درب های اتوماتیک برای باز و بسته شدن به صورت اتوماتیک نیاز به جک برقی دارند . امروزه انواع مختلفی از انواع درب های اتوماتیک روی کار آمده اند که هر یک برای مکان های مختلف کارایی مناسب دارند و دارای قیمت های مختلفی می باشند. درب اتوماتیک دربی است که مجهز به سیستم هوشمند بوده و بتواند از راه دور کنترل شود. استفاده از جک برقی پارکینگ به شما این امکان را می دهد که در زمان تردد بتوانید با استفاده از ریموت کنترل ، آن را باز و بسته کنید بنابراین نیازی نیست که شما در سرمای زمستان از خودروی خود بیرون بروید و به راحتی و با استفاده از یک دکمه درب را کنترل می نمایید. برای اطلاع از قیمت فروش جک برقی به سایت مراجعه نمایید. 

انواع جک برقی

جک های برقی در انواع جک الکترومکانیکی ، هیدرولیکی و پنوماتیک قرار دارد. هر یک از این جک ها برای مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. شما با توجه به درب و میزان تردد می توانید از این جک ها استفاده کنید. جک های برقی قابل نصب بر روی یکی از لنگه ها و یا هر دو لنگه می باشند. جک های برقی قابل نصب برای درب های لولایی و ریلی می باشند. با توجه به موقعیت پارکینگ خود می توانید از انواع جک برقی لولایی و ریلی استفاده کنید. مثلا به دلیل این که درب های لولایی نیاز به فضای مقابل برای باز شدن دارند قابل اجرا برای ورودی های با فضای کم نیستند همین طور انواع ریلی بسیار مناسب برای پارکینگ های داخل کوچه می باشد اما برای نصب جک برقی ریلی نیز باید در کنار درب فضا برای باز شدن ریلی درب وجود داشته باشد.

به همین دلیل برای نصب جک برقی باید حتما از یک متخصص کمک بگیرید تا بتوانید به بهترین شکل جک را انتخاب نمایید. در مکان های مختلف با توجه به تردد می توانید انواع جک را انتخاب نمایید. برای این که بتوانید این جک ها را تهیه نمایید به سایت مراجعه کنید.

درب اتوماتیک دو لنگه

درب های اتوماتیک دو لنگه برای ساختمان هایی به کار می رود که در دو طرف فضای مناسبی برای باز شدن درب وجود داشته باشد. با استفاده از درب نباید هیچ گونه مزاحمتی برای سایر افراد داشته باشد.برای خرید جک پارکینگ CAME  به سایت مراجعه نمایید.

قطعات جک برقی

بازو ها یکی از اصلی ترین قطعات در جک های برقی می باشند. مرکز کنترل از دیگر اجزای جک های برقی می باشند. رسیور از دیگر اجزای جک های برقی می باشد که برای کد گرفتن ریموت ها به کار می رود. چراغ های هشدار دهنده از لوازم دیگر جک برقی می باشد که باید در مقابل دید افراد قرار بگیرد و در زمان های باز و بسته شدن به این وسیله مشخص شود. چشمی نیز از اصلی ترین قطعات جک های برقی می باشد که این قطعه وظیفه دارد از برخورد درب با اشخاص جلوگیری کند. ریموت نیز برای هدایت از راه دور بوده و می توان به وسیله ی آن درب را باز و بسته کرد و سایر قطعات فرعی

جک برقی در انواع مختلف دارای تفاوت هایی نیز می باشد مثلا زاویه ی باز شدن آن می تواند مختلف باشد و یا ولتاژ هر یک می تواند متفاوت باشد همینطور جنس قطعات و نوع برد در هر یک مخصوص به خود می باشد.

شرکت های فروش جک برقی این وسیله را در قیمت های مختلفی به فروش می رسانند. معمولا شرکت های عرضه کننده ی جک برقی ، خدمات نصب را هم دارند و می توانید از آن ها برای نصب کمک بگیرید. شرکت فنی مهندسی فهام در از بزرگ ترین شرکت های پخش کننده ی انواع جک های برقی می باشد. این شرکت تمام تلاش خود را در راستای رضایت مشتریان و خدمات دهی خوب و به موقع به عمل می آورد.  

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 242
نمایش همه
علاقه مندی ها ()