پوستر دیواری انواع جدید از کاغذ دیواری های قدیمی است که در تنوع بالا تر و با جنس های مختلف و باکیفیت تر از گذشته روی کار آمدند. تفاوتی که میان پوستر دیواری و کاغذ دیواری داریم این است که در چاپ کاغذ دیواری طرحی تکرار می شود که سرتاسر کاغذ دیواری به همین صورت می باشد اما در چاپ پوستر دیواری یک طرح کلی را داریم که این طرح از چینش تکه های پوستر دیواری در کنار هم به وجود می آید. چاپ پوستر دیواری امروزه در انواع طرح ها و رنگ ها انجام می گیرد. همین طور اگر شما بخواهید می توانید چاپ پوستر دیواری را به صورت اختصاصی داشته باشید. پوستر دیواری ها را می توان از فروشگاه های دکوراسیون داخلی خریداری نمود. برای  سفارش چاپ پوستر دیواری ارزان و بادوام به سایت مراجعه کنید. 

اگر می خواهید پوستر دیواری را برای منزلتان انتخاب کنید می توانید از طرح های مختلفی استفاده کنید مثلا برای اتاق حال یک پوستر و برای اتاق های خواب نیز هر کدام پوستر هایی با طرح های جداگانه را در نظر بگیرید. پوستر دیواری که در اتاق ها نصب می شود بهتر است بر روی دیوار اصلی قرار بگیرد تا بتواند جلوه ی بهتری را داشته باشد. همچنین برای اتاق های خواب می توان از طرح های زیبا و آرامش بخش مثل طرح گل و طبیعت استفاده کرد. چاپ پوستر دیواری ها باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا بتواند بیشترین تاثیر را بگذارد. طرح شما هر چه قدر هم زیبا باشد اما برای چاپ پوستر دیواری از کاغذ و چاپ باکیفیتی استفاده نکنید نتیجه ی کار رضایت بخش نخواهد بود.

بنابراین اگر می خواهید چاپ پوستر دیواری را به صورت اختصاصی انجام دهید در ابتدا کاغذ باکیفیتی را انتخاب کنید که دارای دوام بالایی باشد سپس به یک مرکز معتبر برای سفارش چاپ پوستر مراجعه نمایید. مراکز معتبر از به روز ترین دستگاه ها برای چاپ انواع پوستر های دیواری استفاده می کنند.

چاپ پوستر دیواری برای مکان های مختلف

چاپ پوستر دیواری برای مکان های مختلف می تواند به صورت متفاوت باشد. مثلا شما برای منزل می تواند از انواع طرح های دلخواهتان استفاده کنید. انواع طرح های چهره و مدرن و طبیعت و اشکال سه بعدی برای منزل زیبا می باشند. اما برای محیط های اداری و تجاری بهتر است از طرح های ساده تر استفاده شود تا محیط را بیش از حد شلوغ نکند. برخی از صاحبین کسب و کار ها برای محیط کار خود سفارش چاپ پوستر دیواری در طرح های مرتبط به شغلشان را می دهند که می تواند بسیار زیبا باشد و در ذهن مراجعین نیز تاثیر بسیار خوبی ایجاد کند.

ترکیب رنگی پوستر دیواری باید هماهنگ با لوازم باشد تا بیشترین تاثیر را داشته باشد. استفاده از رنگ های نامتناسب با لوازم دکوراسیون می تواند جلوه ی بد و نامنظمی را ایجاد کند. شما می توانید برای چاپ پوستر دیواری از چند رنگ هماهنگ با هم استفاده کنید. برای خرید انواع پوستر دیواری طبیعت و منظره به سایت مراجعه کنید. 

 هزینه ی چاپ پوستر دیواری

هزینه ی چاپ پوستر دیواری به عواملی همچون کاغذ مورد استفاده در پوستر دیواری، طرح مورد نظر و ابعاد و ... دارد که هر یک از این عوامل می تواند تاثیر مستقیم بر روی قیمت چاپ داشته باشد اما برای چاپ پوستر دیواری بهتر است کیفیت را بیشتر از کمیت مورد توجه قرار دهید زیرا در صورت پایین بودن کیفیت شما مجبور به هزینه ی دوباره خواهید بود اما اگر از پوستر دیواری های باکیفیت و قابل شستشو و بادوام استفاده کنید تا مدت زمان طولانی نیازی به تعویض آن نخواهید داشت.

فروشگاه دکور آفیس از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش و چاپ پوستر دیواری می باشد. این مرکز بهترین خدمات را با کمترین قیمت به مشتریان خود ارائه می کند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 191
نمایش همه
علاقه مندی ها ()