کانال سازی کولر یکی از خدماتی است که در زمان ساخت یک ساختمان انجام می گیرد. کانال سازی کاری تخصصی بوده و برای اجرای آن باید از افراد ماهر کمک گرفت. برای این که بتوانیم کانال کولر را به درستی اجرا نماییم باید از شخص ماهر برای این کار کمک گرفته شود. کانال سازی کولر برای کولر های آبی به کار می رود. شیوه ی کانال کشی بسیار مهم بوده و باید به درستی انجام گیرد تا بهترین تاثیر را داشته باشد. کانال کشی باید طوری باشد که بتوان از طریق آن تمامی اتاق ها را خنک نمود.

اگر شما کولر بسیار مناسبی هم داشته باشید اما از کانال کشی خوبی برخوردار نباشید ، نمی توانید به طور کامل از کولر استفاده کنید. برای انجام کانال سازی کولر از ورق های آهن استفاده می شود. کانال های کولر معمولا در داخل سقف قرار می گیرند اما در مواردی که زیر سازی وجود نداشته باشد باید از کانال کشی روی کار استفاده کنید. انجام کانال سازی کولر  به دلیل این که با یکبار انجام مدت ها از آن استفاده می شود بهتر است به صورت کاملا اصولی انجام گیرد و از بهترین لوازم برای اجرای آن استفاده کرد.

ورق مورد استفاده در کانال سازی کولر

در کانال کشی ها از ورقی استفاده می شود که دچار زنگ زدگی نشود و دوام و ماندگاری بسیاری داشته باشد به همین منظور از ورق گالوانیزه استفاده می شود. ورق گالوانیزه ورقی است که استحکام بسیار بالایی دارد و در برابر عوامل طبیعی باد و باران مقاوم می باشد همچنین در مقابل ضربه از خود مقاومت بالایی را نشان می دهد. همان طور که می دانید ورق ها در ضخامت های مختلفی تولید می گردند که انتخاب ضخامت ورق در کانال سازی کولر بسیار مهم می باشد. در واقع کانال طوری طراحی می شود که استفاده از تمامی ضخامت ها برای آن ممکن می باشد اما استفاده از ورق هایی با ضخامت بالا می تواند دوام و ماندگاری آن را تضمین نماید گرچه میزان هزینه برای ضخامت بالاتر ، بیشتر می باشد اما باید توجه داشته باشید که شما یکبار می خواهید هزینه کنید و تا زمانی که دچار مشکلات کانال نباشید معمولا تعویض کمتر صورت می گیرد.

استفاده از ورق هایی با ضخامت کم توصیه نمی شود زیرا این ورق ها نمی توانند به خوبی هوای خنک را انتقال دهند و به دلیل ضخامت کم آن ها هوای گرم محیط بر روی کانال تاثیر بیشتری گذاشته و در نهایت هوا خیلی خنک نمی ماند ، همچنین ضخامت کم ورق موجب پوسیدگی زودهنگام آن می شود بنابراین بهتر است از ورق در ضخامت های بالا استفاده شود.

نصاب حرفه ای در کانال سازی کولر

کانال سازی کولر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. همان طور که استفاده از کولر مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است، کمک گرفتن از نصاب حرفه ای می تواند بسیار موثر واقع شود . اگر شما از کولر بسیار باکیفیت نیز استفاده کنید اما نصاب حرفه ای نباشد و نتواند به خوبی کانال کشی را اجرا کند، بازدهی خوبی از کولر نخواهید داشت. نقشه ی کانال کشی بسیار مهم است زیرا اگر برای ساختمان از نقشه کانال کشی مناسب استفاده کنیم می توانیم به خوبی اتاق ها را خنک سازیم و لازم به روشن ماندن بیش از حد کولر نخواهیم بود.

مراکز بسیاری نصب کانال کولر را انجام می دهند که می توانیم برای اینکار از این مراکز کمک بگیریم. برای استفاده از خدمات کانال کولر حتما از یک مرکز معتبر کمک بگیرید. شرکت فنی مهندسی طراحی و ساخت کانال های آلومینیومی تهران دما از مراکز معتبر در زمینه ی کانال سازی کولر می باشد. این مرکز با خدمات دهی عالی خود توانسته مشتریان خود را همواره راضی نگه دارد.

آدرس دفتر مرکزی: تهران_خیابان آزادی_خیابان بیست و یک متری جی_ خیابان دامپزشکی_بعد از کوچه ی حسینی_پلاک 931_طبقه دوم

ایمیل: sherkate.tehrandama

مشاوره و فروش:   09125456950    09190888245

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 256
نمایش همه
علاقه مندی ها ()