فولاد ها دو دسته می باشند که فولاد ساده ی کربنی و آلیاژی نام دارد. فولاد ساده در واقع همان فولاد ساده ی کربنی است که ترکیبات خیلی کمی از دیگر مواد دارد. اما با اضافه نمودن ترکیباتی اضافی در کربن آلیاژ هایی به دست می آید که این ترکیبات شامل کروم می باشد که به واسطه ی آن می توانیم استیل ضد زنگ را تولید نماییم. استیل نوعی آلیاژ است که در برابر رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارد بنابراین با استفاده از استیل می توان انواع محصولاتی را تولید کرد که در مقابل رطوبت دارای مقاومت باشند. در استیل های ضد زنگ مقدار کروم باید به اندازه باشد تا تاثیر مطلوبی ایجاد شود. زمانی که کروم بر روی کربن قرار می گیرد و زمانی که با هوا ترکیب می شود لایه ای را ایجاد می کند . این لایه به چشم نمی آید اما علت ضدزنگ بودن فلز می باشد و مانع ترکیب فلز با هوا می شود. لوله استیل، ورق های استیل، نبشی استیل و.... از این فلز ساخته می شوند.برای خرید انواع لوله استیل با قیمت مناسب به سایت مراجعه کنید.

قابلیت های لوله استیل

لوله استیل محصولی از فلز استیل است که در برابر هوا و رطوبت از خود مقاومت نشان می دهد. برای این که بتوانیم لوله استیل ضد زنگ بسازیم باید به آهن میزان کروم در حدود 12 درصد اضافه کنیم. لوله یکی از لوازمی است که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند کاربردی باشد. در صنایعی که با سیالات کار می شود ، از این لوله ها استفاده می شود. لوله استیل دارای دو نوع درز دار و بدون رز می باشد. در  لوله استیل درز دار از ورق های استیل برای ساخت این لوله های استیل استفاده می شود و توسط دستگاه های خاص به لوله تبدیل می شود. اما برای ساخت لوله های بدون درز از قالب استفاده می شود.

این لوله ها در مقابل خوردگی مقاوم هستند و بدین ترتیب عمر آن ها طولانی مدت می شود. کربن موجود در آن سبب مقاومت آهن می شود یعنی هر چه قدر که کربن آهن بیشتر باشد مقاومت آن بالا تر می رود اما به دلیل قابلیت انعطاف آن کربن تا حدی مجاز به آهن اضافه می شود زیرا کربن بیشتر باعث سختی و در نهایت انعطاف کمتر می شود. از لوله استیل در ساختمان ها نیز استفاده می شود و می توان انواع بسیاری از آن را مشاهده کرد. در بسیاری از صنایع نیز لوله استیل به چشم می خورد. از صنایع اصلی که از لوله های استیل استفاده می کنند پالایشگاه نفت، گاز و صنایع مرتبط به آن است. همین طور در صنایع مواد غذایی از لوله استیل استفاده ی بسیاری می شود زیرا مواد غذایی بسیار حساس بوده و با چیزی ترکیب نشود بنابراین با استفاده از این لوله ها ترکیبی با آهن صورت نمی گیرد. لوله استیل در ساختمان ها به عنوان حفاظ نیز استفاده می شود که در مقابل باد و باران بسیار مقاوم می باشد. برای اطلاع از  قیمت فروش لوله استیل از طریق  لینک اقدام نمایید.

لوله استیل قطعه ای است که از فولاد ضد زنگ ساخته می شود که در نتیجه ی اضافه کردن کروم به آهن می باشد. همان طور که می دانیم آهن خاصیت پوسته شدن و اکسایش در برابر عوامل طبیعی را دارد و برای این که به فلزی تبدیل شود که هم مقاومتش حفظ شود و هم در مقابل رطوبت بتواند ماندگاری داشته باشد به آن کروم اضافه می کنند . کروم با ایجاد لایه ای بر روی آهن باعث می شود  که در شرایطی که آهن در مقابل هوا و آب قرار می گیرد ، بتواند از خود مقاومت نشان دهد و ترکیب نشود. فروشگاه های بسیاری لوله استیل را عرضه می کنند که یکی از فروشگاه های معتبر در این زمینه فروشگاه استیل الف است.

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل   info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 359
نمایش همه
علاقه مندی ها ()