باسکول صنعتی 100 کیلویی پیام توزین مدل TS100:

مشخصات باسکول صنعتی 100 کیلویی پیام توزین مدل TS100:

باسکول صنعتی مدل TS100 دارای ظرفیت ۱۰۰ کیلوگرمی است، که دقتی با حساسیت ۲۰ گرم دارد. سینی مورد استفاده در این باسکول صنعتی با ابعاد ۳۰×۴۰ به کار گرفته شده است. جنس سینی از فلز ساخته شده و این محصول فاقد چرخ است. برای ساخت بدنه ی باسکول از فلز استفاده کرده اند و ساختار آن متحرک نیست و ثابت است. محصول مورد نظر دارای یک صفحه نمایش قیمت نیز می باشد. که به آن نمایشگر هم‌ می گویند. از مهم ترین ملاک هایی که برای محصول مورد بحث بسیار ضروری و لازم است عمر طولانی مدت و با کیفیت باسکول صنعتی می باشد. میزان دقتی که این دستگاه دارا است قابل تغییر و تنظیم‌ بوده و می توان دقت ۲۰ گرمی آن را افزایش یا کاهش داد. روی این‌ محصول علمکی به طول ۳۰‌سانتی متر بنا شده است که روی این علمک جعبه یا یک محفظه ای با جنس فلزی قرار دارد و در واقع صفحه نمایش قیمت روی این‌ علمک  و در داخل ِن جعبه درب دار قابل مشاهده است. برای اطلاع از قیمت فروش باسکول صنعتی پند به سایت مراجعه نمایید. 

نمایشگر در این باسکول صنعتی از نوع ال سی دی می باشد و به راحتی می توان از آن در نور خورشید نیز استفاده نموده و اطلاعات را روی آن مشاهده کرد. نکته ی مهم و قابل توجه در این محصول این ‌است که در هنگامی که برق شهری مشکل پیدا کرده و قطع شده است، باتری داخلی باسکول صنعتی مدل TS100 این ‌قابلیت را دارد که برق را در خود ذخیره کند و در مواقع اضطراری می تواند باسکول را روشن نگه دارد. به طور معمول مدت زمانی که باتری داخلی می تواند برق را در خود ذخیره کند و نگه دارد ۷ روز یا به عبارتی یک هفته می باشد. باتری این‌ محصول را می توان به وسیله ی برق شهری نیز شارژ کرد، و اطمینان داشت که صدمه ای به آن وارد نمی شود.

سایر مشخصات باسکول پیام توزین TS100:

 باسکول صنعتی، باسکولی است که در واقع تهیه ی آن خریدی اقتصادی به شمار آمده و برای کسانی که در شغل خود از باسکول استفاده می کنند، مانند سبزی فروشی ها و کسانی که شغل سیار دارند و یا حتی ابزار فروشی ها، خریدی مقرون به صرفه می باشد، چرا که عمر مفید آنها بسیار بالاست و رنگی که به بدنه ی آن می زنند رنگ ضد خش می باشد و در گذر زمان به علت جنس فلزی و رنگ ضد خش آن بدنه آسیب نمی بیند و ظاهر شکیل خود را از دست نمی دهد. دیگر ویژگی منحصر به فرد محصول نام برده، داشتن پارسنگ است. یعنی اینکه با داشتن پارسنگ می توان وزن خالص چیزی که اندازه گیری می کنیم را به دست آورد. این قابلیت در تعداد محدودی از باسکول ها وجود دارد که باسکول صنعتی مدلTS100  از داشتن این ویژگی خاص محروم نیست. باید عنوان کرد که جنس فلزی بدنه ی باسکول موجب استحکام آن می شود و می توان از آن سال های متمادی استفاده کرد . برای خرید از  مرکز فروش باسکول پند به سایت فروشگاه پند گستر مراجعه کنید.

منبع تغذیه آن برق شهری است. دارای ویژگی مهم‌ شارژ شدن است و مدت نگهداری و ذخیره شارژ درون باتری در آن ۷ روز است. بدنه ای محکم و از جنس فلز دارد که رنگ های جذاب مثل نارنجی روی محصول به کار می برند که باعث جذب افراد می شود و ضمنا از رنگ ضد خش در آن استفاده می شود، پس نگرانی برای آسیب رسیدن به بدنه و رنگ‌ محصول به شکل چشم گیری کم‌ می شود. می توان وزن خالص اجسام را بر روی آن به دست آورد. صفحه نمایشگر دارد که قابلیت نشان دادن قیمت را دارد. قابلیت تنظیم‌ دقت را دارا است. نسبت به ویژگی های خاص و منحصر به فردی که دارد قیمت مناسب و بسیار ارزانی دارد و خریدی کاملا مقرون به صرفه است.

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
خط اختصاصی ← 02180808081
تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712

مشاوره فروش: 09123124701 خانم نیکنام

نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 247
نمایش همه
علاقه مندی ها ()