بسته بندی از مهم ترین بخش های هر تولیداتی می باشد. پس از تولید محصولات باید با استفاده از بسته بندی به صورت پک درآیند و سپس به فروشگاه ها عرضه گردند. برای بسته بندی با توجه به نوع بسته بندی نیاز به ابزار آلات مخصوص داریم. در بسته بندی با دستگاه های شیرینگ که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است نیاز به نایلون های مخصوصی به نام نایلون شیرینگ داریم. نایلون های شیرینگ نایلون هایی هستند که برای این نوع بسته بندی ها به کار می رود. نایلون های شیرینگ ابزار اصلی برای بسته بندی های شیرنگ می باشد زیرا بسته بندی نهایی شامل پکی از نایلون می باشد که این بسته بندی شفاف بوده و محصولات قابل رویت می باشد بنابراین این بسته بندی دارای طرفداران بسیاری می باشد. حتما برای شما هم پیش آمده که بسته بندی آب معدنی یا نوشابه را دیده باشید که این بسته بندی با استفاده از نایلون های شیرینگ انجام گرفته است. برای اطلاع از قیمت فروش نایلون شیرینگ به سایت مراجعه کنید.

خرید انواع نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ در انواع مختلفی خرید و فروش می شود. این نایلون در انواع مختلفی از نظر سایز و ضخامت موجود می باشند. ضخامت نایلون های شیرینگ باید تا حدی باشد که بتواند بسته بندی محصول مورد نظر را تحمل نماید و دچار آسیب نشود بنابراین برای محصولات سنگین تر از نایلون شیرینگ با ضخامت بالا تر استفاده می شود. نایلون های شیرینگ خاصیت کشسانی بالایی دارند و می تواند در هنگام وکیوم در برابر دما دوام بیاورند. خرید و فروش نایلون های شیرینگ در مراکز فروش نایلون شیرینگ انجام می گیرد. در زمان خرید این نایلون باید به اندازه های آن توجه نمایید. همین طور مراکز معتبر را برای خرید نایلون ها انتخاب کنید زیرا این نایلون در کیفیت های مختلفی عرضه می گردد که هر کدام دارای جنس و کیفیت های مختلفی هستند.

نایلون شیرینگ زمانی که در مقابل حرارت قرار می گیرد حالت جمع شدگی در آن ایجاد می شود و بر روی محصول به شکل قالبی در می آید که به این وسیله محصولات به صورت کاملا منسجم و جمع و جور در می آیند و در حمل و نقل نیز از هم نمی پاشند. شفاف بودن بسته بندی دارای مزایای بالایی می باشد ، به این وسیله هم مشتریان تمایل بیشتری به بسته بندی قابل دیدن محصول نشان می دهند و هم امکان اشتباه در فرایند بسته بندی و تحویل محصول به مشتری ها به حداقل می رسد. هم چنین بسته بندی با استفاده از نایلون شیرینگ دارای قیمت بسیار به صرفه می باشد. بسته بندی ایجاد شده با استفاده از نایلون شیرینگ طوری است که امکان نفوذ گرد و غبار به داخل آن وجود ندارد. امروزه از دستگاه های شیرینگ در بسیاری از تولید ها ، کارگاه ها، رستوران ها، فروشگاه ها و... استفاده می شود که با استفاده از این بسته بندی تاثیر بسیار خوبی بر روی فروش محصلات خود می گذارند. همچنین به دلیل پک نایلونی ایجاد شده رطوبت به داخل محصولات نفوذ نمی کند که می تواند بسیار کاربردی باشد.برای خرید از مرکز فروش نایلون های بسته بندی به سایت مراجعه کنید. 

به دلیل این که بسته بندی مهم است و افراد تمایل بیشتری به خرید بسته بندی های شفاف نشان می دهند ، بسته بندی با استفاده از نایلون های شیرینگ می تواند بسیار کاربردی باشد. فروش نایلون های شیرینگ در فروشگاه ها با قیمت های مختلفی عرضه می گردد. شما می توانید برای خرید نایلون شیرینگ به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید که امروزه بسیاری از فروشگاه های عرضه کننده ی نایلون های شیرینگ امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم نموده اند. فروشگاه ناب پلاستیک از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش انواع نایلون های شیرینگ می باشد.

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 233
نمایش همه
علاقه مندی ها ()