باسکول ها ترازو هایی بزرگ هستند که معمولا برای اندازه گیری اجسام بزرگ و سنگین با حجم زیاد استفاده می شوند و به طول معمول به صورت ثابت در زمین طراحی و ساخته می شوند. این نوع از انواع باسکول در دو نوع مختلف تولید می شوند:

  • نمونه های پیش ساخته
  • نمونه های غیر پیش ساخته

بررسی باسکول های پیش ساخته

در نمونه های پیش ساخته  تمامی مراحل تولید  در کارخانه و زیر نظر بهترین مهندسان و کارشناسان خبره  انجام می شود. بعد از تولید این نوع از ترازو ها ،  آزمایش های مختلف در جهت مقاوم سازی در برابر فاکتور های متنوعی انجام می ‌شود و این مدل از ترازو های  پیش ساخته به محل مورد نظر انتقال پیدا می‌کند و عملیات نصب آن انجام می ‌شود. نوع پیش ساخته به دلیل تولید در کارخانه و بهره گیری از بهترین ابزارآلات موجود در کارخانه در جهت اجرای تمامی فاکتور های مقاوم سازی می توانند از نوع غیر پیش ساخته مناسب تر باشند.

بررسی ترازوهای  های غیر پیش ساخته

 اما در مدل  غیر پیش ساخته تمامی مراحل اجرا و نصب  در محل مورد نظر انجام می ‌شود. در تهیه  و تولید این نوع ،  معیارها و استاندارد های جهانی باید حتماً مورد توجه قرار بگیرد و رعایت این فاکتورها الزامی است.


مراحل تولید باسکول
تولید این نوع از باسکول  دارای مراحل و عملیات های مختلفی  است که می‌توان به مراحلی از جمله:

  • خاک برداری
  • زیر سازی
  • نصب پلتفرم
  • عملیات مکانیکی
  • عملیات الکترونیکی
  • نصب لودسل ها

و ... اشاره کرد.
قیمت آن ها  طبق تعرفه اصناف  تعیین می ‌شود و می‌تواند بر اساس فاکتور هایی متفاوت نیز  باشد. قیمت با توجه به فاکتور هایی از جمله:

  • نوع لودسل ها
  • نوع تناژ  استفاده شده در ساخت
  •  عیار بتنی که در ساخت  این نوع از ترازو های بزرگ  مورد استفاده قرار گرفته
  • پلتفرم

 نوع صفحه 
معرفی باسکول ها

باسکول ها بهترین راه برای وزن کشی مواد حجیم و سنگین هستند و از  سیستم الکترونیکی  خاصی برخوردارند.    این نوع سیستم الکترونیکی دارای بدنه نمایشگر و لودسل  است که  می‌تواند اطلاعات وزن‌کشی  را پس از انجام توزین بر  روی صفحه نمایشگر منتقل کرده و به نمایش درآورد. در واقع مهم ترین بخش در آن ها  لودسل است که وظیفه ی تعیین وزن و دقت اندازه گیری به این بخش ارتباط دارد. در هنگام  خرید انواع مختلف ترازو  به نوع لودسل و تعداد آن دقت نمایید و هر چه تعداد لودسل ها بیشتر باشد، دقت اندازه گیری  بیشتر خواهد بود.
بررسی انواع باسکول ها
در حال حاضر انواع  مختلفی  در مدل های گوناگون و متنوع در بازار موجود هستند که می توان به مواردی از جمله انواع مختلف فروشگاهی، انواع  صنعتی،  جاده ای و یا  آبی اشاره نمود.
درباره انواع  ترازو ها  می توان گفت که  عمل وزن کشی توسط لودسل انجام می‌شود. لودسل کار توزین  را با دقت بسیار بالایی انجام می دهد.
باسکول ها  می توانند یک یا چند لودسل داشته باشند. هر چه تعداد لودسل های موجود در یک ترازو  بیشتر باشد، توزین  با دقت بیشتری انجام می شود و از طرف دیگر نیز می‌توان گفت که  دارای قیمت بالاتری نیز خواهند بود. تعداد لودسل هایی که در یک ترازو  مورد استفاده قرار می گیرد، بر اساس کفه وزن کشی آن ها  مشخص می شود.
ترازو هایی  که دارای یک لودسل هستند، برای اینکه وزن کشی دقیق صورت بگیرد کالا یا  اجسام سنگین مورد نظر باید در  مرکز آن  قرار بگیرند تا  تعیین وزن  با دقت بالایی انجام شود، اما زمانی که  نوع دیجیتال آن دارای چهار یا چند لودسل باشد، اگر جسم سنگین در هر قسمتی از آن ها   قرار بگیرد، عمل وزن کشی با دقت بالا انجام خواهد شد و بدین صورت توزین به بهترین نحو انجام می شود.

تماس با ما
ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
خط اختصاصی ← 02180808081
تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 286
نمایش همه
علاقه مندی ها ()