خانه های مدرن و قدیمی پیدا نمایید اما بهتر است که از آن برای سبک های کلاسیک استفاده کنید. قیمت این کابینت ها نیز همانند قیمت کابینت های هایگلاس زیاد است. هم چنین از دیگر معایب این کابینت زمان زیاد برای نصب آن ها می باشد.

 کابینت آشپزخانه تمام فلز:

 این نوع کابینت ها همانطور که از نام آن ها پیدا است دارای جنسی از فلز می باشند. اگر چه مقاومت آن ها بسیار زیاد است اما عیب های آن بسیار چشمگیر می‌باشد. این کابینت ها قابل رنگ آمیزی هستند و می‌توان با رنگ زدن آن ها به راحتی ترمیم کرد. از آن جایی که فلز در برابر آب مقاوم نیست این کابینت ها به زودی دچار زنگ زدگی شده و فرسوده می ‌شوند. یکی از مزیت ‌هایی که این کابینت ها دارند قیمت ارزان آن ها می باشد. به طور کلی شما می توانید با مطالعه این مقاله کابینت مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.برای اطلاع از نصب انواع کابینت آشپزخانه به سایت مراجعه کنید. 

نکات مهم برای خرید کابینت آشپزخانه:

 معمولاً از آن جایی که خانم‌ ها بیش تر از آقایان با آشپزخانه و وسایل آشپزخانه سروکار دارند. از خود حساسیت بیش تری در هنگام خرید کابینت نشان می دهند. البته باید بدانید که انتخاب یک کابینت مناسب می تواند شما را از دردسرهای زیادی رهایی بخشد. کابینت آشپزخانه تعیین‌کننده زیبایی دکوراسیون یک آشپزخانه می باشد. دانستن یکسری اصول به شما کمک می کند تا مناسب ترین کابینت آشپزخانه خود را انتخاب نمایید. اولین چیزی که برای خرید یک کابینت آشپزخانه مورد بررسی قرار می گیرد سبک و مدل کابینت می باشد. همانطور که در مقاله های قبلی ذکر شد دو نوع سبک مدرن و کلاسیک برای کابینت های آشپزخانه در نظر گرفته شده است. معمولاً سبک های مدرن این روزها رواج بیش تری دارند اما هنوز سبک های کلاسیک حرفی برای گفتن دارند. توجه داشته باشید که سبک آشپزخانه کاملاً هماهنگ با سبک سایر مکان های خانه شما باشد. همواره سعی کنید که آشپزخانه خود را محلی دلچسب و دلنشین بسازید زیرا می‌تواند در روحیه ی شما بسیار تاثیر گذار باشد.برای نصب کابینت مدرن با قیمت مناسب به سایت مراجعه کنید.

خرید کابینت هایگلاس:

 همانطور که در مقاله پیشین گفتیم کابینت های های گلاس از معروفترین کابینت های مدرن هستند در حالیکه کابینت های تمام چوب تنها برای سبکهای کلاسیک مناسب می باشند. در ادامه می خواهیم شما را با انواع کابینت آشنا گردانیم که نام آن ها به شرح زیر می باشد:

 کابینت هایگلاس

 کابینت ام دی اف

 کابینت پی وی سی

 کابینت تمام چوب

 کابینت ممبران

 کابینت تمام فلز

 و غیره

تمام کابینت هایی که در بالا ذکر شد دارای ویژگی های خاص خود هستند. بدنه ی کابینت یکی از مهم‌ترین اصول برای خرید کابینت آشپزخانه می باشد. همانطور که می دانید بدنه ی کابینت بسیار موثر در کارآمدی کابینت و حتی زیبایی آن می باشد. در مورد جنس کابینت در مقاله قبلی به طور کامل توضیح داده ایم. شما با توجه به نیاز خود باید یکی از انواع جنس های کابینت را انتخاب نمایید اما پیشنهاد ما به شما کابینتی است که دارای مغز ام دی اف و چه چیزی از جنس ملامین باشد. اگر در اطراف کابینت از نوار استفاده شده باشد یک حسن برای کابینت به شمار می رود زیرا هم به آن ظاهر زیبایی می بخشد و هم مقاومت کابینت را افزایش می دهد. این نوارها از جنس پی وی سی هستند و دارای کیفیت بسیار عالی می باشند. شما می توانید با خرید این نوع کابینت ها خیالی آسوده و راحت داشته باشید.

 صفحه کابینت آشپزخانه : از دیگر اصول مهم در حین خرید کابینت است که باید به آن حتماً توجه نمود و از آن جایی که صفحه کابینت با آب و حرارت در تماس است باید یک جنس مقاوم برای ساخت آن انتخاب شود.

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 190
نمایش همه
علاقه مندی ها ()