باسکول ها در واقع ترازو هایی دیجیتالی هستند که دارای ابعاد بزرگ اند  و برای وزن کشی و توزین  موادی که دارای حجم زیاد و وزن سنگین  هستند،  مورد استفاده قرار می گیرند. نوع قدیمی آن ها  به حالت قپونی  بوده اما در حال حاضر برای وزن کشی مواد سنگین و حجیم  از نوع دیجیتالی آن استفاده می‌شود. این نوع دیجیتالی از دقت بالایی برخوردار است و کار توزین و وزن کشی را به راحتی امکان پذیر می کند.

 بررسی جنس بدنه ترازو ها و باسکول 
معمولاً بدنه  آن ها  مقاوم است،  زیرا این نوع از ترازو ها  برای وزن کشی مواد سنگین و حجیم مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین پایه‌ های وزن کشی و کف  این ترازو ها  مقاومت بسیار بالایی دارد و معمولاً می توانند وزنی اضافه تر از حد مجاز  را نیز تحمل کند. مقاومت بالای بدنه آن ها  به این دلیل  است که چنانچه اجسامی  با وزن زیاد بر روی آن قرار بگیرد، دچار شکستگی و تخریب و نقص  نشود. این نوع از ترازو ها معمولا در گروه ترازو های صنعتی قرار می گیرد و بیشتر در صنعت و تجارت استفاده می شود.

در ادامه ی بررسی ساختار باسکول ها به این نکته می رسیم که این نوع از ترازو های جدید  دارای ساختاری الکترونیکی هستند و از  اجزایی از جمله بدنه، لودسل و نمایشگر برخوردارند  که ترکیب آن ها  با یکدیگر باعث باعث می‌ شود کار وزن کشی باسکول به درستی انجام شود. اطلاعات وزن کشی بر روی نمایشگر به نمایش در می آید. باسکول ها بهترین وسیله برای وزن  کشی مواد و اجسام و وسایلی هستند که دارای وزن بسیار زیادی هستند و با ترازو های معمولی قابل اندازه گیری نیستند. معمولا کامیون های باری و وسایل سنگین توسط آن ها وزن کشی و توزین می شوند.

بررسی انواع مختلف باسکول ها

باسکول ها ترازو هایی با ابعاد بزرگ هستند که برای اندازه گیری اجسام با حجم بالا مورد استفاده قرار می گیرند. وسایل و اجسام سبک تر با ترازو های معمولی قابل اندازه گیری هستند، اما وسایل و اجسام سنگین باید توسط ترازو های بزرگ با بدنه ای مقاوم اندازه گیری شوند. این ترازو های بزرگ در انواع مختلفی و نام های متنوعی در بازار موجود هستند که هر یک مزایایی دارد و در مواردی مورد استفاده قرار می گیرد که در زیر به بررسی چند نوع از آن می پردازیم:

بررسی  باسکول های فروشگاهی

 معمولاً در مغازه ها و فروشگاه ها از این نوع از باسکول  استفاده می شود. این نوع از ترازو ها، نهایت وزنی که می‌توانند بر روی صفحه نمایش خود به نمایش در بیاورند،  وزن ۵۰۰ کیلوگرم . این نوع از ترازو ها، ترازو هایی زمینی هستند که از دقت پایینی برخوردارند. در فروشگاه ها برای وزن  کردن بسته های تقریبا بزرگ از این ترازو ها استفاده می شود.
بررسی ترازو های بزرگ  جاده ای

این باسکول ها  در گروه ترازو های بزرگ  زمینی قرار می‌گیرند که برای وزن کشی ماشین های سنگین و کامیون های باری  استفاده می شود. در این نوع ترازو ها،  ماشین های سنگین و کامیون های باری  بر روی آن ها قرار می گیرد  و کار وزن کشی انجام می ‌شود. ظرفیت این نوع ترازو ها در حدود 20، 50 و 60 تن است و اجسام و ماشین هایی تا این حدود را می توانند وزن کشی کنند.
بررسی نوع  صنعتی آن

 نوع صنعتی آن  دارای بدنه ای  بسیار مقاوم و محکم هستند،  زیرا قرار است برای وزن کشی وسایل سنگین مورد استفاده قرار بگیرند. این نوع  به نحوی طراحی شده اند که  چنانچه فشار و ضربه ای  به آن ها وارد شود، دچار شکستگی و نقض نمی شوند و می توان گفت مقاومت بسیار بالایی دارند. معمولاً در کارخانجات برای وزن کشی اجسام سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرند و به دلیل ضربه گیر بودن شان، دوام بالایی نیز دارند.

تماس با ما
ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
خط اختصاصی ← 02180808081
تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 292
نمایش همه
علاقه مندی ها ()