فارادیک از جمله دستگاه هایی است که در جهت امور درمانی در مراکز پزشکی مورد استفاده قرار گرفته می شود. درمان چاقی مسئله ای است که در آن نیاز است که به کاهش چربی توجه ویژه ای شود که بر طبق اصول و رعایت موازین بهداشتی و درمانی صورت بگیرد. خرید دستگاه لاغری فارادیک با قابلیت هایی که دارد، در مدت زمان مشخص و گذراندن دوره های مشخصی می تواند به درمان افراد چاق کمک شایانی کند. اضافه وزن علاوه بر آنکه ممکن است بیماری های جسمی را برای فرد ایجاد کند، بلکه بر روی روحیۀ فرد تأثیرگذار خواهد بود و به نوبۀ خود بیماری های روانی عدم اعتماد به نفس و افسردگی را نیز در پی داشته باشد. لیکن با استفاده از راهکارهای عملی که توسط محققان و پژهشگران انجام شده است، تحت نظر پزشکان متخصص، می توان با استفاده از دستگاه های لاغری در کنار گرفتن رژیم غذایی و همچنین تحرکت های ورزشی می توان به صورت کاملاً اصولی به وزن ایده آل دست یافت و دچار مشکلات و اختلالات قرار نگرفت. برای اطلاع از قیمت فروش انواع دستگاه فارادیک به سایت مراجعه کنید.

مزایای دستگاه لاغری فارادیک

مزایای دستگاه لاغری فارادیک یا دستگاه استیمولاتور به فرد چاق کمک می کند تا توده های چربی که در ناحیه های مختلف بدن انباشته شده اند را با استفاده از فرکانس بالایی که توسط پالس های الکتریکی دستگاه فارادیک تخریب کند و به افزایش گردش خون و اکسیژن این نواحی کمک کند. همانطور که مطرح شد، عملکرد این دستگاه بر اساس ارسال پالس های الکتریکی به سلولیت های چربی است تا بدین وسیله بتوانند با ایجاد فشار بر روی سلولیت ها، موجب شکستگی و متلاشی شدن بافت های چربی موضعی گردد. استفاده مرتب و مداوم روزانه از دستگاه های لاغری می تواند تأثیر مثبت خود را برای افراد بگذارد، به همین جهت همواره پیشنهاد می شود تحت نظر پزشک معالج از چنین دستگاه هایی استفاده شود تا مشکلات و اختلالات جانبی برای فرد ایجاد نگردد.

با توجه به افراد مختلف و همچنین حجم توده های چربی که در قسمت های مختلف بدن دارند، نیاز است که به صورت کاملاً تخصصی، میزان پالس های الکتریکی توسط دستگاه به سطح چربی ارسال شود تا تأثیر مثبت بر روی فرد داشته باشد. همچنین افرادی که به دلیل زایمان با مشکلات افتادگی پوست مواجه شده اند، می توانند با استفاده از دستگاه های لاغری فارادیک، نسبت به از بین بردن آثار افتادگی پوستی اقدامات لازم را انجام دهند.برای خرید دستگاه فارادیک 20 پد چمدانی به سایت مراجعه نمایید. 

خرید فارادیک

خرید فارادیک به عنوان یک دستگاه لاغری برای مراکز فیزیوتراپی و کلینیک های درمان لاغری پیشنهاد می شود تا بتوانند از مزایای این دستگاه در جهت بیماران و مراجعه کنندگان مجموعه استفاده کنند. با استفاده از این دستگاه با ارسال فرکانس به سطح چربی اعضای بدن، باعث تحریک ماهیچه های بدن می شود و به نوعی بدن را منقبض و منبسط می کند و موجب تقویت ماهیچه های بدن می شود و متناسب با میزان سطح چربی عضله، بخشی از توده های چربی را کاهش می دهد. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با لاغری بیان می شود، مسئله تداوم و رعایت تمام نکات مهم سلامتی می باشد که به ورزش و رژیم غذایی نیز مرتبط هستند.

قیمت فارادیک

قیمت فارادیک با توجه به مدل و سطح امکاناتی که در دستگاه قرار داده اند، بستگی دارد. برای آگاهی از قیمت خرید دستگاه لاغری فارادیک، می توانید با واحد فروش تماس بگیرید. با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی فروش دستگاه های لاغری، می توانید پس از بررسی کامل مدل های مختلف دستگاه فارادیک، نسبت به خرید اینترنتی دستگاه فارادیک اقدام نمائید.

فروشگاه اینترنتی HI LIFE از جمله فروشگاه های اینترنتی است که چندین سال به صورت حرفه ای در این حوزۀ فروش انواع دستگاه لاغری در تهران فعالیت حرفه ای انجام می دهد.

ایمیل : hamidi.shm@gmail.com

آدرس:تهران-خیابان ولیعصر-پایین تر از تقاطع جمهوری(سه راه جمهوری)-نبش سینمای شهر قشنگ-فروشگاه تهران متال

"مراجعه حضوری فقط با هماهنگی قبلی و تماس با شماره های زیر"

تلفن:77142605-021

همراه: 09129589806    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 374
نمایش همه
علاقه مندی ها ()